Ny lang transfer-saga i vente?
- DonSelf
- Gæst
-
Sergio Agüero har måske ikke helt ramt det niveau i år, som vi har set fra ham de seneste par sæsoner, men den lille tekniker er lige den type angriber, jeg føler vi mangler, og derudover er jeg sikker på, han vil være garant for +20 mål i La Liga. Af hvad jeg har hørt, så er det ikke unormalt, at Cavani næsten aldrig deltager i spillet. En typisk Cavani kamp er, at han nærmest ikke rør bolden i hele kampen, men ud af ingen ting alligevel får bolden ind.
Du nævner, at Cavani ikke deltager i spillet også alligvel nævner du i samme sætning Falcao og Gomez . Cavani er klasse, og hans 33 mål i ligaen sidste år - siger også alt. Han er livsens farlig i feltet, stærk, hurtig, god med hovedet og så har han et fantastik skud. Han er måske ikke så bevægelig som Aguero eller Suarez - men han er toptop klasse! Det er en angiber som vil glæde mig, at få til klubben .
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Det er vores spillestil der skal ændres. Det er kun idiotisk at erstatte stjerne med stjerner.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Der er ingen grund til at vende tilbage til tiden før Mou, hvor vi købte et nyt hold hver sæson. Vi har en solid kerne af spillere, som vi skal bygge op omkring.
Ps.
Jeg har en bange anelse om, at vi ender med at ansætte Benitez. Føj for den lede.
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
Det er ikke fordi vi er i pengenød og dermed er nødt til at smide den ene afsted, så det er da helt absurd at tænke på Casado som førsteholdsspiller!
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
Cavani har alt.
Hurtigt aftræk og giftig. Ulempen er han er dyr, meget dyr.
Han ligner også lidt zamorano :) bare 15 cm højere.
Skulle vist være 20 mil euro og så kan de beholde Sahin. Lyder umiddelbart spændende hvis Verratti ikke kommer alligevel.