Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 3. spillerunde

10 måneder 4 uger siden #13 af Lars1991

DeLaRed post=187778 skrev:

Lars1991 post=187776 skrev: ​Brahim er da ligeså "naturlig" højre-kant som Franco. De begge bedst mere centralt, man kan sagtens spille med udgangspunkt i højre side.

Men ja, tror også det har noget med typen at spiller at gøre. Man kunne jo ellers også prøve med Gonzalo Garcia (eller Rodrygo), men det gør bare noget andet ved taktikken. Stadig bemærkelsesværdigt at han netop starter foran de tre. Han har jo heller ikke rigtig været med i optakten. 

​Det kan være du ved mere om Franco end jeg gør, så kan godt være din sammenligning mellem de to spillere er bedre end min, men Brahim er ikke det jeg vil kalde en naturlig spiller i højre side af banen, han er betydeligt bedre i en fri rolle centralt i banen (ala Bellinghams rolle)...Nu har jeg ikke set Franco spille den position endnu, så kan være jeg tager fejl, men så vidt jeg ved så har han hovedsageligt haft sit udgangspunkt i højre side det seneste års tid hos River...måske er det ikke hans bedste position, det vil tiden forhåbentlig vise, men baseret på de seneste 12 måneder samt det vi har set under Xabi indtil videre så ligner han en spiller der ihvertfald er mere naturlig i en rolle langs sidelinjen end hvad Brahim er...nu er det ikke fordi jeg forsøger at gøre Brahim dårlig på den position, men hans force ligger klar mere centralt i banen end den gør på kanten, det er jeg usikker på om Francos også gør eller ej. (Ser ikke Franco som en naturlig wing, men nok mere som en højre midtbane spiller)

Han ligger da ikke ude på sidelinjen her i Real Madrid, i hvert fald ikke når vi har bolden. Det har han heller ikke farten til, lidt ligesom Brahim og Arda. Han er en mellemrums-spiller ligesom dem (Arda så mere dybdeliggende playmaker nu).

I forhold til Brahim, er han måske lidt mindre teknisk og let på tå, men kommer med mere råstyrke og gåpå-mod. Og så har han et eminemt venstre-ben.. og det lidt det Brahim mangler imo. Skud, indlæg og afleveringer er ikke hans styrke. Han skal kombinere i små rum og drible lidt rundt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 4 uger siden #14 af elle44
Han brænder satme ingen chancer for tiden

10 måneder 4 uger siden #15 af Ramos4
Gud hvor jeg hader VAR. Jeg jubler aldrig over scoringer mere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44

10 måneder 4 uger siden #16 af longwind
Synd for Trent, det havde måske vendt lidt af den negative diskurs omkring ham
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

10 måneder 4 uger siden #17 af -#7-
​Mbappe er indiskutabelt en fremragende spiller, men det er fandme absurd hvor ofte han er offside, med den fart han besidder. 

DC19

10 måneder 4 uger siden #18 af DeLaRed

DeLaRed post=187775 skrev:

Ramos4 post=187771 skrev:

Ramos4 post=187769 skrev: Jeg tror, ligesom artiklen også siger, at Carvajal starter over Trent. Militao over Rüdiger. Franco over Brahim. Vini over Rodrygo.

​3/4.

Trent starter igen. 

​Det ville være forfriskende hvis vi i aften ser Trent ligge lidt dybere på banen når Real er på bolden, det har indtil videre ikke fungeret hverken i opspillet, i offensiven eller i defensiven at have ham liggende højt som en wingback, istedet kunne jeg godt tænke mig at se ham forsøgt i det område (på den modsatte side) som Kroos opererede i, omend han ikke er så hurtig i opspillet som Toni, og langt fra så sikker op bolden, så kan man måske få noget ud af hans lang bolde og side skift, samt at han ligger i en mere favorable position i forhold til ikke at skulle falde helt igennem i defensiven...det kunne måske også åbne op for at Fede kunne få mere frihed til at gå over kanten sammen med Franco.

​…Ok så Mbappe er i en minimal offside, men lig mærke til hvor Trent ligger da han slår den bold, præcis i samme område som Toni ville have slået den fra…tror måske det er nøglen til at få det meste ud sf Trent, at få ham længere tilbage på banen og blive en del af midtbanen i opspillet, istedet for at gemme ham i front som Wingback!

Donde está la biblioteca?

10 måneder 4 uger siden #19 af elle44
Gad virkelig godt se den offside igen, den må have været minimal

10 måneder 4 uger siden #20 af NachoFernández
​Virkelig gode bolde af Trent. De ligger så perfekt når kæderne er så tætte. Hvis de to kan få det op at køre så bliver Trent en kæmpe profil. 

Mbappes første løb var super intelligent. Det andet helt væk
Sidste redigering: 10 måneder 4 uger siden ved NachoFernández.

10 måneder 4 uger siden #21 af elle44
Så så vi den, latterligt. Helt ærligt, han ligger jo perfekt på linjen, man kan jo ikke engang se den på grafikken.

10 måneder 4 uger siden #22 af Ramos4
Güler er helt væk.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

10 måneder 4 uger siden #23 af Ramos4
Carlo tilbage. Det her er lort.

10 måneder 4 uger siden #24 af -#7-
​Jeg fucking hader Mallorca. Både som fodboldhold og feriedestination. 

DC19

Leveret af Kunena Forum