Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde

2 måneder 2 dage siden #25 af DeLaRed
Præcis som de seneste 2 kampe, så er jeg hammer vildt med Pitarch løbearbejde, og den måde han konstant tilbyder sig, han ligger 100% ind i hvert minut han spiller…MEN, på bolden er han stadig alt fir usikker, især på banens sidste 3. del, han er alt for overivrige og stresset, og har allerede haft 2 amatør agtige boldtab på 20min…han er den slags spiller hi har brug for på banen, men samtidig også har brug for ikke deltager for meget i spillet på modstanderens banehalvdel…med tiden kan dette sagtens lærers, men det er tydeligt at han er meget “grøn” på det her niveau.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 dage siden #26 af Lars1991
​Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.

2 måneder 2 dage siden #27 af Ramos4

Lars1991 post=194865 skrev: ​Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.

​Til gengæld går han godt med i spillet.....

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 2 dage siden #28 af Dragam

Real HWL post=194863 skrev: ​Gad godt se den her opstilling med Mbappe i stedet for Vinicius.

Enig - men hvis hans knæ stadig ikke er 100%, så er det bedre på den lange bane, at han sidder på bænken til han er helt fit.

2 måneder 2 dage siden #29 af DeLaRed

Lars1991 post=194865 skrev: ​Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.

​Enig, Llorente er hurtig, men synes vi har set en skarre af forsvars spillere der de seneste måneder har kunne løbe lige op med Vini, det har vi ikke set så tydeligt i tidligere seasoner.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 dage siden #30 af Dragam

​De har været i løbe duel mange gange gennem årene - før vini's baglårsskade plejede de at være ca lige hurtige.

2 måneder 2 dage siden #31 af Real HWL
​Hvor er det dog ufortjent!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

2 måneder 2 dage siden #32 af -#7-
​Er I forberedt på +60 minutters tidsudtræk og 11 Atlético spillere i eget felt? 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

2 måneder 2 dage siden #33 af NachoFernández
​Satme et godt mål men irriterende at hverken Valverde eller Carvajal løber i bund.. Så er det nemt at spille den rundt om og nærmest kunne gå den i mål. Der var to mand på ham og han endte med at score...

2 måneder 2 dage siden #34 af Real HWL

Dragam post=194867 skrev:

Real HWL post=194863 skrev: ​Gad godt se den her opstilling med Mbappe i stedet for Vinicius.

Enig - men hvis hans knæ stadig ikke er 100%, så er det bedre på den lange bane, at han sidder på bænken til han er helt fit.

Men selvom Mbappes knæ var 100%, så ville det stadigvæk ikke ske. Vinicius bliver ikke bænket, desværre.

Sidste redigering: 2 måneder 2 dage siden ved Real HWL.

2 måneder 2 dage siden #35 af Ramos4
Vinicius forsøger meget selv. Men det er 40 meter fra mål helt ude på sidelinjen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 2 dage siden #36 af DeLaRed

NachoFernández post=194872 skrev: ​Satme et godt mål men irriterende at hverken Valverde eller Carvajal løber i bund.. Så er det nemt at spille den rundt om og nærmest kunne gå den i mål. Der var to mand på ham og han endte med at score...

​Tchou har også tid nok til at komme ind i feltet, men bremser næsten hans tilbageløb…generelt bare roddet forsvar.

Leveret af Kunena Forum