Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MR 800M84571C
- Offline
- Ekspert bruger
-
Det er fedt at høre - men når det så er sagt, skal der også bakkes op, når (hvis) nogen leverer gode aktioner eller vi sidder på spillet i længere perioder - og ser farlige ud, vel at mærke!
Det første kvarter må dog godt være ren, ufortyndet pibekoncert, uanset hvad.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sjovt hvordan samtlige fans på Bernabéu er blevet snydt af TikTok rygter omkring hvem der skabte splittelsen.El Siete post=192230 skrev: Det er klar mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.
Mange hysteriske grædekoner på stadion i dag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Offline
- Platin bruger
-
Fortjent. Hvis det er rigtigt, at netop de 3 som var ikke glade for Alonso ifølge medierne. Fansene kunne godt lide Alonso og at der endelig kom et projekt i klubben.El Siete post=192230 skrev: Det er klar mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En rigtig Perez opstilling...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, det er som om der er noget om snakken :)Ramos4 post=192232 skrev:
Sjovt hvordan samtlige fans på Bernabéu er blevet snydt af TikTok rygter omkring hvem der skabte splittelsen.El Siete post=192230 skrev: Det er klar mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.
Mange hysteriske grædekoner på stadion i dag.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er ikke uenig, men tror også du selv skal indse Mbappe ikke ofrer sig så meget for holdet som du tror. Han VIL være topscoreren. Det er også derfor jeg siger, selv hvis vi sælger Vini og rykker Mbappe derud, så bliver det ikke hvilken som helst 9'er. Det skal være en Benzema type (CR7 tiden) eller Giroud type der ofrer sig for holdet, og lader Mbappe tage målene.Dragam post=192236 skrev: Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...
En rigtig Perez opstilling...
Jeg ville elske Haaland, men det vil være et kæmpe selvmål hvis man tror ham og Mbappe vil fungere. Så kan vi igen sidde her og snakke om det er en rigtig Perez taktik når det går galt, som det helt sikkert gør. Sælg Vini by all means, men håber de tænker sig godt om sportsligt hvordan de erstatter ham
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ønskescenarie: vi får en rædselsfuld sæson som presser ledelsen helt ud. Næstbedste scenarie: de bliver så desperate at de henter en klasse træner og giver ham total kontrol over et nyt projekt, som de gjorde med Mou.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Alt foregår på forsiden af forsvaret. Vinduesvisker fodbold, fra side til side.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
