Landsholdsfodbold
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
pm skrev: Det går nu fint for dem(Italien) men gab hvor spiller Spanien langsomt og ikke meget hjælp til Torres oppe foran. Forhåbenligt begynder de at løbe snart..
Yes, Barcelonas zzzz-stil bliver virkelig vist i dag. Godt nok holder jeg med Spanien, men det er sgu ikke pga deres spilestill ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SAAAYYY WHAAAAAT!!!!!!!!
Morten Bisgaard har lige rost en Real Madrid spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mortenj skrev: WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!! WHAT WHAT WHAT WHAT WHAT!!!!!! WHAAATTT!!!
SAAAYYY WHAAAAAT!!!!!!!!
Morten Bisgaard har lige rost en Real Madrid spiller.
Rost og rost, han nævnte vel egentlig bare hans navn i en sætning hvor "Torres" og "en god vending" også indgik:P
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Champen
- Gæst
-
mortenj skrev: WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!! WHAT WHAT WHAT WHAT WHAT!!!!!! WHAAATTT!!!
SAAAYYY WHAAAAAT!!!!!!!!
Morten Bisgaard har lige rost en Real Madrid spiller.
Han har så lidt styr på fodbold, så han er vel dårligt nok klar over, at han er Real Madrid spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev:
mortenj skrev: WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!! WHAT WHAT WHAT WHAT WHAT!!!!!! WHAAATTT!!!
SAAAYYY WHAAAAAT!!!!!!!!
Morten Bisgaard har lige rost en Real Madrid spiller.
Rost og rost, han nævnte vel egentlig bare hans navn i en sætning hvor "Torres" og "en god vending" også indgik:P
Ja, men når man tænker på at en Real Madrid spillers aflevering lige er blevet omtalt af Morten Bisgaard som god - Ja, så er det sgu en verdenssensation.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvorfor var Deulofeu på bænken iaften (U20)? Halvskadet? eller er han bare ikke god nok:P
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Morten Ankerdal: "Casillas har vel været banens bedste indtil videre"
Morten Bisgaard: "Jaaaeeehh, altså Christian Maggio har virkelig taget mange flotte løb op ad banen for Italien i kampen indtil videre"
Kæmpe nar, fyr ham nu bare
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Champen
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
edit: Champen, shit du er hurtig!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Champen
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
