... men han har jo ikke tøj på!

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #49 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne ... men han har jo ikke tøj på!

Siempre Madrid skrev: Og tænk, hvis Ancelotti skulle gå hen og have samme mening om Casillas som José Mourinho, nemlig at han vil have en målmand, som sparker fornuftigt til bolden og er god i luftrummet, så risikerer han en karriere i Real Madrid, som bliver kortere end Camachos.

Ja i så fald ville det være uendeligt nemmere at respektere hans holdning, hvis han forinden ikke opfører sig som et barn på pressemøder og ser (og skaber sig) fjender allevegne.

Det er lidt trættende at anti-mourinho brugernes synspunkt igen og igen bliver reduceret til bare at være at man ønsker Mourinho væk pga Casillas' forsvinden fra startopstillingen. Men hvad ved jeg, der er sikkert nogle for hvem synspunktet netop ER sådan. Dog ikke for mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #50 af Siempre Madrid

Rubæk skrev:

Siempre Madrid skrev: Og tænk, hvis Ancelotti skulle gå hen og have samme mening om Casillas som José Mourinho, nemlig at han vil have en målmand, som sparker fornuftigt til bolden og er god i luftrummet, så risikerer han en karriere i Real Madrid, som bliver kortere end Camachos.

Ja i så fald ville det være uendeligt nemmere at respektere hans holdning, hvis han forinden ikke opfører sig som et barn på pressemøder og ser (og skaber sig) fjender allevegne.

Det er lidt trættende at anti-mourinho brugernes synspunkt igen og igen bliver reduceret til bare at være at man ønsker Mourinho væk pga Casillas' forsvinden fra startopstillingen. Men hvad ved jeg, der er sikkert nogle for hvem synspunktet netop ER sådan. Dog ikke for mig.

Når man slår med en kæp blandt hunde, så hyler kun de som er blevet ramt.

Nu svarede jeg på et indlæg fra Dario, som ønsker en træner, som får magt til at bestemme holdet og den påstand såede jeg bare lidt tvivl om.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

9 år 6 måneder siden #51 af DarioGomez
Helt enig i Rubæks indlæg - Mourinhos udtalelser omkring Adán og så videre har jo gjort det her til en tabersag for den åh-så dygtige presse-ekspert. I ved, ham der formår at tage presset af spillerne så de kan fokusere på kampene, ehm ...

Derudover, lad mig lige slå fast, at min største anke mod Mourinhos fortsatte karriere i Madrid slet og ret er:

Han har været en sportslig fiasko.
Han har ikke fornyet holdets spillestil ift. Pellegrini, tværtimod faktisk.

Derudover vil jeg personligt huske ham for følgende:

Splittelse i truppen, øjeprik og fornærmelse af Tito Villanova, hetzen mod Clós Gomez, tilsviningen af Manuel Preciado ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle, MMM

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #52 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne ... men han har jo ikke tøj på!

Siempre Madrid skrev: Når man slår med en kæp blandt hunde, så hyler kun de som er blevet ramt.

Nu svarede jeg på et indlæg fra Dario, som ønsker en træner, som får magt til at bestemme holdet og den påstand såede jeg bare lidt tvivl om.

Jamen fair nok.

Jeg er, som nævnt, heller ikke afvisende overfor at for nogle handler det om, at et klubikon er på bænken og at det er svært at acceptere. Men som det også bliver skrevet af flere herinde, så er sagen, der har affødt en myriade af Madridista.dk mener, en kulmination af trænerens.. tjah, skal vi kalde dem særheder.

9 år 6 måneder siden #53 af Elkrimi
Mourinho efterlader langt fra vores trup i elendig forfatning. Det er vel kun Carvalho der er "over the hill", hvorimod Mou's andre indkøb Ozil, Khedira, Varane, Coentrao, Modric, Di Maria og Callejon har de bedste år foran sig. Transfermæssigt synes jeg faktisk vi er sluppet overordentlig godt fra denne træner-periode.

Reelt skal vi kun skille os af med Carvalho, mens spillere som Pepe, Higauin og Kaka muligvis vil have bedste af nye udfordringer, selvom de ville være fine spillere at have i truppen.

Jeg krummer tæer når jeg tænker på tidligere træner-perioder, hvor håbløse transfers blev lavet hver eneste sommer... Tænk bare 10 år tilbage på transfers af Woodgate, Gravesen, Drenthe, Huntelaar, Baljic, Anelka, Geremi, Pavon, Heinze, Pablo Garcia, Cassano, Diogo, Saviola osv.

Vi er sluppet rigtig godt fra de seneste år med Fl. Perez som præsident. Jeg frygter bestemt heller ikke for sommerens transfers, hvor det ser ud til at Carvajal og Bale er sikre kort, mens Lewandowski og Aguero lurer i kulissen.

Inter og Chelsea kan ikke sammenlignes. Inter havde i mange år trukket på ældre spillere som Stankovic, Materazzi, Samuel, Cambiasso, Zanetto osv osv. Mourinho kunne umuligt have lavet et generationsskifte og stadigvæk ha holdt niveau. Mon ikke de i Italien er ok tilfredse med at han gjorde som han gjorde og så overlade rokaden til den næste træner :)

9 år 6 måneder siden #54 af Jelle

DarioGomez skrev: Derudover, lad mig lige slå fast, at min største anke mod Mourinhos fortsatte karriere i Madrid slet og ret er:

Han har været en sportslig fiasko

Fiasko i forhold til hvad? Sportsligt har det da på været bedre, end hvad vi har set siden 2004.

9 år 6 måneder siden #55 af M_linding

Jelle skrev:

DarioGomez skrev: Derudover, lad mig lige slå fast, at min største anke mod Mourinhos fortsatte karriere i Madrid slet og ret er:

Han har været en sportslig fiasko

Fiasko i forhold til hvad? Sportsligt har det da på været bedre, end hvad vi har set siden 2004.

I forhold til hvad man får ud af verdens bedste trup, over en periode på tre år. Det er da bedøvende ligegyldigt hvor dårlig tidligere trænere har gjort det. Men Mourinho har da også gjort gode ting i Real Madrid, og der har været rart at lege lidt med i CL.

9 år 6 måneder siden #56 af Siempre Madrid
Fantastisk at se spillerne på det nærmeste stå i kø og takke José Mourinho for sin tid i Real Madrid. Morata, Albiol, Ramos, Mesut Özil (via sin far), Marcelo.....

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

9 år 6 måneder siden #57 af Hugol
Det er stærkt af spillerne, og den rigtig måde at skille sig af med Mourinho på. Jeg håber at der ikke bliver piftet af Mourinho på søndag, men klappe af ham i stedet.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Daniel

9 år 6 måneder siden #58 af Elkrimi
Heldigvis har nogle Madrid-manerer.

Ramos var dog ikke helt fin i kanten under seneste pressemøde... "Vi har brug for en træner der har tillid til truppen".

9 år 6 måneder siden #59 af Siempre Madrid

Elkrimi skrev: Heldigvis har nogle Madrid-manerer.

Ramos var dog ikke helt fin i kanten under seneste pressemøde... "Vi har brug for en træner der har tillid til truppen".

Og den skal nok lige præcis møntes på Mourinho, for det er jo ingen hemmelighed, at netop Ramos tidligere har kritiseret The Special One for ikke at vise tillid (det gjorde han efter Manchester United-kampen).

Men som jeg vist fik nævnt i et tidligere indlæg, så er der ikke skyggen af belæg for at mene, at der ville komme en spiller-flugt, såfremt Mourinho var fortsat som træner.

9 år 6 måneder siden #60 af Elkrimi
Bestemt ikke. Mourinho er sig selv på godt og ondt og det tror jeg de fleste spillere har respekt for - ingen er perfekte.

Ingen tvivl om minimum 50% af vores spillere har udviklet sig meget under portugiseren.

Mou var god for os i to år, som Capello tidligere har været det, men jeg tror ikke så disciplinerede trænere er det ideelle match.
Jeg tror det optimale i en klub som Madrid med så store stjerne, er mere frihed (uddelegering af ansvar) under trænere som Laudrup, Ancelotti og Del Bosque.

Leveret af Kunena Forum
Annonce