Landsholdsfodbold

10 år 10 måneder siden #1 af Steen
Landsholdsfodbold blev oprettet af Steen
Jeg synes, at der mangler et tråd om de forskellige landshold og ungdomslandshold rundt omkring i verden.

I dag starter Confederations Cup, klokken 21:00 spiller Brasilien mod Japan hvor Marcelo højst sandsynligt starter inde. TV2 viser den kamp, og alle de efterfølgende kampene vil blive vist på TV2 eller TV2 Zulu.
Man får en god mulighed for at følge et par af de spillere vi bliver kædet sammen med, så som Cavani og Luis Suarez der spiller mod Spanien på mandag.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Jep, Marcelo starter inde. Júlio César; Alves, T. Silva, D. Luiz, Marcelo; Paulinho, Luiz Gustavo; Hulk, Oscar, Neymar y Fred.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #3 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Landsholdsfodbold
Isco udtaler sig om sin fremtid på tirsdag. Dvs at hvis Real ikke har en træner klar mandag, så kan det meget vel blive en anden klub..

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #4 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
En freelance journalist: I can confirm Isco has agreed terms with Manchester City and is set to sign after the U21s.

Noget lort hvis det er sandt, men jeg tvivler på at han ved noget.

Jeg har på fornemmelsen at han vælger City. Han er garanteret spilletid der nu hvor Pellegrini er blevet ansat. Jeg håber dog at Perez og Zidane får den aftale i hus, der er stadig lidt tid endnu.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #5 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Landsholdsfodbold

Hugol skrev: Isco udtaler sig om sin fremtid på tirsdag. Dvs at hvis Real ikke har en træner klar mandag, så kan det meget vel blive en anden klub..


Jeg ser sådan her på det: Foretrækker Isco et skifte til Real Madrid, har han også den nødvendige tålmodighed. Jeg kan sagtens forstå dig. Denne her handel må ikke glippe!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev: Jep, Marcelo starter inde. Júlio César; Alves, T. Silva, D. Luiz, Marcelo; Paulinho, Luiz Gustavo; Hulk, Oscar, Neymar y Fred.


Det er vigtigt at få Marcelo tilbage i topform efter sommerpausen. Denne turnering kan hjælpe ham på vej!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #7 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Landsholdsfodbold
Det er godt nok skuffende, hvis det er sandt, men det kan meget vel blive karakteristisk for vores vindue, hvis det hele falder fra hinanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #8 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Landsholdsfodbold
Problemet ligger i at Perez ikke vil væk med Kaka.. Jeg er 100% sikker på at havde Mou haft det fulde ansvar i Real Madrid, så var Kaka smidt på røv og albuer ud sidste sommer. Perez vil ikke af med Kaka, derfor er der ikke plads til Isco.

Jeg tror også Isco har valgt City, mere af den årsag, at han vil snakke om sin fremtid tirsdag, og vi har endnu ikke løst vores.

Flot Perez. Din store idiot !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #9 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Daniel

Enig, han har også forbedret sig en smule efterhånden i de seneste par kampe for Brasilien, det ser ud til at han har tabt et par kilo. At han spiller på venstre side sammen med Neymar gør det endnu bedre, mere løbearbejde til ham!

Gåser

Ja først Neymar, og så nu Isco... Det er begyndt at blive en smule pinligt efterhånden.. Især det at han vælger City!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #10 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev: Gåser

Ja først Neymar, og så nu Isco... Det er begyndt at blive en smule pinligt efterhånden.. Især det at han vælger City!


Og det kan ende med at hedde Cavani til Chelsea, som vi også skulle kæmpe om. Her vil jeg måske ikke græde over det. ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #11 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Landsholdsfodbold
Er Ramires skadet, eller er han decideret fravalgt?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #12 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Landsholdsfodbold
Bum, så viser knægten potentiale!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce