Optakt: Albacete - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Florentino dimisión.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men flot mand! Var bedre at se på ham end på spilletRamos4 post=192080 skrev: Er det bare mig eller stod Arbeloa der bare?
Jeg så ham på intet tidspunkt give instrukser eller opildne spillerne.
Han var som en mannequin i en for lang frakke.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Og inden et par stykker flipper helt ud, så er det her selvfølgelig ikke Arbeloas skyld - hele den her misere ligger helt og aldeles på ledelsen og så selvfølgelig på en del af spillerne som simpelthen ikke er værdige til klubben.
Arbeloa har jeg ærligt ingen som helst holdning til - med al den snak der har været om ham troede jeg faktisk Castilla var på vej med raketfart mod oprykning, men det er nu gået op for mig de i indeværende sæson har 10 sejre, 1 uafgjort og 8 nederlag - men det kan selvfølgelig være han er vellidt for andre ting end blot resultaterne. Og igen, personligt har jeg ingen holdning til ham - havde sikkert været lykkelig for ham som midlertidig løsning hvis det havde været på bekostning af Ancelotti og hans non-projekt. Men må bare erkende at jeg ikke kan glædes over at man dropper Xabi og det første egentlige projekt i mange år - derfor er det svært at få særlig meget op i hvad der nu sker i det her vakuum med en midlertidig træner. Men hvis det ku betyde oprydning i truppen (farvel til flere end en håndfuld) og (ønsketænkning) et præsidentskifte, så har jeg intet problem med at hele lortet bare går totalt under nu resten af sæsonen. Men det er jo skrækkeligt at man skal tænke det igen nu - blot fordi at man sommer efter sommer ikke forstår at sætte en trup sammen. Nu havde man ellers i det mindste lige fået en træner der gav håb om bedre tider, men det fik Florentino så også ødelagt
Godnat, og må i alle få en dejlig nats søvn. Selvom den nok bliver søvnløs for de fleste af os. Fuck man...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Altså man tror jo det er løgn!! Florentino VIL SIMPELTHEN IKKE sælge spillere!! Selv i sommers da kom af med nogle spillere var det udelukkende pensionister der havde kontraktudløb. Og når der skal hentes spillere, så kigger man på hvem der kan hentes transferfrit fremfor hvem man har brug for.Madrid777 post=192083 skrev:
Men det sker jo vitterligt ikke. Det er nu 4 transfervinduer siden Kroos forlod os. Vi har stadig ikke hentet en midtbanespiller der er bare tæt på at besidde kontrollerende egenskaber.asp3200 post=192072 skrev: Dejligt vi ryger ud. Så kan selv Perez nok se hvad der er galt.
Glæder mig til næste sæson når vi endelig kan købe korrekt ind og forhåbentlig sælge vini med flere.
Pinlig trup og ledelse.
Det er nu gud ved hvor mange sæsoner siden vores 9'er Benzema smuttede. Det hul har vi heller ikke fået lukket. I stedet for har vi spillet med 3 venstrekanter i snart to år. Halvdelen af vores forsvar er bogstaveligt talt fodboldinvalide, men vi nægter. VI NÆGTER at købe spillere i januar. "FORudi Dettt gør Vi IKKKEeeee i rEaL MadRid".
Det er pinligt at træde ude foran en dør som Real Madrid fan for tiden. Sjældent har jeg set så meget frem til en pibekoncert på Bernabeu som den der venter på lørdag. De skal simpelthen blæses ud fra første fløjt af for at sende et signal om at det her bare ikke er godt nok. Det hverken vil eller kan vi acceptere i verdens største klub. Indstillingen falder tilbage på spillerne, men ledelsen står med det største ansvar for det her rod. Det er desværre hvad der sker når man lukker øjnene og stædigt holder fast i at truppen er god nok. Det er den ikke. Det er tæt på den værste trup, hvis ikke den værste trup i snart 20 år.
Hvorfor er det i Florentinos verden så meget no go at sælge spillere, jeg begriber det ikke. Vi spillede i så ufattelig mange sæsoner med det samme hold - som selvfølgelig endte med at være alt, alt for gammelt - blir fordi man ikke løbende tilførte nyt blot, ny energi, ny sult. Nu har man endelig fået fornyet truppen - det er så bare gjort med bind for øjnene, med mere øje for en "gratis" handel end for hvem truppen har brug for.
Det er grotesk! Og på et eller andet tidspunkt må der være nogen der kan se at der mangler ledere - og at den Vini skader klubben og holder mere end han gavner. Til Arabien med ham asap!!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og vi har ikke vundet ligaen to år i træk i over 20 år nu, men heyyy. Det går jo nok det hele alligevel. Vores vanvittige CL-runs har virkelig dækket over de her statistikker og det begynder at vise sig nu, hvor vi spiller langt under niveau.Ramos4 post=192095 skrev: 3 Copa del Rey trofæer på 32 år. Det er jo ikke voldsomt meget.
Rimelig elendigt. Har i hvert fald en enkelt afslutning langt over mål. Derudover to andre klassiske Vini-afslutninger, hvor han prøver at krølle den op med en inderside fra en højest mærkværdig vinkel til det. Har nævnt det før, i mine øjne er både hans tekniske niveau i afslutninger OG hans valg af type afslutning så ofte helt håbløst.Madridista02 post=192090 skrev: Hvordan spillede Vini? Var hele stadion i mod ham og skabte han sig som han plejer? Jeg så ikke kampen, men jeg fristes til at sige, at Perez er godt igang med at smadre sit flotte arbejde han har lavet i Real. Hele RMTV sagaen, udeblivelse fra Ballon Dor, lange offentlige tilsvininger af dommere og fodbold forbundet. Vi var før kendt som en gentleman klub, en meget fin og ordenlig klub. Nu griner de af os hele vejen rundt. Og mens Perez har haft travlt med at snakke dommere der er i mod os, har Barca fokuseret på at støtte deres egen træner og fokuseret på deres spil filosofi. Spændende hvad der sker.
Lykkes med meget få udfordringer. Ser ikke overlappene og når han gør ligger hans aflevering ikke særlig godt....
En kæmpe stor flad i fjæset til dem der mente Grande Arbeloa havde grande cojones & karakter, og ville modsat Xabi finde pisken.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.