Optakt: Girona – Real Madrid, LaLiga, 14. spillerunde

5 måneder 3 uger siden #25 af -#7-
​Det er kraftedme deprimerende at se på det her lort uge efter uge. Så kan man hive alverden statistikker frem, men det her hold har en alvorlig sygdom, og jeg fatter ikke hvis man ikke kan se det. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 3 uger siden #26 af Ramos4
Girona har lukket flest mål ind i ligaen. Vi har...intet...skabt.

Gad vide om man skulle prøve noget andet end to venstrekanter og ingen mand i feltet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 3 uger siden #27 af Ramos4

madrid2000 post=190005 skrev: ​Dette kan ikke fortsætte. Vi spiller mod nr. 18. Kampbilledet siger at styrkeforholdet er 50:50, det kan ikke være rigtigt. Vi har ikke skabt noget som helst. Vi udnytter heller ikke Gironas boldtab. 

Der skal ske et eller andet. Jeg tror ikke på Alonso ved, hvad han laver. Det fungere slet ikke. Det er Lopetuigi om igen.

​Han tør ikke sætte det rigtige hold.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 måneder 3 uger siden #28 af Cristiano7

madrid2000 post=190005 skrev: ​Dette kan ikke fortsætte. Vi spiller mod nr. 18. Kampbilledet siger at styrkeforholdet er 50:50, det kan ikke være rigtigt. Vi har ikke skabt noget som helst. Vi udnytter heller ikke Gironas boldtab. 

Der skal ske et eller andet. Jeg tror ikke på Alonso ved, hvad han laver. Det fungere slet ikke. Det er Lopetuigi om igen.

Jeg vil mene at ​Alonso har ikke de rette spillere til hans midtbane koncept. 

Tchouameni, Bellingham, Valverde og Guler lyder da verdensklasse - men de giver en masse huller på midtbanen, supplere ikke hinanden godt og Gulers fysik hæmmer ham. 

5 måneder 3 uger siden #29 af El Siete
​Endnu et lille hold vi får til at se gode ud. Altså havde Girona ikke 11 point og lå i bunden før kampen, men alligevel kan vi lige akkurat spille op mod dem, selv med vores vel bedste startellever. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 måneder 3 uger siden #30 af NachoFernández
​Güler har taget et ordentligt dyk sammen med holdet i kvalitet. Det er vildt at man kan sprudle så meget i starten af sæsonen og så pludselig være så ideforladt, passiv og ineffektiv i nærmest alle aktioner. Det er virkelig synd. 

Jeg efterlyser balls fra Alonso. Det fungerer ikke for Güler, Tchouameni, Valverde og Vinicius. 4 spillere i downperiode på én gang vil uundgåeligt trække holdet langt ned. Nu med Valverde i en bred rolle der ikke fungerer når man vil kontrollere på modstanderens halvdel. Vinicius bidrager heller ikke med noget og trækker holdet ned. Tchouameni er pt for stor en hæmsko når vi har bolden og når modstanderen kommer gennem første pres. 

Han er nødt til at reagere. De naturlige erstatninger er slet ikke blevet holdt i gang og det bliver værre og værre uge for uge. Få nu gang i Gonzalo så vi som minimum kan true i boksen. Få Camavingas dynamik ind som den defensive. Kom nu. Vi har en super spændende bænk
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

5 måneder 3 uger siden #31 af -#7-

Cristiano7 post=190009 skrev:

Tchouameni, Bellingham, Valverde og Guler lyder da verdensklasse - men de giver en masse huller på midtbanen, supplere ikke hinanden godt og Gulers fysik hæmmer ham. 

​Jeg er simpelthen nødt til at sige, at hvis ens koncept ikke kan tilpasses spillere som Bellingham, Valverde, Güler og Tchouameni, så er man bare ikke en særligt god træner. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, madrid2000, DeLaRed

5 måneder 3 uger siden #32 af El Siete

-#7- post=190006 skrev: ​Det er kraftedme deprimerende at se på det her lort uge efter uge. Så kan man hive alverden statistikker frem, men det her hold har en alvorlig sygdom, og jeg fatter ikke hvis man ikke kan se det. 

​Altså man kan vel tælle på én hånd (måske to) hvor mange rigtig gode kampe man har spillet i 18+ måneder, ellers er det det her niveau. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 5 måneder 3 uger siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

5 måneder 3 uger siden #33 af Ramos4
Güler var god indtil Jude skulle presses ind på holdet og halvt-overtage tyrkerens rolle.

5 måneder 3 uger siden #34 af El Siete

Ramos4 post=190007 skrev: Girona har lukket flest mål ind i ligaen. Vi har...intet...skabt.

Gad vide om man skulle prøve noget andet end to venstrekanter og ingen mand i feltet.

​Vinicius er i hvert fald helt ubrugelig i sådan en kamp her. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

5 måneder 3 uger siden #35 af Lars1991
​Girona havde en forfærdelig sæsonstart hvor de lukke helt vildt mange mål ind, men har gjort det bedre de sidste 7 kampe, hvor de ligger mere midt i tabellen med en målscorer på 9-9.

Med det sagt, så er det en ringe kamp. Vi havde fået godt med momentum på et tidspunkt, men jeg synes faktisk nærmest Vini ene mand smider det momentum væk. 4-5 situationer i træk, hvor han mister bolden unødvendigt, og så lavede han flere gang i den periode et kæmpe alibi-pres, hvor de bar løb forbi ham med bolden. Og han kommer slet ikke med tilbage når Girona kommer frem heller. Og så sad Girona på kampen igen. 

Generelt er vi helt vildt ineffektive når vi kommer i lovende situationer. Et hold i hopla kunne godt have scoret et par kasser i den her halvleg, men de kluntrer rundt i det og tager forkerte beslutninger i afgørende situationer.

5 måneder 3 uger siden #36 af DeLaRed

-#7- post=190012 skrev:

Cristiano7 post=190009 skrev:

​Jeg er simpelthen nødt til at sige, at hvis ens koncept ikke kan tilpasses spillere som Bellingham, Valverde, Güler og Tchouameni, så er man bare ikke en særligt god træner. 

​Her vil jeg så gerne henvise til CWC, hvor vi så at de alle sagtens kam fungere sammen, i den rigtige formation og med meget klare retnings linjer. Især de første 2 kampe under CWC, spiller Tchou fantastisk ved at skifte imellem hhv forsvar og midtbane alt afhængigt af hvilket hold der har bolden, og samtidig var Fede, Bellingham, Guler OG Gonzalo, lynhurtige til alle at komme bag bolden når man mistede den til modstanderen. Helt ubegribeligt at Xabi nægter at gå tilbage til det der har fungeret bedre end noget andet siden han kom til klubben!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 5 måneder 3 uger siden ved DeLaRed.

Leveret af Kunena Forum