Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #13 af El Siete
​Det er klart mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, Cristiano7, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #14 af MR 800M84571C
​Puha, en modtagelse... Især af Vini!
Det er fedt at høre - men når det så er sagt, skal der også bakkes op, når (hvis) nogen leverer gode aktioner eller vi sidder på spillet i længere perioder - og ser farlige ud, vel at mærke!
Det første kvarter må dog godt være ren, ufortyndet pibekoncert, uanset hvad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #15 af Ramos4

El Siete post=192230 skrev: ​Det er klar mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.

​Sjovt hvordan samtlige fans på Bernabéu er blevet snydt af TikTok rygter omkring hvem der skabte splittelsen.

Mange hysteriske grædekoner på stadion i dag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #16 af elle44
Der er ingen barmhjertighed. Tænk hvis Levante scorer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #17 af Cristiano7

El Siete post=192230 skrev: ​Det er klar mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.

​Fortjent. Hvis det er rigtigt, at netop de 3 som var ikke glade for Alonso ifølge medierne. Fansene kunne godt lide Alonso og at der endelig kom et projekt i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Real HWL, Bismo, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #18 af mohbar
​fryd der bæiver buhet. Og egentligt pænt dumt at Arda ofres når han var den eneste der skabte chancer og var med i begge mål sidst
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #19 af Dragam
Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...

En rigtig Perez opstilling...
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Real HWL, Bismo, schreiber77, El Siete, Madrid777, Cristiano7, Ramos4, NickyMad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #20 af El Siete

Ramos4 post=192232 skrev:

El Siete post=192230 skrev: ​Det er klar mest Vinicius der bliver buhet, men også Bellingham og Valverde.

​Sjovt hvordan samtlige fans på Bernabéu er blevet snydt af TikTok rygter omkring hvem der skabte splittelsen.

Mange hysteriske grædekoner på stadion i dag.

​Ja, det er som om der er noget om snakken :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #21 af NickyMad

Dragam post=192236 skrev: Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...

En rigtig Perez opstilling...

​Jeg er ikke uenig, men tror også du selv skal indse Mbappe ikke ofrer sig så meget for holdet som du tror. Han VIL være topscoreren. Det er også derfor jeg siger, selv hvis vi sælger Vini og rykker Mbappe derud, så bliver det ikke hvilken som helst 9'er. Det skal være en Benzema type (CR7 tiden) eller Giroud type der ofrer sig for holdet, og lader Mbappe tage målene.

Jeg ville elske Haaland, men det vil være et kæmpe selvmål hvis man tror ham og Mbappe vil fungere. Så kan vi igen sidde her og snakke om det er en rigtig Perez taktik når det går galt, som det helt sikkert gør. Sælg Vini by all means, men håber de tænker sig godt om sportsligt hvordan de erstatter ham
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #22 af Bismo
No way Arbeloa kommer til at udrette mere med det her hold end Xabi.

Ønskescenarie: vi får en rædselsfuld sæson som presser ledelsen helt ud. Næstbedste scenarie: de bliver så desperate at de henter en klasse træner og giver ham total kontrol over et nyt projekt, som de gjorde med Mou.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #23 af Ramos4
Vi har et hold, der er ude af stand til at spille i små rum/mellemrum.

Alt foregår på forsiden af forsvaret. Vinduesvisker fodbold, fra side til side.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #24 af Fondo_Sur
Bliver der råbt efter Florentinos afgang?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum