Optakt: Albacete - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Fyr hamNickyMad post=192098 skrev: Arbeloa: “This is the Vini I want. He took all the responsibility and tried to put the team on his back. Tonight’s Vini was a captain Vini”
En kæmpe stor flad i fjæset til dem der mente Grande Arbeloa havde grande cojones & karakter, og ville modsat Xabi finde pisken.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Vivi-pigen spiller 90 minutter hver gang resten af sæsonen - det ligger helt sikkert 😆😆NickyMad post=192098 skrev: Arbeloa: “This is the Vini I want. He took all the responsibility and tried to put the team on his back. Tonight’s Vini was a captain Vini”
En kæmpe stor flad i fjæset til dem der mente Grande Arbeloa havde grande cojones & karakter, og ville modsat Xabi finde pisken.
Mørket er virkelig totalt. Normalt brænder sædet under træneren i Real Madrid, men i de her dage må sædet være glohedt under Perez. Vi stod i den her situation for næsten præcis 20 år siden, skal historien alligevel gentage sig selv?
DC19
De finder dem i hvert fald ikke før Arbeloa hiver den frygtede pisk frem. Jeg er med på han ikke skal kritisere spillerne offentligt men ligefrem at rose dem. Ligner noget direkte op ad Carlos lomme, den perfekt yes man for Perez. Jeg bøjer mig når jeg ser den pisk der har været så meget snak omlongwind post=192102 skrev: Ro på, husk at Arbeloa kun har haft 1 træningspas! Det tager i hvert fald 4-5 før de finder deres nosser, men så skal I bare se
Perfekt. En pleaser, der bare gerne vil beholde sit job. Har afmeldt mit tv2play.NickyMad post=192098 skrev: Arbeloa: “This is the Vini I want. He took all the responsibility and tried to put the team on his back. Tonight’s Vini was a captain Vini”
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Faldt lige over den her:
Efter 34 kampe i spidsen for deres respektive hold har Flick og Alonso præcis den samme statistik for henholdsvis Barca og Madrid.
24 - 4 - 6.
Det ene hold beholdt deres træner. Det andet gjorde ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Som jeg også tidligere nævnte, så har Alonso det sjette højeste pointsnit af alle real madrid trænere. Det giver vitterligt ingen mening, at perez ikke backer ham - der må ligge mere bag.Ramos4 post=192107 skrev: Hvis man ikke griner så græder man.
Faldt lige over den her:
Efter 34 kampe i spidsen for deres respektive hold har Flick og Alonso præcis den samme statistik for henholdsvis Barca og Madrid.
24 - 4 - 6.
Det ene hold beholdt deres træner. Det andet gjorde ikke.
Vi tigger ham om at komme tilbage om 3-4 år efter vi har været igennem 7-8 forskellige trænere og 4-5 af "fremtidens stjerne" fra Rio og Buenos Aires.NickyMad post=192079 skrev: Nu skal Arbeloa også lige have tid til at implementere cojones taktikken, og lige selv huske dem næste gang.
Når det er sagt, så er det ikke Arbeloas skyld. Den falder tilbage ledelsen og jeg er kun glad for de bliver udstillet i den grad.
Jeg gætter på der venter en ny gensidig opsigelse til juni.
Det er fandeme ærgeligt med Xabi, han kom lige for tidligt, vi skulle have været andre trænere igennem for at det var tydeligt hvor problemerne ligger. Så kunne han måske have fået den rette opbakning.
Man havde absolut nul respekt til ham fra starten. "This is the best team in the world".
Ledelsen er fredet de næste par måneder desværre. De kan skyde skylden på Xabi og Arbeloa har brug for tid og ro osv. Desuden er Madrid pressen i lommen på dem så ingen kritik fra de kanter.-#7- post=192103 skrev: Jeg skal være helt ærlig og sige at jeg slet ikke kan se vejen ud af det her. Hvilken træner med respekt for sig selv gider træde ind i det her lort til sommer? Ledelsen har skyklapper på, og arbejder vel lige pt. på at forlænge kontrakten med Vinicius, en beslutning som vil sætte klubben skakmat de næste 5-6 år.
Mørket er virkelig totalt. Normalt brænder sædet under træneren i Real Madrid, men i de her dage må sædet være glohedt under Perez. Vi stod i den her situation for næsten præcis 20 år siden, skal historien alligevel gentage sig selv?
Best case scenario: de bliver desperate til sommer og går efter en top træner, som kræver komplet kontrol over salg/køb. Xabi solgte sig selv alt for billigt og havde desværre ingen leverage til at komme med krav. Det var en umulig opgave fra start. En verdensklasse træner ville aldrig acceptere bare at overtage denne trup og forsøge at skabe mirakler.
Tror de går efter Klopp til sommer.