Landsholdsfodbold
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Nej nej nej, hvordan i alverden kunne han ikke pande den ind ?!?! Så får man heller ikke større..
Sshhh vi må ikke skrive om kampens forløb for siempre, kom på chatten, der sidder alle vi andre;)
Jeg er her stadig XOXO
Jesé kontraktforlængelse i løbet af ugen og et køb af Illarramendi, så er vi allerede klar til den nye sæson.
Steen skrev: Jesé og Spanien tabte til Uruguay, og er dermed færdige i turneringen. Så er han klar til træning den 15. , og klar til kampen mod Afc Bournemouth den 21. I løbet af næste uge må han også gerne skrive under på kontrakten, og det forventer jeg også sker.
Jesé kontraktforlængelse i løbet af ugen og et køb af Illarramendi, så er vi allerede klar til den nye sæson.
Det var en skidt forestilling af Spanien, det må jeg sige. Men positivt at Jesé er med i truppen fra start!
Daniel skrev:
Steen skrev: Jesé og Spanien tabte til Uruguay, og er dermed færdige i turneringen. Så er han klar til træning den 15. , og klar til kampen mod Afc Bournemouth den 21. I løbet af næste uge må han også gerne skrive under på kontrakten, og det forventer jeg også sker.
Det var en skidt forestilling af Spanien, det må jeg sige. Men positivt at Jesé er med i truppen fra start!
Lige mine tanker! :)
Vi har 4 spillere fra Ungdomsholdene på U19 holdet kan jeg se. Mere end nogen anden klub har med.:-)
Bla. José Rodrígues.:D
Jeg er her stadig XOXO
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Han gør det fandme også godt. Han er vanvittig pasningsstærk og holder godt på bolden. Sikken et overblik den unge mand har:-)
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Egentlig pænt imponerende, hvad der sker med det belgiske landshold de seneste år. Et landshold, der meget vel kunne peacke til VM 2014. Vermaelen mangler endda.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Man skulle tag sig den frihed at se den, José stråler simpelthen på den midtbane. Som andre også har skrevet, spår jeg ham til at gå en stor fremtid i møde.
Jeg er her stadig XOXO