Ny lang transfer-saga i vente?
- Dragam
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev: ind med casillas og ud med lopez ronaldo og bale spiller på samme position så kunne man jo tag di Maria ud og ind med bale men vi skal ikke sælge di maria fordi vi har brug for ham men
mit byd er
casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Kondogbia-Gundogan- Verratti-Khedira
bale øzil ronaldo
aguro benzema
Ja, med den opstilling, så er vi sikrer på at vinde! Men jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at stille med 14 spillere i startopstillingen...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
På det punkt har vi den luksus at ingen spillere er for dyre for denne klub.
Jeg tør ikke engang at tænke over hvor succesful denne klub kunne have været i de sidste par år, hvis man kunne finde ud af bruge pengene fornuftigt.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Dragam skrev:
Real Madrid 7 skrev: ind med casillas og ud med lopez ronaldo og bale spiller på samme position så kunne man jo tag di Maria ud og ind med bale men vi skal ikke sælge di maria fordi vi har brug for ham men
mit byd er
casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Kondogbia-Gundogan- Verratti-Khedira
bale øzil ronaldo
aguro benzema
Ja, med den opstilling, så er vi sikrer på at vinde! Men jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at stille med 14 spillere i startopstillingen...
jeg var bare tvivl om hvem jeg ville stille i midtbane men jeg ønsker at vi for en xabi afløser vis ha ikke vil lave en ny kontrakt
Det er sgu lidt trættende(for mig), at se alle de forslag til nye opstillinger, der alle har et til fælles. Nemlig en masse nye spillere...
Jeg mener der skal væsenligt mindre til. Jeg antager at Mou ryger til Chelsea, der skal man for alt i verden få skippet Pepe med og få Luiz med tilbage. Luiz er i min optik top3 når vi snakker defensive midbaner og han er samtidig ret god fremad banen og har et fantastisk skud Derudover skal vi ha Carvajal tilbage.
Jeg er enig med Dragam, som skriver i tidligere indlæg, at Di Maria skal over på venstrekanten, derfra kan han lave masser af oplæg. De sidste mange han har lavet er faktisk kommet derfra til trods for, at han som udgangspunkt ligger i højre side. Jeg er parat til at give begge vores angribere en chance under en ny træner(dog er Higuain min favorit), da jeg ved de begge kan mere end, det viser i øjeblikket.
Min ønskeopstilling skal derfor være 4-3-3 eller 4-4-2, begge med offensive backs.
Noget lignende denne
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Luiz
Khedira-Modric
Ronaldo-Higuain-Di Maria
Skal der købes ny angriber, vil jeg gerne se en super træfsikker angriber som fylder meget. Jeg er lidt ligeglad hvor elegant han spiller, bare modstandernes forsvar ryster i bukserne, når han er nær deres felt. Det kunne være Falcao eller Gomez. El Kun er også velkommen. Men som udgangspunkt, skal vi kun han bytte os til Luiz og have Carvajal tilbage, resten skal komme fra egne rækker.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: Hugol jeg glæder mig til at se din omtalte 4-2-2 diamant.
Det er sgu lidt trættende(for mig), at se alle de forslag til nye opstillinger, der alle har et til fælles. Nemlig en masse nye spillere...
Jeg mener der skal væsenligt mindre til. Jeg antager at Mou ryger til Chelsea, der skal man for alt i verden få skippet Pepe med og få Luiz med tilbage. Luiz er i min optik top3 når vi snakker defensive midbaner og han er samtidig ret god fremad banen og har et fantastisk skud Derudover skal vi ha Carvajal tilbage.
Jeg er enig med Dragam, som skriver i tidligere indlæg, at Di Maria skal over på venstrekanten, derfra kan han lave masser af oplæg. De sidste mange han har lavet er faktisk kommet derfra til trods for, at han som udgangspunkt ligger i højre side. Jeg er parat til at give begge vores angribere en chance under en ny træner(dog er Higuain min favorit), da jeg ved de begge kan mere end, det viser i øjeblikket.
Min ønskeopstilling skal derfor være 4-3-3 eller 4-4-2, begge med offensive backs.
Noget lignende denne
Casillas
Luiz
Khedira-Modric
Ronaldo-Higuain-Di Maria
Skal der købes ny angriber, vil jeg gerne se en super træfsikker angriber som fylder meget. Jeg er lidt ligeglad hvor elegant han spiller, bare modstandernes forsvar ryster i bukserne, når han er nær deres felt. Det kunne være Falcao eller Gomez.
Enig i, at Di Maria fungerer bedre på venstrekanten, men Cristiano fungerer ikke bedst på højrekanten.. Derfor er Di Maria ret overflødig. Jeg ser hellere, at det bliver Mata i bytte for Pepe/Mou end Luiz, men David Luiz er faktisk et ret interessant foreslag. Han gør det godt. Jeg synes dog stadig, at vi har brug for 2 spillere på den centrale midtbane og 3 i alt, der kan dirke et forsvar op.
Gomez vil jeg ikke have, han er klodset og mindre god teknisk. Falcao er nok usandsynlig. Lewandowski vil jeg hellere have, med ham får man kombinationen af flere ting. Han er både træfsikker og fin teknisk. Han er et godt opspilspunkt. Han arbejder hårdt defensivt, forholder sig i boksen og er mere end en håndfuld for modstanderens forsvar.
Og: Er Özil så forvist til bænken i din ønskeopstiling?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Vildfaren skrev: Hugol jeg glæder mig til at se din omtalte 4-2-2 diamant. ;)
Noget lignende denne
Casillas
Luiz
Khedira-Modric
Ronaldo-Higuain-Di Maria
.
Hvordan kan David Luiz være i top 3 defensive midtbane spillere, når han ikke engang er en defensiv midtbane spiller? Han er en center back, men han har spillet CDM i et par kampe for Chelsea siden Benitez ankomst, allerhøjst 10 kampe. Han er slet ikke god nok defensivt efter min mening, han er blevet bedre efterhånden, men han er mere kendt for sine offensive kvaliteter end hans defensive.
Og hvorfor rykke på Ronaldo blot fordi Di Maria ikke spiller godt, på hans iøvrige foretrukne position?
Det er bedømt ud fra de kampe jeg har set ham spille den plads, som jeg mener passer perfekt til hans profil. Senest i går hvor han kvitterede med et vanvittigt mål.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Ikertheman
- Gæst
-
Luiz har virkelig også lavet flere fejl, som bare ikke må ske på højeste niveau.. At han så har spillet CDM i et par kampe og gjort det godt - det gør ham langt fra god nok til Real Madrid...
Vildfaren skrev: Steen læs hvad jeg skriver.. Der står i min optik.
Det er bedømt ud fra de kampe jeg har set ham spille den plads, som jeg mener passer perfekt til hans profil. Senest i går hvor han kvitterede med et vanvittigt mål.
Jeg har læst det, og du selvfølgelig ret til at have din holdning, men jeg synes bare det er ret vildt at udråbe en spiller til top 3 i en position som han har spillet enkelte gange.
Kan det virkelig passe du ikke finder Özil god nok?
Jeg går da selvfølgelig udfra det er en kæmpe fejl :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Dragam skrev: Min favorit angriber er helt klart higuain, men benzema ville nok passe bedre ind i sådan en her rolle - hvis man insistere på en ny angriber (hvilket måske ikke ville være helt dumt, da vores angribere lader til at være kørt trætte i tilværelsen i madrid), så ville aguero passe bedst imo - boldfast, og kreativ. Min tanke er at han kunne falde en smule ned, og lave afleveringer første gang i dybden til ronaldo / di maria, som tager et løb i ryggen på forsvaret... eller selv forsøge, at skabe lidt plads.
Mht bale, så er han da utvivlsomt en god spiller... men jeg synes slet ikke han er så mange penge værd. Skulle han komme, så synes jeg dog man skulle gøre det samme, som med di maria / ronaldo.
Rigtig godt indlæg, som meget mening indtil dette afsnit. Jeg var overbevist om at du byggede op til at have en Falcao, Cavani eller Lewandowski på toppen. Fysisk stærke spillere, som kan holde på bolden og (i modsætning til de spillere du nævner) være ekstremt farlige ved indlæg fra kanten. Higuaín har (eller havde?) placeringsevnen, men er ellers ikke specielt stærk på indlæg, mens Benzema og Kun ofte vil være at finde uden for feltet, og er relativt svage på hovedstød.
Hvis Bale skal hentes så skal det være fordi at Ronaldo skal på toppen eller på højresiden. I princippet skulle der ikke være noget i vejen for at placere Cristiano til højre, men rent psykologisk kan det godt være et problem, når han er vant til venstresiden og sikkert føler sig bedst tilpas der. Hvis Cristiano placeres på toppen er der nok en risiko for at ham og Cristiano light på venstresiden vil placere sig i de samme rum, men det skulle nok kunne løses.
Hvis man køber Bale til midten, synes jeg ikke det giver mening, da hans rolle nærmere er hængende angriber på denne position, mens Özil er bedre til at bidrage til opspillet fra midtbanen. Og selvom Bale har haft en fantastisk sæson, så ser jeg Özil som en spiller på samme niveau. Skal Özil erstattes skal det være til fordel for en mere dybdeliggende spiller (i forbindelse med et systemskifte), som du også er inde på i dit indlæg.
At placere Bale på højresiden giver heller ikke mening for mig, da han ikke har samme kvalitet fra denne position, selvom det selvfølgelig er en stor fordel at han i enkelte kampe også kan spille her.
@ElKrimi
Hvis det er dér du sætter grænsen for verdensklasse spillere, så er det vel kun Barca der har flere? Man. City kan dog nok også lige følge med.
Bale er vanvittig. Han er ikke en Ronaldo-kopi, han er langt mere holdspiller og ville være en gevinst for samtlige hold.
Du kan have ret i at vi er godt stillet mht verdensklasse-spillere. Dog vil jeg mene at Bayern er i samme kategori.