Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
DC19
Afgjort, men det ville stadig være langt bedre med Mbappe på venstre og en rigtig angriber. Og efter min mening har Vinicius vist sit sande ansigt i forbindelse med fyringen af Alonso. Alene af den årsag skal han ud.-#7- post=193596 skrev: Ret skal altså være ret, Vinicius har løftet sit spil under Arbeloa. Jeg håber stadig man siger farvel og tak til sommer, men på den her måde bliver det med en mindre bitter smag i munden.
Det er også vanvittigt at spille med både Tchouameni og Camavinga i en kamp som denne. Tchouamenis boldomgang er simpelthen så frustrerende langsomDeLaRed post=193600 skrev: Brahim har været på banen i under 15min og har allerede sat hhv Vini og Mbappe op til 2 store chancer!
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja det er en skam at han ikke kan spille godt kontinuerligt...DeLaRed post=193600 skrev: Brahim har været på banen i under 15min og har allerede sat hhv Vini og Mbappe op til 2 store chancer!
Jeg savner Pepe :(
På målet er det jo tydeligt hvor vores to angribere bør ligge: i feltet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024