Optakt: Girona – Real Madrid, LaLiga, 14. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Madrid777 post=190067 skrev: Jeg er så træt af det her evindelige pis med Real Madrid der skal topstyres af en præsident. Han skal kraftedme bare holde sig til det han er god til og det er at lede klubben kommercielt og økonomisk. Så skal træneren tage sig af holdet. Man har vel forhelvede ansat Alonso, fordi man mener han er en kabapel træner der kan få det her hold til at sprudle spillemæssigt. Jeg NÆGTER at tro på at Alonso oprigtig mener at Rodrygo er den rigtige indskiftning i minut 70 på højrekanten mod en lav blok. Det er topstyret og hierarkiske beslutninger hele lortet og det pisser mig edermæme af. Hvis det er sådan her vi vil drive fodboldklub og spille bold på så kan vi ligeså godt hente gammelfar Ancelotti tilbage igen til januar. Det er godt nok med en bitter smag i munden man er Real Madrid fan for tiden. Puha hvor er jeg arrig
Lad være med at lave undskyldninger for Alonso. Nægter at tro på, at Perez har forlangt Rodrygo indskiftet. Det er Alonsos egen beslutning.
Er Alonso en toptræner? Han gjorde det godt i Liverkusen, men det gøre Hjulmand også.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, så skulle man bare ikke have hentet en systemtræner som Alonso, men en der passer ind i denne model som Perez vil køre, som Ancelotti. Zidane blev jo også træt af det og smuttede.Madrid777 post=190067 skrev: Jeg er så træt af det her evindelige pis med Real Madrid der skal topstyres af en præsident. Han skal kraftedme bare holde sig til det han er god til og det er at lede klubben kommercielt og økonomisk. Så skal træneren tage sig af holdet. Man har vel forhelvede ansat Alonso, fordi man mener han er en kabapel træner der kan få det her hold til at sprudle spillemæssigt. Jeg NÆGTER at tro på at Alonso oprigtig mener at Rodrygo er den rigtige indskiftning i minut 70 på højrekanten mod en lav blok. Det er topstyret og hierarkiske beslutninger hele lortet og det pisser mig edermæme af. Hvis det er sådan her vi vil drive fodboldklub og spille bold på så kan vi ligeså godt hente gammelfar Ancelotti tilbage igen til januar. Det er godt nok med en bitter smag i munden man er Real Madrid fan for tiden. Puha hvor er jeg arrig
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Bellingham skal væk fra den der hybrid position han spillede så godt i første sæson. Det fungerer ikke med Mbappe på banen. Han skal længere tilbage på banen. Helst sammen med Tchou og Camavinga.
Valverde skal begynde at se sigs elv som højreback. Han har ikke spillet en god kamp på midtbanen hele sæsonen.
Guler ligner en som har ramt loftet.
Vi mangler en højrekant så modstanderne er tvunget til at forholde sig til højre side af banen. Jeg er sgu ligeglad om det er Rodrygo, Mastantuono eller Brahim. Der skal bare være en trussel fra den side. Ellers er det for nemt at sætte to mand på Vini hele tiden.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tror drengene er trætte af at spille på udebane.
Tak Perez.
Du skylder holdet et par salg, og et par indkøb.
Eneste grund til at jeg tænker det er ham der må lade pladsen, er fordi Mbappé er en større stjerne og scorer mere.
Det er jo i sidste ende håbløs trup-planlægning som altid, at vi har Mbappé, Vini og Rodrygo i truppen. Det gør det sindssygt svært at klemme end reel angriber ind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fantastisk af have Rudiger og Militao tilbage, især Militao har en virkelig god kamp i dag og er vel vores bedste spiller.
Og så det vel også svært at finde så meget andet positivt. Udebane komplekset fortsætter. De andre udskiftninger gav absolut ingen mening og gjorde vores chancer mindre for at vinde desværre. Vini tager vel ikke en eneste god beslutning i dag, det var godt der var en der trådte ham over foden, for ellers havde han aldrig fået noget ud af den situation. Bellingham helt væk i dag. Trent med en skuffende indsats, efter han ellers har spillet flot siden han kom tilbage fra sin skade. Mbappe scorer ikke på alt, som han ellers har gjort tidligere.. det har vi brug for i de her udekampe.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det bliver ikke Zidane eller Ancelotti.
Fokus på truppen, og ikke træneren! En anden træner vil også have det svært med vores f**king ubalanceret trup.
Det er nu Xabi. Nu du banker på ved Don Perez og forklare ham at du forsøger dig med dit og der vil komme drama fra nogle af spillerne.
Pause til Vini. Pause til Valverde. Pause til Tchoumani
4-3-1-2
Mbappe GG
Güler
Bellingham Camavinga Mastantuano
Carreras Huijsen Rüdiger Trent
GG ind og frigøre noget plads til Mbappe og fylde på indeni feltet. Camavinga ind og fange en masse bolde. Mastantuano ind og skabe en masse ravage med hans konstant løb og pres.
Det kan godt lykkedes Xabi. Du har nogle fantastiske spillere. Du skal bare tur bruge de rigtigte.
Vamos Madrid !!!
Og så ringer vækkeuret ;)Dybbøl post=190086 skrev: Så det nu Xabi Alonso. Tag kontrollen fuldstændig. 3 uafgjorte kampe i streg i La liga. Mistet 1. pladsen i La liga til vores rival. Vini Jr. har ikke scoret et mål i næsten 2 måneder. Rodrygo har ikke scoret et mål i 30 kampe.
Det er nu Xabi. Nu du banker på ved Don Perez og forklare ham at du forsøger dig med dit og der vil komme drama fra nogle af spillerne.
4-3-1-2
Mbappe GG
Güler
GG ind og frigøre noget plads til Mbappe og fylde på indeni feltet. Camavinga ind og fange en masse bolde. Mastantuano ind og skabe en masse ravage med hans konstant løb og pres.
Det kan godt lykkedes Xabi. Du har nogle fantastiske spillere. Du skal bare tur bruge de rigtigte.
Vamos Madrid !!!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Om en månede ligger vi nr. 4 og Alonso er fyret. Tror ikke Alonso tager den chance.Dybbøl post=190086 skrev: Så det nu Xabi Alonso. Tag kontrollen fuldstændig. 3 uafgjorte kampe i streg i La liga. Mistet 1. pladsen i La liga til vores rival. Vini Jr. har ikke scoret et mål i næsten 2 måneder. Rodrygo har ikke scoret et mål i 30 kampe.
4-3-1-2
Mbappe GG
Güler
Vamos Madrid !!!
Garcia er ikke åbenbaringen. Men jeg håber han får chancen, så folk kan se hans niveau.
Men hold kæft det svært at bevare optismen i den her række af udekampe i træk. Det har virkelig knækket vores momentum.