Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja det har han nemlig men han har underligt mange fejl afleveringer diagonalt. Som om han forcerer sine afleveringer.KWE post=193605 skrev: Trent har en fremragende afleveringsfod. Men forsvarsmæssigt er han på niveau med Lucas Vasquez..
Jeg savner Pepe :(
Til ingens overraskelse.
Man kan jo ikke bare ansætte en random træner og så er ens spillere individuelt så gode, at man bare begynder at spille godt.
Vi knækker fuldstændig over i anden halvleg. Kæft det er pinligt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Flere her inde roste holdet efter sejrene mod Villarreal og Sociadad. Faktum var bare at de var elendige. Den her kamp har vi for alvor mødt modstand og nu ser vi hvor vi står. Vi er stadig fuldstændig til grin.
Har Osasuna egentlig ikke været bedre set over 90 minutter? Det er helt vildtRamos4 post=193609 skrev: Ja, Arbeloa har ikke rykket holdet nogen vegne.
Til ingens overraskelse.
Man kan jo ikke bare ansætte en random træner og så er ens spillere individuelt så gode, at man bare begynder at spille godt.
Vi knækker fuldstændig over i anden halvleg. Kæft det er pinligt.
DC19
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Det er 2 gang på 2 måneder han koster et mål fordi han ikke kan ligge en førstegangs aflevering…men det er kun 2 mål ud af en ufattelig lang række han har kostet i hans Real karriere!
Donde está la biblioteca?