Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det står vist mellem en frisk Vallejo eller en halvskadet Alaba hvis Rudiger går ned…. Hvorfor er Alaba så udtaget?Vinícius post=185343 skrev: Åh nej. Vallejo varmer op.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Big game player! Vi husker ham vel vs City :DVinícius post=185343 skrev: Åh nej. Vallejo varmer op.
DC19
-#7- post=185346 skrev: Ufattelige mængder respekt for Rüdiger, men han kan jo slet ikke spille..
Han bevæger sig stadig hurtigere end Vallejo...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Bappen er uskarp, men synes Arda of Brahim har set bedre og end Vini og RodryLars1991 post=185330 skrev:
Bismo post=185324 skrev:
Måske er man bare kritisk overfor holdets form, attitude mv? Intet unormalt i at der en negativ stemning når holdet har spillet skidt igennem det meste af sæsonen.Matamoro post=185319 skrev: Det her er sgu ikke en fanside. Det er bare en side for hadfulde typer. Enten hader man Vini eller Carlo, eller Mbappe eller Ceballos. Måske hader man bare dem alle.
Stadig vildt at sidde og svine Ceballos og Vini til på den måde det sker herinde. Vi har mistet alt offensiv kvalitet efter Vini er gået ud med skade... ja, det kører ikke for ham med de afgørende beslutninger i øjeblikket, han er helt klart nede i et langt formdyk. Men hans betydning for det her hold burde der ikke være tvivl om.