Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 29. spillerunde
For en god ordens skyld, så er det også Brahim der presser forsvaret til at begå fejlen der leder til Fede’s mål…det var nr. 2 mål Brahim var udslagsgivende i idag, som man ikke kan tælle i statistikkerne efter kampen!DeLaRed post=194902 skrev: Brahim der igen trækker et straffespark til Real, igen afgørende!
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men hvornår satte Vinicius den fart, og hvor mange meter skulle han bruge for at komme op på den ? For var det i starten af sæsonen, så er det jo mere end et halvt år siden, og det er specielt efter nytår at han har set MEGET langsommere ud.Lars1991 post=194884 skrev:
Dragam post=194869 skrev:
De har været i løbe duel mange gange gennem årene - før vini's baglårsskade plejede de at være ca lige hurtige.Lars1991 post=194865 skrev: Jeg synes også Vini så meget langsom ud i den situation, men da jeg så opdagede det var Llorente gav det lidt mere mening, han er trods alt en af ligaens hurtigste spillere... men alligevel, hans topfart ser ikke god ud for tiden.
Fandt lige en statistik, der kom op før kampen i dag, med målt top-hastighed i denne sæson blandt Real og Atletico spillerne:
1. Asencio 35,42
2. Mbappe 35, 24
3. Guliano 35,15
4. Vini Jr. 35,12
5. Llorente 35,11
6. Valverde 35.10
Så hvis det er rigtigt, så hvad der gør at Llorente virkede til at være hurtigere end Vini i den situation ved jeg ikke... måske undervurderer Vini Llorentes løb og giver sig ikke 100% før det for sent... eller om der er noget i hans restitution, der gør at han ikke har alt sin hurtighed i den her kamp, I don't know. Det kom jeg bare lige i tanke om, da jeg hørte hvordan Bale havde stort fokus på netop restitutionen, så han kunne bevare sin eksplosivetet i kampene.
Det Bale interview var iøvrigt virkelig spændende - også at det var hans rygskade fra da han var ung, der var skyld i at han fik en masse følge skader.
Donde está la biblioteca?
Hvis mbappe er 100% klar, ellers er det bare dumtMadrid777 post=194915 skrev: Udmærket lige at kunne smide Mbappé og Trent ind efter 60 min. Vanvittig bænk i dag for en gangs skyld
DC19
Ja deeeeet...DeLaRed post=194916 skrev: Det er risikabelt nok med 2 udskiftninger der svækker vores defensiv betydeligt!
Ja, det var så dét kollektiv.
Oh well. Fun while it lasted.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024