Optakt: Alavés – Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde

7 måneder 2 uger siden #133 af longwind

Ramos4 post=191020 skrev: Håber det kun lige er året ud, at vi spiller sådan her. Xabi prøver at redde sit job, da ledelsen åbenbart har sat ham stolen for døren.

Hvis vi fortsætter det her vibes-Carlo-bold, så:

1) Vinder vi ikke en skid denne sæson
2) Jeg river mine øjne ud

Og 3) fuck ledelsen for at presse Xabi helt herud i stedet for at støtte ham. Håbløst.

​Sender du ikke lige en mail til Perez? Ser han konsekvenserne kan det være han revurderer situationen
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 uger siden #134 af Lars1991

Matamoro post=191022 skrev: Jeg synes ærligt talt spillerne kæmper. De spiller bare i vildrede. Xabi har ikke udstyret dem med et taktisk setup. Jeg kan ikke mindes en Real Madrid der har sat et mindre aftryk på holdet efter et halvt år.

Forstår simpelthen ikke folk ikke kan se det taktiske setup. Er det fordi vi spiller dårligt? For ja, det fungerer ikke super for tiden, men ideerne er da ret tydelige.

Bliver godt for vores spil med bolden at få Huijsen tilbage. Men bekymrende at vi ikke kan presse med særlig stor intensitet i særlig lang tid. Også derfor vi får et mål imod os i dag... der bliver slet ikke presset, og forsvarskæden står højt.
Jeg tror at det kan hjælpe at få Valverde op på midtbanen igen, samt Franco tilbage på kanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

7 måneder 2 uger siden #135 af Dragam

longwind post=191017 skrev: Oléeeee vamos Xabi. Bravo for en masterclass. Så fik vi da også brændt Mbappes lys helt i bund, og han var stadig vores bedste offensive spiller.

Håbløst.

Tchou og Jude var fine, resten var sgu sløjt

​Håber bare at det ikke betyder, at mbappe har forværret sin muskelskade (hvilket han sandsynligvis har ved at spille fuld tid med en muskelskade), og ender med at være ude i 2 måneder...

7 måneder 2 uger siden #136 af longwind

Lars1991 post=191025 skrev:

Matamoro post=191022 skrev: Jeg synes ærligt talt spillerne kæmper. De spiller bare i vildrede. Xabi har ikke udstyret dem med et taktisk setup. Jeg kan ikke mindes en Real Madrid der har sat et mindre aftryk på holdet efter et halvt år.

Forstår simpelthen ikke folk ikke kan se det taktiske setup. Er det fordi vi spiller dårligt? For ja, det fungerer ikke super for tiden, men ideerne er da ret tydelige.

Bliver godt for vores spil med bolden at få Huijsen tilbage. Men bekymrende at vi ikke kan presse med særlig stor intensitet i særlig lang tid. Også derfor vi får et mål imod os i dag... der bliver slet ikke presset, og forsvarskæden står højt.
Jeg tror at det kan hjælpe at få Valverde op på midtbanen igen, samt Franco tilbage på kanten.

​Jeg vil gerne række hånden op og indrømme, at jeg ikke kan se det taktiske setup. Uanset hvor hårdt jeg prøver. Så planen er, at vi presser højt og scorer på omstillinger - fedt. Det er én fase. Hvad med etableret forsvar og angreb, hvad er planerne der?

7 måneder 2 uger siden #137 af NickyMad
Det ville nok også hjælpe Xabi hvis vi ikke skulle spille med et nyt forsvar konstant. Skadehistorik bør være første ting man skal kigge på hos en spiller, når der skal købes ind til defensiven til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Ramos4

7 måneder 2 uger siden #138 af Ramos4
Mbappé er en kæmpe chef i øvrigt.

Lidt bittersødt skifte han fik, da det endelig kom. Men man må bare sige, at han fighter for klubben hver kamp. Kunne snildt have taget sig en sygedag i dag, men spillede i stedet fuld tid ude mod Alavés i holdets tjeneste.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 uger siden #139 af Ramos4

longwind post=191027 skrev:

​Jeg vil gerne række hånden op og indrømme, at jeg ikke kan se det taktiske setup. Uanset hvor hårdt jeg prøver. Så planen er, at vi presser højt og scorer på omstillinger - fedt. Det er én fase. Hvad med etableret forsvar og angreb, hvad er planerne der?

​Den sidste del er droppet for nuværende - helt klart.
Fordi Xabi har tabt kampen til spillerne og fordi han vil beholde sit job.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 2 uger siden #140 af Ramos4
Ift. Endrick, så synes jeg hans indhop for nylig, (var det Celta og City?), var gode. Han har helt kart vist mere end Gonzalo de seneste uger. Kunne sagtens få mere tid.

7 måneder 2 uger siden #141 af Lars1991

longwind post=191027 skrev:

Når vi havde bolden gik Tchouameni ned i forsvarskæden for at hjælpe Rudiger og Asencio med at spille den op. Både Bellingham og Arda lå dybt i dag for at give muligheder med at spille den igennem midten, imens Valverde og Valdepenas bliver skubbet højere op.

Problemet var at selvom Tchouameni gik ned, var det tit Rudiger og Asencio der endte med at skulle lave afleveringerne. Og de sejlede rundt i dag (Asencio var dog god uden bold). Det også svært at komme ud af Ardas formdyk nu, for en ting han skulle kunne give til holdet, er jo netop at være den lille, vævre spiller, der kan modtage bolden centralt i pressede situationer og have teknikken til at kunne holde på bolden og vende rundt. Men hans succesrate i de situationer er bare meget lav for tiden.
Så vi bliver hele tiden presset og ender med at skulle lave lange bolde...

Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Ramos4

7 måneder 2 uger siden #142 af Lars1991
​Jeg tror vi kommer til at få et helt andet udtryk med bolden, hvis vi havde både Trent og Huijsen inde. Selv bare med en af dem, ser vores spil bedre ud.

7 måneder 2 uger siden #143 af Ramos4
Lige meget hvor højt jeg rater Arda Güler, så er der ingen tvivl om at det er vanvittig trupplanlægning, at han allerede skal være så vigtig en spiller. Han er 20.

Vi har bascially kun de midtbanefolk der var på banen i dag + Camavinga. Og så Ceballos, er kan spille 60 minutter.

Fandme en svag midtbane. Og ikke nok playmaking abillities.

Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

7 måneder 2 uger siden #144 af Ramos4

Lars1991 post=191033 skrev: ​Jeg tror vi kommer til at få et helt andet udtryk med bolden, hvis vi havde både Trent og Huijsen inde. Selv bare med en af dem, ser vores spil bedre ud.

​Helt klart. Men fandme da skørt at ledelsen har sammensat en trup, hvor en højreback og en 20-årig midterforsvar skal være vores primære spilopbyggere. Fucking hell.

Leveret af Kunena Forum