Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Til gengæld går han godt med i spillet.....Lars1991 post=194865 skrev: Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Enig - men hvis hans knæ stadig ikke er 100%, så er det bedre på den lange bane, at han sidder på bænken til han er helt fit.Real HWL post=194863 skrev: Gad godt se den her opstilling med Mbappe i stedet for Vinicius.
Enig, Llorente er hurtig, men synes vi har set en skarre af forsvars spillere der de seneste måneder har kunne løbe lige op med Vini, det har vi ikke set så tydeligt i tidligere seasoner.Lars1991 post=194865 skrev: Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.
De har været i løbe duel mange gange gennem årene - før vini's baglårsskade plejede de at være ca lige hurtige.Lars1991 post=194865 skrev: Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.
DC19
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Dragam post=194867 skrev:
Enig - men hvis hans knæ stadig ikke er 100%, så er det bedre på den lange bane, at han sidder på bænken til han er helt fit.Real HWL post=194863 skrev: Gad godt se den her opstilling med Mbappe i stedet for Vinicius.
Men selvom Mbappes knæ var 100%, så ville det stadigvæk ikke ske. Vinicius bliver ikke bænket, desværre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tchou har også tid nok til at komme ind i feltet, men bremser næsten hans tilbageløb…generelt bare roddet forsvar.NachoFernández post=194872 skrev: Satme et godt mål men irriterende at hverken Valverde eller Carvajal løber i bund.. Så er det nemt at spille den rundt om og nærmest kunne gå den i mål. Der var to mand på ham og han endte med at score...