Optakt: Girona – Real Madrid, LaLiga, 14. spillerunde

7 måneder 2 uger siden #13 af nono

Cristiano7 post=189991 skrev: Kan godt forstå hvorfor man vil gerne hente Paz hjem.

Güler fylder ikke meget på banen. Så det vil være godt at have en anden type på holdet også.

Bange for at Güler - ligesom Bellingham - bare er bedre i en lidt mere tilbagetrukken rolle. Men når det så er sagt, så er det da Valverde Paz slår af holdet i første omgang. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 uger siden #14 af NachoFernández
​Altså hvad laver de til træning pt? 

Vi laver virkelig mange uprovokeret fejl og er helt vildt dårlige i den første fase. Hverken Bellingham eller Tchouameni synes jeg er super dygtige til at hjælpe holdet ud, når vi spiller mod pres. Det er heller ikke meget de kommer ned og hjælper når vi spiller den ud. Dean Hujsen mangler også på dette punkt... 

Jeg savner godt nok Güler mere på bolden og Jude mere i og omkring felttet. Der mangler virkelig noget flow og vi har intet i feltet, hvilket er virkelig synd når Trent og Fran ligger på de to sider. De er gode til at sende den ind. Jude og Tchouameni har et par gange været langt fra at hjælpe forsvaret både i omstillinger og i opbygningen. I presset har jeg set dem løbe i hver sin retning i presset og åbne hele midten. Jeg er ikke synderligt imponeret og især ikke over Tchouameni. 

Undervældende halvleg indtil videre

7 måneder 2 uger siden #15 af elle44
Tror sgu der er offside

7 måneder 2 uger siden #16 af elle44
Ja okay hånd. Jeg troede det var fordi Vini stod i offside og “forstyrrede”.

7 måneder 2 uger siden #17 af NachoFernández
​En eller anden bøvet kommentator kaldte det lige heldigt... Mbappe tager bolden med i luften bagom støttebenet og prikker bolden i mål med modsatte fod i nærmest samme bevægelse. Det er jo helt vildt VANVITTIGT godt lavet, eller er det bare mig?

Også selvom den desværre ikke talt

EDIT: Okay, han stopper den også lige med hånden :D 
Stadig vildt godt lavet haha
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 uger siden #18 af Cristiano7
Tænker måske skulle vi sætte gonzalo ind i stedet for guler i anden halvleg.

Dog tror jeg at ifølge hierarkiet, så kommer rodrygo, brahim eller mastatuano ind før gonzalo.

7 måneder 2 uger siden #19 af elle44
Åh for guds skyld det her hold altså

7 måneder 2 uger siden #20 af Ramos4
Nå, så spiller vi ikke mod Olympiakos mere.

På vej mod 3. ligakamp i træk uden sejr.

Dejligt at det høje pres endelig er tilbage - men ellers er det jo samme problem som altid. Ingen mand i feltet. Ingen søger det der rum en 9'er ville. Når vi er i position til at slå et indlæg, så vælger vi enten ikke at gøre det, eller at slå den ind i et tomt felt.

Eneste farlige chance, var da Militao var søgt med frem.

Samme, gamle lort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

7 måneder 2 uger siden #21 af DeLaRed
Det er igen igen vores midtbane der er for sløje til at dække hullerne og følge de løb der kommer fra dybere i banen. Vores midtbane har rent defsivt ikke fungeret i flere uger…er mig stadig en gåde at Xabi ikke går tilbage til det der fungerede under CWC.

Donde está la biblioteca?

7 måneder 2 uger siden #22 af Raul7-2880
​Krise 
- Samme spillere som forrige sæson 
- Samme ideforladte spil som forrige sæson 
- Vi ender på samme antal titler som forrige sæson 

7 måneder 2 uger siden #23 af Cristiano7
Det er alt for ubalanceret midtbane med både guler og bellingham på banen. Tchou er hele alene i midten på midtbanen.

Tag guler ud, han fungerer ikke i aften.

7 måneder 2 uger siden #24 af madrid2000
​Dette kan ikke fortsætte. Vi spiller mod nr. 18. Kampbilledet siger at styrkeforholdet er 50:50, det kan ikke være rigtigt. Vi har ikke skabt noget som helst. Vi udnytter heller ikke Gironas boldtab. 

Der skal ske et eller andet. Jeg tror ikke på Alonso ved, hvad han laver. Det fungere slet ikke. Det er Lopetuigi om igen.

Leveret af Kunena Forum