Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde
-#7- post=194883 skrev: Der går nok ikke længe før Bellingham kommer ind for Thiago. Og jo han er da et fint talent, og han kæmper godt, men nogle deciderede spidskompetencer har jeg altså svært ved at se.
Jeg syntes fandme han er god. Han løber solen sort, gør sig hele tiden spilbar, og er med til at binde det hele sammen. Personligt nyder jeg at se ham spille.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes vi kontrollerer kampene langt bedre med ham på banen. Vi har brug for en der fordeler og får spillet til at glide, vi har for mange på midten der bare tæsker fra den ene ende til den anden.-#7- post=194883 skrev: Der går nok ikke længe før Bellingham kommer ind for Thiago. Og jo han er da et fint talent, og han kæmper godt, men nogle deciderede spidskompetencer har jeg altså svært ved at se.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Vi lever på ren hel, og individuelle aktioner..
Vi har kombineret os igennem til flere chancer, men okay...Madrid1998 post=194890 skrev: Jeg kan ikke se os få noget fra denne kamp, hvis ikke det er via straffespark, dødbold, eller selvmål.
Vi mangler skarpheden og folk nok i feltet til gengæld.
Men det er ikke så mærkeligt, når én mand laver 60 af vores kasser.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ser vi samme kamp? Der tegner sig da et helt tydeligt mønster af hurtig god fodbold og spillere der løber for hinanden offensivt. Jeg er fortrøstningsfuld ifht anden halvleg. Kom så Real!Madrid1998 post=194890 skrev: Jeg kan ikke se os få noget fra denne kamp, hvis ikke det er via straffespark, dødbold, eller selvmål.
Det er delvist Atleticos fortjeneste. Vi skal bare udnytte dødboldene og alt det andet på et tidspunkt ligesom i 2014, hvor de også stod lavt indtil det 93. minut ;-)Madrid1998 post=194890 skrev: Jeg kan ikke se os få noget fra denne kamp, hvis ikke det er via straffespark, dødbold, eller selvmål.
Nu er jeg jo heller ikke ved at smide ham ud af klubben. Men jeg synes at han er faldet i niveau siden hans debut, og fair nok for det, han er jo som du så fint skriver kun 18 år. Jeg synes nu jeg har fint med tålmodighed, men omvendt kan man også godt kritiseres lidt, og skiftes ud, selvom man er homegrown talent.Ramos4 post=194886 skrev:
Hvordan tror du Modric så ud som 18-årig i Zagreb?-#7- post=194883 skrev: Der går nok ikke længe før Bellingham kommer ind for Thiago. Og jo han er da et fint talent, og han kæmper godt, men nogle deciderede spidskompetencer har jeg altså svært ved at se.
Storklubberne stod ikke ligefrem i kø.
Vi købte ham som 27-årig.
My God. Vi har ingen tålmodighed med vores talenter.
Gonzalo scorede det vildeste hattrick mod Betis og folk taler også allerede om ham som om hans nuværende niveau som 18-årig er hvad vi kan forvente fremover.
DC19
Han må aldrig kritiseres.-#7- post=194895 skrev:
Nu er jeg jo heller ikke ved at smide ham ud af klubben. Men jeg synes at han er faldet i niveau siden hans debut, og fair nok for det, han er jo som du så fint skriver kun 18 år. Jeg synes nu jeg har fint med tålmodighed, men omvendt kan man også godt kritiseres lidt, og skiftes ud, selvom man er homegrown talent.Ramos4 post=194886 skrev:
Hvordan tror du Modric så ud som 18-årig i Zagreb?-#7- post=194883 skrev: Der går nok ikke længe før Bellingham kommer ind for Thiago. Og jo han er da et fint talent, og han kæmper godt, men nogle deciderede spidskompetencer har jeg altså svært ved at se.
Storklubberne stod ikke ligefrem i kø.
Vi købte ham som 27-årig.
My God. Vi har ingen tålmodighed med vores talenter.
Gonzalo scorede det vildeste hattrick mod Betis og folk taler også allerede om ham som om hans nuværende niveau som 18-årig er hvad vi kan forvente fremover.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Dejligt at Vini er stoppet med at lave sit latterlige tilløb.
Brahim er altså dygtig med bolden på fødderne.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Det er sgu i orden
Det er sådan man sparker et sikkert straffe!