Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han kommer jo ikke forbi nogen. Han kan da godt slå et indlæg...men til hvem?!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er heller ikke sikker på, at de haaland og mbappe vil være et godt match. De vil begge gerne bare have bolden dybt, og ellers ikke deltage specielt meget i spillet.NickyMad post=192252 skrev:
Det er vi enige om. Det var nu mere til fremtiden når (forhåbentlig) Vini ryger. For jeg tvivler på at det er Garcia der får pladsen. Nu er Haaland nævnt en del gange herinde og han er også meget på rygtebørsen, ville jo være en klassisk Perez der skal gøre lidt ekstra ovenpå 2 dårlige sæsoner.Dragam post=192250 skrev:
Naturligvis vil mbappe være topscorer - det vil jo netop være i en cristiano rolle, hvis mbappe kommer ud på venstrekanten. Det tror jeg fint kunne fungere sammen med garcia på toppen - han kan åbenlyst godt lide at spille sine holdkammerater igennem. Så kan mbappe fokusere på at tage dybe løb, som er det han scorer vitterligt alle hans mål på, fremfor at skulle slås med forsvarsspillerne.NickyMad post=192238 skrev:
Jeg er ikke uenig, men tror også du selv skal indse Mbappe ikke ofrer sig så meget for holdet som du tror. Han VIL være topscoreren. Det er også derfor jeg siger, selv hvis vi sælger Vini og rykker Mbappe derud, så bliver det ikke hvilken som helst 9'er. Det skal være en Benzema type (CR7 tiden) eller Giroud type der ofrer sig for holdet, og lader Mbappe tage målene.Dragam post=192236 skrev: Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...
En rigtig Perez opstilling...
Jeg ville elske Haaland, men det vil være et kæmpe selvmål hvis man tror ham og Mbappe vil fungere. Så kan vi igen sidde her og snakke om det er en rigtig Perez taktik når det går galt, som det helt sikkert gør. Sælg Vini by all means, men håber de tænker sig godt om sportsligt hvordan de erstatter ham
Lige nu får vi intet ud af garcia, og har en "9er" der ikke kan finde en fysisk eller hovedstødsduel, samt intet fylder i feltet.
Den perfekte spiller for os havde været Kane, men den båd er vidst sejlet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ramos92:48
- Offline
- Forum begynder
-
Presset er ikke eksisterende og der er INGEN vilje fra stort set alle.
Opstilligen giver ingen mening med Garcia på kanten. Man ved de står kompakt og så er det da oplagt at have en 9’er i feltet!!
Og så er der den midtbane… Den fungerer ikke!! Hvor er Guler henne, han kan da skabe en smule.
ffs
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mbappé havde tre dage til at tage den ned. Men nej, helflugt den.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg aner ikke hvor god en træner Arbeloa er eller kan blive, men han har ikke formået at ændre attituden på holdet og give dem en indsprøjtning håb/motivation.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Havde jeg været manager, og Vinicius absolut skal spille, så havde smidt ham over på højrekant, mbappe venstre, og garcia på toppen. Det andet her er simpelthen rent ud sagt tåbeligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
jsmen altså så hjemmebane giver fet pbenbart mening at vi stiller med en kværnemidtbane bestående af fysisk stærke tchou cama og valverdeRamos92:48 post=192259 skrev: Hvor er det dog fuldstændig håbløs fodbold. Hjemmebane mod en oprykker der ligger nummer 19. Vi har skabt nul og niks!
Presset er ikke eksisterende og der er INGEN vilje fra stort set alle.
Opstilligen giver ingen mening med Garcia på kanten. Man ved de står kompakt og så er det da oplagt at have en 9’er i feltet!!
Og så er der den midtbane… Den fungerer ikke!! Hvor er Guler henne, han kan da skabe en smule.
ffs
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
