Landsholdsfodbold
I øvrigt har Oliver Torres jo en fremragende teknik. Kæmpe talent.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvor er det dejligt at det er to Real Madrid spillere der afgør kampen.
Jaetinh skrev: Deulofeu who? Heehee.
Hvor er det dejligt at det er to Real Madrid spillere der afgør kampen.
Han var dårlig idag Deulofeu-
Har valgt at takke af på forum!
Jep, Portugal er ude.
Steen skrev: Bang! Vigtigt, Ghana score 2 mål i løbet af de sidste 10 minutter af kampen, og dermed *højst sandsynligt* slår Portugal ud af turneringen! Jesé og Bruma har nu lige mange mål, så Jesé skal blot score et mål for at være alene på tronen.
Fremragende! Kroatien er også lige røget ud, så Spanien har stor mulighed for at vinde årets u-20 vm. Bruma vs Jesé 5-5 men Jesé mangler minimum en kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Storken
- Gæst
-
Jaken skrev: I øvrigt har Oliver Torres jo en fremragende teknik. Kæmpe talent.
Jeg har allerede aftalt med Steen for 6 måneder siden, at I fik Isco og Barca fik Óliver Torres :)
Jeg spår knægten til at blive Xavis afløser om et par år. Han er gået under radaren hos de fleste, men han er virkelig elegant på en fodboldbane. Forhåbentlig får han mere spilletid i næste sæson.
Storken skrev:
Jaken skrev: I øvrigt har Oliver Torres jo en fremragende teknik. Kæmpe talent.
Jeg har allerede aftalt med Steen for 6 måneder siden, at I fik Isco og Barca fik Óliver Torres :)
Jeg spår knægten til at blive Xavis afløser om et par år. Han er gået under radaren hos de fleste, men han er virkelig elegant på en fodboldbane. Forhåbentlig får han mere spilletid i næste sæson.
Man kan i hvert fald diskutere hvem der fik "the better end of that deal" ;) Jeg har i hvert fald sjældent set 18-årige knægte udvise så fremragende tekniske kundskaber. Jeg var dybt imponeret lige i den kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Av min næse:/
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Det spanske u20 landshold skal til at spille 2 x 15 min. forlængede spilletid mod Uruguay. Absolut Spaniens dårligste præstation indtil videre i denne turnering.:O
Ja, det er en virkelig kedelig kamp... Jeg ved ikke hvad jeg skal håbe på, om Spanien skal videre eller om de skal ryge ud.. Jeg vil gerne have Jesé situationen afklaret hurtigt.
Steen skrev:
JimmyBroe skrev: Det spanske u20 landshold skal til at spille 2 x 15 min. forlænget spilletid mod Uruguay. Absolut Spaniens dårligste præstation indtil videre i denne turnering.:O
Ja, det er en virkelig kedelig kamp... Jeg ved ikke hvad jeg skal håbe på, om Spanien skal videre eller om de skal ryge ud.. Jeg vil gerne have Jesé situationen afklaret hurtigt.
Ja, jeg selv håber også på en hurtig afklaring mht. Jesés oprykning..:) MEN Jeg ønsker dog at de går videre og, at Jesé bliver alene topscore:-)
Edit:
Are you fucking kidding me:-O
Jeg er her stadig XOXO