Optakt: Real Madrid - Manchester City, Champions League, 6. kamp

7 måneder 4 dage siden #265 af Real HWL

Dragam post=190839 skrev:

Ramos4 post=190836 skrev: Kan vi i det mindste prøve Rodrygo til venstre og Mbappé i midten? Bare i en periode. Something...

Mastantuono til højre når han er klar.

​Ville hellere prøve mbappe venstre, gonzalo midten, mastantuono til højre - rodrygo til højre indtil han er klar. Rodrygo vil i så fald have nogen at smide sine indlæg efter når han går på ydersiden.

Man kunne også prøve at give Endrick chancen bare for at se hvad han kan. Men ellers helt enig. Kunne var befriende at smide Vinicius på bænken...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 dage siden #266 af Matamoro
Kunne også være sjovt at se Rodrygo, Mbappe og Mastantuono i fem kampe. Alternativt med Endrick i højre side.
Sidste redigering: 7 måneder 3 dage siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 måneder 3 dage siden #267 af Madrid1998
For min skyld kan man stille med reserver over hele linjen, så længe Vini ikke spiller.

Det kommer dog aldrig til at ske, selv hvis han skal væk, så vil en bænkplads trække hans værdi en del ned.

Jeg håber inderligt han sælges til sommer.

Haaland der i øvrigt roser Bernabeu, og siger noget i stil med “Bernabeu ligner et sted man ønsker at spille i. Det er fantastisk” ifølge Fabrizio.

Mbappe + Haaland ville være vildt
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Mas

7 måneder 3 dage siden #268 af El Siete
​Selv Mbappe + Kane ville have været vildt lige nu. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madrid1998

7 måneder 3 dage siden #269 af El Siete
​Pep Guardiola efter kampen. "I went to Rodrygo and told him: what a player... he's unbelievable."

Ser bestemt ud til at interessen stadig er der. Virker som en no-brainer til sommer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, NickyMad

7 måneder 3 dage siden #270 af Siempre Madrid

El Siete post=190844 skrev: ​Pep Guardiola efter kampen. "I went to Rodrygo and told him: what a player... he's unbelievable."

Ser bestemt ud til at interessen stadig er der. Virker som en no-brainer til sommer. 

​Skal det virkelig komme så vidt, at man sender en venlig tanke mod Pep Guardiola? Det havde jeg aldrig troet, at jeg skulle opleve.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 måneder 3 dage siden #271 af Ramos4
Desværre kommer vi nu til at se Rodrygo på højrekanten de næste kampe. Men det kommer ikke til at virke.

Det virkede mod City fordi de står højt og vi havde mange omstillinger. Mod Alaves kommer det ikke til at virke. Mod Sevilla kommer det ikke til at virke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 3 dage siden #272 af Madrid1998
Kan vide hvorfor man ikke prøver Vini til højre i stedet. Det kan umuligt blive værre alligevel. Når han har tænkt sig at spille den til deres målmand, eller løbe ud over baglinjen med bolden, så har det nok ikke den store betydning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 dage siden #273 af Ramos4
Utroligt så svært man gør det for sig selv.

Igen falder det tilbage på trupplanlægningen eller mangel på samme. Og den overordnede strategi fra Florentino.
Hvor mange topklubber i verden angriber over venstrekanten 80% af tiden? Og har gjort det i årevis btw. Hvorfor har vi først nu købt en højrekant i Franco?

Hvorfor kan vi ikke spille helt normal 4-3-3 fodbold? Kanter, der trækker ind i banen og giver plads til overlappende backs. En 9'er i boksen. Helt fucking normal fodbold i stedet for det her gylle, hvor vi år efter år famler efter en måde at spille alle vores stjerner gode på.

Jeg er med på at vi også har mange skader, specielt i forsvaret, men hvad har man et reservehold til? Hvorfor rykker vi så mange spillere ud af position? Valverde på backen, Camavinga på backen, Tchouameni som midterforsvar osv. I skal ikke fortælle mig at vores talenter på Castilla ikke kan gå ind og give en tørn med i La Liga kampe. Ingen skal fortælle mig at vores Castilla-folk er dårligere end Gerard Martin, Casado, Fermin Lopez, Bernal, Dro etc. etc. Hvorfor SKAL de en tur rundt i Europa, før vi eventuelt kan give et af vores egne talenter skyggen af en chance?

​Det er så...uorganisk eller kunstigt eller jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det...den måde vi sætter et hold sammen på. Og vores spil på banen bliver derefter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 måneder 3 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 3 dage siden #274 af Ramos4
Hørte et rygte i går. Kan ikke huske hvor desværre. Man havde åbenbart en snak med Klopp i sommers (på Mallorca, dejligt sted).

Han ville have komplet kontrol over indkøb og komplet kontrol over Castilla.
Det blev selvfølgelig ikke til mere end den ene samtale.

Sidste redigering: 7 måneder 3 dage siden ved Ramos4. Begrundelse: *ikke huske

7 måneder 3 dage siden #275 af Ramos4
Bliver interessant hvor vi går hen herfra.

I går var en god indsats, men det var stadig ikke Xabi-ball. Går vi tilbage til det nu? Vil spillerne give det et forsøg mere eller har vi helt droppet det?

Ryger Vini eller Jude endelig en tur på bænken i weekenden? Er der nogen der overhovedet tror på det?

Jeg har svært ved at se det her som et vendepunkt - ser det mere som et enkeltstående tilfælde hvor spillerne fandt viljen frem. Ikke for at redde Xabi, men for at redde deres eget renomé.

Kald mig pessimist.

7 måneder 3 dage siden #276 af Real HWL

Ramos4 post=190850 skrev: Bliver interessant hvor vi går hen herfra.

I går var en god indsats, men det var stadig ikke Xabi-ball. Går vi tilbage til det nu? Vil spillerne give det et forsøg mere eller har vi helt droppet det?

Ryger Vini eller Jude endelig en tur på bænken i weekenden? Er der nogen der overhovedet tror på det?

Jeg har svært ved at se det her som et vendepunkt - ser det mere som et enkeltstående tilfælde hvor spillerne fandt viljen frem. Ikke for at redde Xabi, men for at redde deres eget renomé.

Kald mig pessimist.

Xabi har tabt kampen, der bliver ikke ændret en skid. Om få måneder er han desværre væk. Han går over i historiebøgerne som træneren der tabte kampen til en flok kællinger. Det er møg ærgerligt, men den barske virkelighed. Og lige om lidt vil jeg væde med man finder en løsning med Vinicius og hans kontraktforlængelse når Xabi er væk, og så kan vi ellers glo på ham mange år frem, skabe sig, løbe til baglinjen, skyde bolden ud af Bernabeu, mens vi har en træner på bænker der bare skal holde de store stjerne glade uden nogen former for fast spilkoncept. Og det kan jo være pisse ligegyldigt hvem det bliver. Real Madrid er Real Madrid, verdens største fodbold klub med verdens fedeste stadion, godt nok uden en plan. Det må vi bare leve med.

Sidste redigering: 7 måneder 3 dage siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum