Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga, 3. spillerunde

10 måneder 4 uger siden #73 af DeLaRed
For mange Rral spillere frustreret og ukoncentreret nu, efter det bort dømte mål, på tide at skifte ud Xabi, få noget ro ind på banen…Dani, Brahim etc!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 4 uger siden #74 af NachoFernández
Umiddelbart tre fornuftige udskiftninger der alle bringer noget energi. I anden halvleg har vores pres været fuldkommen elendigt og uden sammenhæng. Så nemt at spille sig mellem kæderne på os... Vinicius begyndte at gå så snart vi ikke havde den og Trent turde ikke gå med frem.

Håber det giver os noget mere både på og uden bold

10 måneder 4 uger siden #75 af Cristiano7
En midtbanetrio med Valverde, Tchou og Guler kan ikke dominere midtbanen. Så det bliver nok svært mod større hold.

Spændende se hvad der sker, når Camavinga og Jude er tilbage.

10 måneder 4 uger siden #76 af DeLaRed
Forestil jer lige engang at alle vores spillere pressede lige så aggressivt og meget som Brahim!

Donde está la biblioteca?

10 måneder 4 uger siden #77 af elle44
Selvfølgelig ikke i orden de falder så meget i niveau, men kan fandme godt forstå de er frustrerede efter den dom. Den første offside på Mbappe var fandme også absurd.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

10 måneder 4 uger siden #78 af Ramos4
Nå, så der skal fløjtes af når en spiller får bolden i hovedet? Okay, det er da noget nyt. Barcelona plejer at få lov at score når den slags sker. Jaja.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Bismo, Dragam, Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 4 uger siden #79 af -#7-
​Jeg er ikke kæmpestor fan af Ceballos’ evner på banen, selvom jeg synes han er okay. Jeg er til gengæld kæmpestor fan af hvordan han kan give de der lortehold tilbage af samme skuffe hvad angår tidsudtræk og små ufine tricks. Det varmer sgu mit hjerte når man ser hvordan han kan frustrere modstandere som Mallorca. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Bismo, Dragam

10 måneder 4 uger siden #80 af Bismo
Mallorca kan åbenbart godt finde ud af mere end at parkere bussen og håbe på dødbolde.

10 måneder 4 uger siden #81 af Realex
​Carreras er ligeså stille ved at vinde mit hjerte. 
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, elle44, El Siete, Ramos4, DeLaRed

10 måneder 4 uger siden #82 af Dragam
Er du vimmer den dommer var ikke med os... men en sejr trods alt.

10 måneder 4 uger siden #83 af Lars1991

Cristiano7 post=187844 skrev: En midtbanetrio med Valverde, Tchou og Guler kan ikke dominere midtbanen. Så det bliver nok svært mod større hold.

Spændende se hvad der sker, når Camavinga og Jude er tilbage.

What? :D Det nærmest den del af holdet jeg er mest imponeret af. Tchou og Guler er virkelig trådt i karakter.

10 måneder 4 uger siden #84 af Ramos4
VAR var tæt på at tage sejren fra os.

Vi skal være noget nær fejlfri for at vinde La Liga, for de gør alt de kan for at røvrende os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000

Leveret af Kunena Forum