Landsholdsfodbold

12 år 11 måneder siden #361 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Det er rigtig nok, det ville nok være bedst sådan. Det ser det dog desværre ikke ud til, 1-0 til Uruguay efter hjørne.. Den kedeligste måde at score på, det kendetegner meget godt denne kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #362 af Steen
Nej nej nej, hvordan i alverden kunne han ikke pande den ind ?!?! Så får man heller ikke større..

12 år 11 måneder siden #363 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev: Nej nej nej, hvordan i alverden kunne han ikke pande den ind ?!?! Så får man heller ikke større..

Sshhh vi må ikke skrive om kampens forløb for siempre, kom på chatten, der sidder alle vi andre;)

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #364 af Steen
På forhånd, Undskyld! Jeg er på vej.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

12 år 11 måneder siden #365 af Steen
Jesé og Spanien tabte til Uruguay, og er dermed færdige i turneringen. Så er han klar til træning den 15. , og klar til kampen mod Afc Bournemouth den 21. I løbet af næste uge må han også gerne skrive under på kontrakten, og det forventer jeg også sker.
Jesé kontraktforlængelse i løbet af ugen og et køb af Illarramendi, så er vi allerede klar til den nye sæson.

12 år 11 måneder siden #366 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev: Jesé og Spanien tabte til Uruguay, og er dermed færdige i turneringen. Så er han klar til træning den 15. , og klar til kampen mod Afc Bournemouth den 21. I løbet af næste uge må han også gerne skrive under på kontrakten, og det forventer jeg også sker.
Jesé kontraktforlængelse i løbet af ugen og et køb af Illarramendi, så er vi allerede klar til den nye sæson.

Det var en skidt forestilling af Spanien, det må jeg sige. Men positivt at Jesé er med i truppen fra start!

12 år 11 måneder siden #367 af Steen

Daniel skrev:

Steen skrev: Jesé og Spanien tabte til Uruguay, og er dermed færdige i turneringen. Så er han klar til træning den 15. , og klar til kampen mod Afc Bournemouth den 21. I løbet af næste uge må han også gerne skrive under på kontrakten, og det forventer jeg også sker.

Det var en skidt forestilling af Spanien, det må jeg sige. Men positivt at Jesé er med i truppen fra start!

Lige mine tanker! :)

12 år 11 måneder siden #368 af JimmyBroe
Nogen som ved om kampen Spanien U19 - Portugal U19 som spilles kl. 20.15 kan ses nogen steder?

Vi har 4 spillere fra Ungdomsholdene på U19 holdet kan jeg se. Mere end nogen anden klub har med.:-)
Bla. José Rodrígues.:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

12 år 11 måneder siden #369 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Landsholdsfodbold
Eurosport sender kampen kl. 20.00.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Henrik--

12 år 11 måneder siden #370 af JimmyBroe
Kommentator om José Rodrígues: "En slags Xavi i en yngre udgave".

Han gør det fandme også godt. Han er vanvittig pasningsstærk og holder godt på bolden. Sikken et overblik den unge mand har:-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

12 år 11 måneder siden #371 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold

Egentlig pænt imponerende, hvad der sker med det belgiske landshold de seneste år. Et landshold, der meget vel kunne peacke til VM 2014. Vermaelen mangler endda.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #372 af JimmyBroe
Holland - Spanien (U19) i aften kl 20.00, bliver sendt på eurosport. Hvis det skulle have nogens interesse.:-)
Man skulle tag sig den frihed at se den, José stråler simpelthen på den midtbane. Som andre også har skrevet, spår jeg ham til at gå en stor fremtid i møde.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum