Frenkie De Jong efter gårsdagens sejr over Juventus: Det var sværere at slå Real Madrid ud. +++ Josep Pedrerol i El Chiringuito de Jugones: Real Madrid er dårligere uden Cristiano, og Cristiano er dårligere uden Real Madrid. +++
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Landsholdsfodbold

Landsholdsfodbold 3 uger 3 dage siden #769

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg bliver lidt glad, når jeg ser, hvordan det går for Cheryshev for Rusland. Det er ikke engang 1 år siden, at han skulle starte på bænken til første VM-kamp.
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JimmyBroe

Landsholdsfodbold 3 uger 3 dage siden #770

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Kroos fungerer godt når hans hold er i kontrol, det må man bare sige.

Landsholdsfodbold 3 uger 1 dag siden #771

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Guld bruger
Kæmpe vinge, virkeligt forfærdeligt dømt af Skomina. Øv.

Landsholdsfodbold 3 uger 1 dag siden #772

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Lukita skrev:
Kæmpe vinge, virkeligt forfærdeligt dømt af Skomina. Øv.

Ærgerligt de for sådan et mål. Men Danmark er da en skandale at se på. Hold op hvor er vi dårlige.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lukita

Landsholdsfodbold 3 uger 1 dag siden #773

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Ja der mangler en nyda.. . ZLATAN..

Landsholdsfodbold 3 uger 1 dag siden #774

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Guld bruger
Hvilket comeback! Ærgerligt at samtlige kampafgørende 50-50 kendelser går hjemmeholdets vej, for ellers kunne vi meget vel have stået med de 3 point nu. Her tænker jeg på 1-0 målet med arm på bolden og så Yussuf Poulsen underkendte mål, der måske ikke var offside alligevel.
Ikke desto mindre er det helt fantastisk stadig at få noget med fra en kamp, som man er bagud med 3-0 i. Og Danmark scorede endda første gang med 6-7 minutter tilbage af den ordinære spilletid.
Man skal dog samtidig også passe på med at lade sig rive alt for meget med, for der er selvfølgelig også en masse, der kan kritiseres efter kampen. Der er den sædvanlige med Nicolai Jørgensen, der stadig er uduelig på landsholdet, og så er der også gevaldige problemer, når midtbanespillerne skal forsvare. Hverken Delaney eller Schöne kunne finde ud af at dække op eller dække af. Xhaka fik alt for megen plads til at diktere spillet, og det er uacceptabelt.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.