Landsholdsfodbold
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Jeg græmmes altså hver gang at Neymar kaster sig. Og jeg er så skidelykkelig over at han ikke endte her hos de hvij.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Havde savnet at sige det. God redning.
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg tager til gengæld mine ord i mig omkring Brasilien ikke er VM-kandidater, Scolari har gjort et rigtig godt stykke arbejde, hvis de fortsætter sådan her så har de bestemt en god chance.
Steen skrev:
Hugol skrev: Arbeloa din klods
Det fint, Carvajal behøver jo ikke engang at gøre sig bemærket for at få den startplads.
Arbeloa er jo ikke engang go nok til segunda bold. Nøj hvor han fucker tingene op
Har valgt at takke af på forum!
- Raúl 7
- Gæst
-
Tiki-taka-trille bolden fra side til side-spillestilen er en spillestil der er på vej ud. Og thank god for det. Den mere aggressive og direkte spillestil er på vej frem.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Steen skrev: SAN IKER!!!
Havde savnet at sige det. God redning.
Tja... målene var ikke decideret drop, men Casillas skal gøre det bedre, især ved Neymars mål.
Neymar er forresten irriterende god.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Enig. Derfor kan man måske også formode, at Tyskland - med et hold bestående af Bayern, Dortmund og Real Madrid spillere - nu kan tage det afgørende skridt mod triumf til VM. Brasiliens landshold er stadig uerfarne, om to år vil denne trup stå utrolig stærk.
Brasilien v Tyskland vil ikke være et urealistisk scenarie, selvom jeg håber på Portugal og Cristiano, så han definitivt kan komme på højde med tidernes største ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Raúl 7
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Enig. Derfor kan man måske også formode, at Tyskland - med et hold bestående af Bayern, Dortmund og Real Madrid spillere - nu kan tage det afgørende skridt mod triumf til VM. Brasiliens landshold er stadig uerfarne, om to år vil denne trup stå utrolig stærk.
Brasilien v Tyskland vil ikke være et urealistisk scenarie, selvom jeg håber på Portugal og Cristiano, så han definitivt kan komme på højde med tidernes største ;)
Portugal er desværre kun Ronaldo. Så han skal virkelig gøre sig god :)
Har valgt at takke af på forum!