Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #37 af mohbar
​ja med arbe er det tydelig at de får lov til at gøre præcis hvad de vil. Presser når de har lyst og Mbappe siger han gerne vil spille (for at vedligeholde sin statistik) så straks ind med ham Garvia på højre og Guler på bænken
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #38 af -#7-
​30 minutter spillet. 0 skud på mål. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #39 af Ramos4
Det er så latterligt at se Garcia ligge på højrekanten.

Han kommer jo ikke forbi nogen. Han kan da godt slå et indlæg...men til hvem?!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #40 af Dragam

NickyMad post=192252 skrev:

Dragam post=192250 skrev:

NickyMad post=192238 skrev:

Dragam post=192236 skrev: Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...

En rigtig Perez opstilling...

​Jeg er ikke uenig, men tror også du selv skal indse Mbappe ikke ofrer sig så meget for holdet som du tror. Han VIL være topscoreren. Det er også derfor jeg siger, selv hvis vi sælger Vini og rykker Mbappe derud, så bliver det ikke hvilken som helst 9'er. Det skal være en Benzema type (CR7 tiden) eller Giroud type der ofrer sig for holdet, og lader Mbappe tage målene.

Jeg ville elske Haaland, men det vil være et kæmpe selvmål hvis man tror ham og Mbappe vil fungere. Så kan vi igen sidde her og snakke om det er en rigtig Perez taktik når det går galt, som det helt sikkert gør. Sælg Vini by all means, men håber de tænker sig godt om sportsligt hvordan de erstatter ham

​Naturligvis vil mbappe være topscorer - det vil jo netop være i en cristiano rolle, hvis mbappe kommer ud på venstrekanten. Det tror jeg fint kunne fungere sammen med garcia på toppen -  han kan åbenlyst godt lide at spille sine holdkammerater igennem. Så kan mbappe fokusere på at tage dybe løb, som er det han scorer vitterligt alle hans mål på, fremfor at skulle slås med forsvarsspillerne. 

Lige nu får vi intet ud af garcia, og har en "9er" der ikke kan finde en fysisk eller hovedstødsduel, samt intet fylder i feltet.

​Det er vi enige om. Det var nu mere til fremtiden når (forhåbentlig) Vini ryger. For jeg tvivler på at det er Garcia der får pladsen. Nu er Haaland nævnt en del gange herinde og han er også meget på rygtebørsen, ville jo være en klassisk Perez der skal gøre lidt ekstra ovenpå 2 dårlige sæsoner.

​Jeg er heller ikke sikker på, at de haaland og mbappe vil være et godt match. De vil begge gerne bare have bolden dybt, og ellers ikke deltage specielt meget i spillet. 

Den perfekte spiller for os havde været Kane, men den båd er vidst sejlet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #41 af Ramos92:48
Hvor er det dog fuldstændig håbløs fodbold. Hjemmebane mod en oprykker der ligger nummer 19. Vi har skabt nul og niks! 

Presset er ikke eksisterende og der er INGEN vilje fra stort set alle. 

Opstilligen giver ingen mening med Garcia på kanten. Man ved de står kompakt og så er det da oplagt at have en 9’er i feltet!! 

Og så er der den midtbane… Den fungerer ikke!! Hvor er Guler henne, han kan da skabe en smule.

ffs
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #42 af Ramos4
Tæm bolden, spade.

Mbappé havde tre dage til at tage den ned. Men nej, helflugt den.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #43 af Lars1991
​Det tydeligt et hold der ligger som de har redt - uden selvtillid eller glæde. Alt er meget forkrampet. 

Jeg aner ikke hvor god en træner Arbeloa er eller kan blive, men han har ikke formået at ændre attituden på holdet og give dem en indsprøjtning håb/motivation. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, El Siete, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #44 af Dragam
Den chance mbappe netop fik var fra endnu et dybt løb, som han ligeså godt kunne have taget med udgangspunkt i venstrekant.

Havde jeg været manager, og Vinicius absolut skal spille, så havde smidt ham over på højrekant, mbappe venstre, og garcia på toppen. Det andet her er simpelthen rent ud sagt tåbeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #45 af Hamid8210
Hvis han piller en spiller ud allerede nu så +1 på respekten til Arbeloa
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #46 af mohbar

Ramos92:48 post=192259 skrev: Hvor er det dog fuldstændig håbløs fodbold. Hjemmebane mod en oprykker der ligger nummer 19. Vi har skabt nul og niks! 

Presset er ikke eksisterende og der er INGEN vilje fra stort set alle. 

Opstilligen giver ingen mening med Garcia på kanten. Man ved de står kompakt og så er det da oplagt at have en 9’er i feltet!! 

Og så er der den midtbane… Den fungerer ikke!! Hvor er Guler henne, han kan da skabe en smule.

ffs

​jsmen altså så hjemmebane giver fet pbenbart mening at vi stiller med en kværnemidtbane bestående af fysisk stærke tchou cama og valverde

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #47 af -#7-
​Det er så bizart det der foregår. Alle og enhver, især nok Alonso og Arbeloa, kan se hvad der skal til for at få det her hold til at fungere, men den beslutning bliver bare ikke truffet, Vinicius spiller bare alle kampe. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #48 af Hamid8210
Det på tide at selv Perez piber lidt af spillerne :D hæselig indsats

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum