Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 20. spillerunde
Kun én gang i starten af kampen, fra dele af stadion.Fondo_Sur post=192241 skrev: Bliver der råbt efter Florentinos afgang?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Carlo-ball men uden lignende kvalitet (Kroos/Modric) på midtbanen. Hvem skal skabe chancerne?Ramos4 post=192240 skrev: Vi har et hold, der er ude af stand til at spille i små rum/mellemrum.
Alt foregår på forsiden af forsvaret. Vinduesvisker fodbold, fra side til side.
Nu spiller vi bolden rundt og håbe på Levante skaber hullerne for os.
Bedst som man tror, at klubben er ikke er til at kende længere, dukker byens madridistas frem. Smukt.Ramos4 post=192225 skrev: Der blev buhet/piftet af hele holdet da de kom ud til opvarmning og da de løb tilbage i omklædningen igen.
Elendigt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tænker at Levante skal score til 1-0 før det for alvor begynder.Ramos4 post=192243 skrev:
Kun én gang i starten af kampen, fra dele af stadion.Fondo_Sur post=192241 skrev: Bliver der råbt efter Florentinos afgang?
Naturligvis vil mbappe være topscorer - det vil jo netop være i en cristiano rolle, hvis mbappe kommer ud på venstrekanten. Det tror jeg fint kunne fungere sammen med garcia på toppen - han kan åbenlyst godt lide at spille sine holdkammerater igennem. Så kan mbappe fokusere på at tage dybe løb, som er det han scorer vitterligt alle hans mål på, fremfor at skulle slås med forsvarsspillerne.NickyMad post=192238 skrev:
Jeg er ikke uenig, men tror også du selv skal indse Mbappe ikke ofrer sig så meget for holdet som du tror. Han VIL være topscoreren. Det er også derfor jeg siger, selv hvis vi sælger Vini og rykker Mbappe derud, så bliver det ikke hvilken som helst 9'er. Det skal være en Benzema type (CR7 tiden) eller Giroud type der ofrer sig for holdet, og lader Mbappe tage målene.Dragam post=192236 skrev: Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...
En rigtig Perez opstilling...
Jeg ville elske Haaland, men det vil være et kæmpe selvmål hvis man tror ham og Mbappe vil fungere. Så kan vi igen sidde her og snakke om det er en rigtig Perez taktik når det går galt, som det helt sikkert gør. Sælg Vini by all means, men håber de tænker sig godt om sportsligt hvordan de erstatter ham
Lige nu får vi intet ud af garcia, og har en "9er" der ikke kan vinde en fysisk eller hovedstødsduel, samt intet fylder i feltet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det er vi enige om. Det var nu mere til fremtiden når (forhåbentlig) Vini ryger. For jeg tvivler på at det er Garcia der får pladsen. Nu er Haaland nævnt en del gange herinde og han er også meget på rygtebørsen, ville jo være en klassisk Perez der skal gøre lidt ekstra ovenpå 2 dårlige sæsoner.Dragam post=192250 skrev:
Naturligvis vil mbappe være topscorer - det vil jo netop være i en cristiano rolle, hvis mbappe kommer ud på venstrekanten. Det tror jeg fint kunne fungere sammen med garcia på toppen - han kan åbenlyst godt lide at spille sine holdkammerater igennem. Så kan mbappe fokusere på at tage dybe løb, som er det han scorer vitterligt alle hans mål på, fremfor at skulle slås med forsvarsspillerne.NickyMad post=192238 skrev:
Jeg er ikke uenig, men tror også du selv skal indse Mbappe ikke ofrer sig så meget for holdet som du tror. Han VIL være topscoreren. Det er også derfor jeg siger, selv hvis vi sælger Vini og rykker Mbappe derud, så bliver det ikke hvilken som helst 9'er. Det skal være en Benzema type (CR7 tiden) eller Giroud type der ofrer sig for holdet, og lader Mbappe tage målene.Dragam post=192236 skrev: Det er simpelthen så latterligt at vi har en rigtig 9er på banen, men han skal ligge på højrekant, fordi Mbappe, en kantspiller, skal ligge på 9eren... himmelråbende tåbeligt...
En rigtig Perez opstilling...
Jeg ville elske Haaland, men det vil være et kæmpe selvmål hvis man tror ham og Mbappe vil fungere. Så kan vi igen sidde her og snakke om det er en rigtig Perez taktik når det går galt, som det helt sikkert gør. Sælg Vini by all means, men håber de tænker sig godt om sportsligt hvordan de erstatter ham
Lige nu får vi intet ud af garcia, og har en "9er" der ikke kan finde en fysisk eller hovedstødsduel, samt intet fylder i feltet.
Det er så pinligt.
Primadonnaer.