Optakt: Girona – Real Madrid, LaLiga, 14. spillerunde
Lad os nu prøve ham til højre mod Athletic. Lige pludselig kommer det.El Siete post=190101 skrev: Kan læse at Rodrygo ikke har scoret i 30 kampe, hvilke er den længste periode uden mål for en Real Madrid-angriber... nogensinde!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Røv kedeligt fodbold for tiden - uden Mbappe havde vi jo ikke engang lægget på 5 pladsen!
Der skal ske noget, jeg elsker Real Madrid, men jeg elsker dem fordi vi spiller smukt fodbold og det gør vi ikke nu!
RAUL!!!!
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Dybbøl post=190086 skrev: Så det nu Xabi Alonso. Tag kontrollen fuldstændig. 3 uafgjorte kampe i streg i La liga. Mistet 1. pladsen i La liga til vores rival. Vini Jr. har ikke scoret et mål i næsten 2 måneder. Rodrygo har ikke scoret et mål i 30 kampe.
Det er nu Xabi. Nu du banker på ved Don Perez og forklare ham at du forsøger dig med dit og der vil komme drama fra nogle af spillerne.
Pause til Vini. Pause til Valverde. Pause til Tchoumani
4-3-1-2
Mbappe GG
Güler
Bellingham Camavinga Mastantuano
Carreras Huijsen Rüdiger Trent
GG ind og frigøre noget plads til Mbappe og fylde på indeni feltet. Camavinga ind og fange en masse bolde. Mastantuano ind og skabe en masse ravage med hans konstant løb og pres.
Det kan godt lykkedes Xabi. Du har nogle fantastiske spillere. Du skal bare tur bruge de rigtigte.
Vamos Madrid !!!
Jeg er fan
Men jeg tror desværre slynglerne har vundet magtkampen. De kan åbenbart tryne enhver træner.
Der er også stadig store forhåbninger til Guler, men han har har jo netop vist i gen og igen, at han ikke kan være med mod de bedste hold. Nu er han ikke engang god mod de dårlige hold. jeg tror ærligt talt at han har ramt sit loft.
Mastantuono har stadig til gode at spille en god kamp. Han ligner mere en overhypet spiller end en kommende verdensstjerne. Han skal have nogle chancer hist og her, men vi kan ikke satse på ham i startopstillingen.
Hvis Real Madrid skal vinde noget så skal man tilbage til basic. 4-3-3. Det er måske kedeligt, men vi har ikke en træner som kan finde ud af at skabe de mekanismer i spillet der sikrer kontrol og chancer. Eller også har vi bare ikke spillerne i truppen.
Xabi er alligvel fortid i klubben om et par måneder, så vi kan lige så godt fyre ham nu og få Solari som træner resten af sæsonen.
Courtois
Valverde Militao Asencio Carreras
Bellingham Tchou Camavinga
Rodrygo Mbappe Vini
Efter sæsonen kan man så overveje hvilken træner og hvilke spillere der passer sammen. Hvis man ikke gider Vinicius, så må man skaffe en træner og nogle spillere der kan skabe chancer uden Vinis soloaktioner. Hvis man ikke gider Rodrygo må man skaffe en højrekant. Hvis man gerne vil spille boldbesiddende fodbold må man skaffe en spiller midtbanespiller der kan kontrollere spillet. Osv
Indtil da må vi nok satse på de spillere som har bevist at de kan vinde mod de bedste hold.
En 18-årig spiller - der netop er kommet til klubben fra et andet kontinent - og en 20-årig er ikke roden til vores problemer. Langt fra. Lad os tage et kig på de etablerede stjerner, som har været i klubben i mange år, med kæmpe lønninger, og som lunter rundt på banen, før vi overhovedet overvejer at kigge i den retning.Matamoro post=190106 skrev: Der bliver refereret meget til en sommerturnering hvor vi mødte middelmådige Dortmund og Juventus. Der var tale om et par kampe hvor der ikke var den store intensitet. I samme turnering blev vi i øvrigt helt skilt ad mod PSG. Det er rigtigt at Gonzalo var god i den turnering og jeg under ham gerne at han får chancen lidt oftere i ligaen, men jeg tvivler meget på at han skulle være vores redning. Mest af alt fordi problemet er midtbanen.
Der er også stadig store forhåbninger til Guler, men han har har jo netop vist i gen og igen, at han ikke kan være med mod de bedste hold. Nu er han ikke engang god mod de dårlige hold. jeg tror ærligt talt at han har ramt sit loft.
Mastantuono har stadig til gode at spille en god kamp. Han ligner mere en overhypet spiller end en kommende verdensstjerne. Han skal have nogle chancer hist og her, men vi kan ikke satse på ham i startopstillingen.
Hvis Real Madrid skal vinde noget så skal man tilbage til basic. 4-3-3. Det er måske kedeligt, men vi har ikke en træner som kan finde ud af at skabe de mekanismer i spillet der sikrer kontrol og chancer. Eller også har vi bare ikke spillerne i truppen.
Xabi er alligvel fortid i klubben om et par måneder, så vi kan lige så godt fyre ham nu og få Solari som træner resten af sæsonen.
Courtois
Rodrygo Mbappe Vini
Efter sæsonen kan man så overveje hvilken træner og hvilke spillere der passer sammen. Hvis man ikke gider Vinicius, så må man skaffe en træner og nogle spillere der kan skabe chancer uden Vinis soloaktioner. Hvis man ikke gider Rodrygo må man skaffe en højrekant. Hvis man gerne vil spille boldbesiddende fodbold må man skaffe en spiller midtbanespiller der kan kontrollere spillet. Osv
Indtil da må vi nok satse på de spillere som har bevist at de kan vinde mod de bedste hold.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Du har ret i at Mastantuono og Guler ikke er roden til vores problemer, men de er heller ikke løsningen.El Siete post=190107 skrev:
En 18-årig spiller - der netop er kommet til klubben fra et andet kontinent - og en 20-årig er ikke roden til vores problemer. Langt fra. Lad os tage et kig på de etablerede stjerner, som har været i klubben i mange år, med kæmpe lønninger, og som lunter rundt på banen, før vi overhovedet overvejer at kigge i den retning.Matamoro post=190106 skrev: Der bliver refereret meget til en sommerturnering hvor vi mødte middelmådige Dortmund og Juventus. Der var tale om et par kampe hvor der ikke var den store intensitet. I samme turnering blev vi i øvrigt helt skilt ad mod PSG. Det er rigtigt at Gonzalo var god i den turnering og jeg under ham gerne at han får chancen lidt oftere i ligaen, men jeg tvivler meget på at han skulle være vores redning. Mest af alt fordi problemet er midtbanen.
Courtois
Rodrygo Mbappe Vini
- Platin bruger
-
Matamoro post=190106 skrev: Mastantuono har stadig til gode at spille en god kamp. Han ligner mere en overhypet spiller end en kommende verdensstjerne. Han skal have nogle chancer hist og her, men vi kan ikke satse på ham i startopstillingen.
Gik det ikke godt da Mastantuono spillede?
Altså før hans skade. De dårlige resultater kom først efter han blev skadet. Vores pres spil har slet ikke fungeret i hans fravær.
Jude har virkelig også svært ved at finde ind på holdet pt.
Der skal ske noget drastisk i styrkeforholdet mellem spillere og træner, hvis det her projekt skal lykkes.
Edit: Og Xabi er også selv faldet helt af på den. Skifter aldrig Vini ud mere. Bruger pludselig Rodrygo til højre. Güler er altid første mand der bliver pillet ud. Kujon-tilgang.
- Platin bruger
-
Matamoro post=190110 skrev: Han var klart en gevinst i presspillet, men der kom ikke meget fra hans fod. Men jeg så ham gerne på venstrekanten igen. Vi har brug for en eller anden form for trussel fra den side. Hvis han er bedre end Rodrygo, så er det ham vi kører med
Så lad mig spørge direkte. Hvornår begyndte vores spil og resultater at gå nedad?