Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde
Overraslende hvis det er første træning Trent er kommet for sent til, hvis man kigger på hvor sent han ellers kommer til stort set alt hvad han foretager sig på banen ;)madrid2000 post=194843 skrev:
Læste rygter om Trent skulle være kommet for sent til træning, og derfor han er røget ud.DeLaRed post=194842 skrev: Altså, jeg ved sku ikke rigtigt hvad jeg skal sige, men Arbeloa han vokser sku på mig (måske det bar er på lånt tid, men stadig). Han giver langt om længe en konsekvens til holdets med afstand svagest led Trent og sætter ham på bænken, altså er vi ude i at El Grande faktisk har pudset brillerne? Og han gør det med en svagt spillende Dani, som selv på en dårlig dag er lægnder bedre får holdet som helhed.
Og så gør han ikke som Xabi og Ancelotti med garanti ville have gjort, at sende en halv-klar Mbappe på banen fra start, men istedet faktisk holder fast i den opskrift der har givet resultater mod City...det er stort set aldrig sket under de tidligere 2 trænere.
Nu er det ikke fordi vi på nogen som helst måde er ude i at han overlever sommeren i trænersædet, men det er sku forfriskende at det ikke bare er en ren Perez opstilling vi er vidne til...håber inderligt det giver pote iaften, så der kan være grundlag for at Arbeloa får plads til at træffe nogle ellers ikke så internt populære valg i de kommende kampe også.
Jeg er ikke fan af Trent. Jeg synes han er urimelig ringe defensivt. Han er rent faktisk værre end Lucas Vasquez. Offensivt synes jeg heller ikke hans afleveringer har ramt niveau på det seneste.
Carvajal har også set rustent ud.
Nu er Courtois også ude. Det er op ad bakke.
Jeg er dog glad for Pitarch får chancen igen. De store navne har alligevel ikke præsteret i denne sæson.
Fran Garcia er også en marriedt på venstre back. Carreras må gerne blive hurtigt klar igen.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, hvordan fandem er det sket, det er jo vitterlig foregået over de seneste 6 måneder, hvor han bare er blevet langsommere og langsommere, det giver ingen mening, medmindre han spiller med en skade???Dragam post=194854 skrev: Er du vild vini har tabt meget fart... lorente var flere meter bag vini, og kommer stadig først på bolden...
Det tænker du?Fondo_Sur post=194849 skrev: Carvajal skal nok lave en tvivlsom takling i feltet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Ja... Carvajal nede i en totalt hovedløs tackling. Forstår ikke helt hvorfor det ikke giver straffespark. Man har vel ikke fripas til at slagte en modstande bare fordi de har sparketFondo_Sur post=194849 skrev: Carvajal skal nok lave en tvivlsom takling i feltet. Men Rüdiger og Hujisen duoen har vendt sæsonen i en positiv retning. Vamos.
Det er et godt hold i dag.
Det startede efter han fik en slem baglårsskade sidste sæson, hvilket netop er sådan noget som kan tage en spillers fart.DeLaRed post=194855 skrev:
Ja, hvordan fandem er det sket, det er jo vitterlig foregået over de seneste 6 måneder, hvor han bare er blevet langsommere og langsommere, det giver ingen mening, medmindre han spiller med en skade???Dragam post=194854 skrev: Er du vild vini har tabt meget fart... lorente var flere meter bag vini, og kommer stadig først på bolden...
Udover det er han brasilierner og snart 26... ronaldinho begyndte også at miste fart efter han rundede 25.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Carvajal er gammel og færdig, mens Trent bare er uduelig
Du så Valverde banke den på stolpen for lidt siden, fra sin frie offensive position. Du så ham lave hattrick mod City - og tænker: "Ned på backen med ham"?Raul7-2880 post=194860 skrev: Få Valverde ned som højre back fast. Han er verdens bedste dér.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Gud forbyde det. Vi er ved at få en genfødt Valverde på en helt ny plads som ser ud til at bidrage med mål og assist og er en kæmpe trussel mod flere typer af hold. Vi skal have løst højre back problemet men ikke med ValverdeRaul7-2880 post=194860 skrev: Få Valverde ned som højre back fast. Han er verdens bedste dér.