Ny lang transfer-saga i vente?
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
Vildfaren skrev: Hugol jeg glæder mig til at se din omtalte 4-2-2 diamant. ;)
Det er sgu lidt trættende(for mig), at se alle de forslag til nye opstillinger, der alle har et til fælles. Nemlig en masse nye spillere...
Jeg mener der skal væsenligt mindre til. Jeg antager at Mou ryger til Chelsea, der skal man for alt i verden få skippet Pepe med og få Luiz med tilbage. Luiz er i min optik top3 når vi snakker defensive midbaner og han er samtidig ret god fremad banen og har et fantastisk skud Derudover skal vi ha Carvajal tilbage.
Jeg er enig med Dragam, som skriver i tidligere indlæg, at Di Maria skal over på venstrekanten, derfra kan han lave masser af oplæg. De sidste mange han har lavet er faktisk kommet derfra til trods for, at han som udgangspunkt ligger i højre side. Jeg er parat til at give begge vores angribere en chance under en ny træner(dog er Higuain min favorit), da jeg ved de begge kan mere end, det viser i øjeblikket.
Min ønskeopstilling skal derfor være 4-3-3 eller 4-4-2, begge med offensive backs.
Noget lignende denne
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Luiz
Khedira-Modric
Ronaldo-Higuain-Di Maria
.
Hvordan kan David Luiz være i top 3 defensive midtbane spillere, når han ikke engang er en defensiv midtbane spiller? Han er en center back, men han har spillet CDM i et par kampe for Chelsea siden Benitez ankomst, allerhøjst 10 kampe. Han er slet ikke god nok defensivt efter min mening, han er blevet bedre efterhånden, men han er mere kendt for sine offensive kvaliteter end hans defensive.
Og hvorfor rykke på Ronaldo blot fordi Di Maria ikke spiller godt, på hans iøvrige foretrukne position?
Hvordan kan David luiz være midtbanespiller når han er forsvarsspiller og hvorfor er xabi ikke med mit BYD er
Iker Casillas
Carvajlal-varan-segio Ramos- marcelo
Khedira- Gundogan eller verati eller Kondogbia
Bale øzil Ronaldo
Aguro- benzema cavani
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Bale på højre? Tag og se det mål han netop scorede mod Southampton :) Som iøvrigt var af kæmpe betydning.
Bale er vanvittig. Han er ikke en Ronaldo-kopi, han er langt mere holdspiller og ville være en gevinst for samtlige hold.
Spillede Bale til højre? Jeg kan se hans mål kom derfra, men ud fra opstillingen, ligner det mere han spillede på venstre eller i midten.
Dette vil han også kunne gøre i Madrid - dog med udgangspunkt i højre, hvor Ozil og Carvajal ville kunne supplere med bredden i højresiden.
- Ramos a la playa
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casillas (1)
Carvajal (20) Varane (2) Ramos (4) Marcelo (12)
Verratti (8) Khedira (6)
Bale (11) Özil (10) Ronaldo (7)
Agüero (16)
Puhh jeg er klar på en lille revolution!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Jeg er bange for, at der er lidt for meget Pipita/Benzema i denne sæson over ham. For mig at se er han simpelt hen ikke goalgetter nok.
Indsæt Falcao/Zlatan/Cavani i stedet, så begynder det at ligne noget (meget dyrt)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Fernando M. skrev: Må indrømme, at jeg godt kan lide den opstilling - på nær en enkelt plads: Agueros.
Jeg er bange for, at der er lidt for meget Pipita/Benzema i denne sæson over ham. For mig at se er han simpelt hen ikke goalgetter nok.
Indsæt Falcao/Zlatan/Cavani i stedet, så begynder det at ligne noget (meget dyrt)
Sergio Agüero har måske ikke helt ramt det niveau i år, som vi har set fra ham de seneste par sæsoner, men den lille tekniker er lige den type angriber, jeg føler vi mangler, og derudover er jeg sikker på, han vil være garant for +20 mål i La Liga. Af hvad jeg har hørt, så er det ikke unormalt, at Cavani næsten aldrig deltager i spillet. En typisk Cavani kamp er, at han nærmest ikke rør bolden i hele kampen, men ud af ingen ting alligevel får bolden ind. Falcao er da stadigvæk min favorit, men hans førsteberøring er altså ikke den bedste. Zlatan vil på kort sigt være en succes i Madrid, men det er bare ikke holdbart. Havde Suarez ikke været sådan en klovn, vil jeg elske at se ham i den hvide trøje. Derudover, så skal man heller ikke glemme Lewandowski.
En joker denne sommer kunne være Mario Gomez, og jeg vil egentlig heller ikke græde, hvis det skete (han kan allerede sproget)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Har lidt på fornemmelsen, at Bale vil blive en kæmpe succes på vores hold, og jeg kan forestille mig ham og Cristiano vil få et super godt venskab, og Cristiano samtidig vil kunne fungere som rollemodel for Bale.
Casillas (1)
Verratti (8) Khedira (6)
Agüero (16)
Skulle en PSG reserve kunne erstatte Xabi og Modric?
Raul 4 ever skrev:
Real Madrid skrev: Har lidt på fornemmelsen, at Bale vil blive en kæmpe succes på vores hold, og jeg kan forestille mig ham og Cristiano vil få et super godt venskab, og Cristiano samtidig vil kunne fungere som rollemodel for Bale.
Casillas (1)
Verratti (8) Khedira (6)
Agüero (16)
Han er nu ikke reserve for PSG, snarere en nøglefigur, men jeg er ellers enig. Han vil/skal ikke erstatte Modric/Alonso i 1. sæson, men på sigt. Alonso formoder jeg skifter, og så ser jeg Modric starte inde, med Verratti på bænken.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Raul 4 ever skrev:
Casillas (1)
Verratti (8) Khedira (6)
Agüero (16)
Puhh jeg er klar på en lille m
Ja det kan han Godt han er talentfulde fodboldspiller han kan lære noget af Xabi og han er ikke reserve og han er ung
Faktisk er det umuligt at sætte et nyt hold pga. at vi ikke ved hvem der vil stoppe, og hvem man ønsker stopper, og iøvrigt, så er det svært at få en 100% vurdering af de nuværende spillere når humøret i omklædningsrummet har svinget meget i det forgangne år. Nogle af dem der er fuld tilfredshed med kan risikere at falde i niveau hvis der kommer ny træner og nye holdkammerater, og andre kan risikere at stige i niveau.
Teoretisk set kunne det være at Higuain ville score 35 mål i næste sæson, og Ronaldo kun 25...Ny træner kan vende op og ned på alt ting, så derfor gider jeg ikke spekulere på hvilke spillere der skal købes, og hvilke der skal sælges før der er 100% klarhed over hvem der skal være træner i den kommende sæson. Men en ting er sikkert, og det er at karim for fanden skal blive...ellers så bliver det tungt her i huset hvis han ikke er på banen til næste sæson