Sæsonen 13/14

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #1921 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 13/14
Arda Turan er også skadet nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #1922 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Sæsonen 13/14
Hej alle sammen! Lidt i tvivl om hvorvidt det er den rigtige tråd at "poste" i men, nu har jeg søgt og ledt lidt efter en bedre uden held :)
Vi er en 10 mennesker der skal se den spændende kamp på lørdag og jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal ses, eftersom det bliver herhjemme i privaten. Mulighederne følger her, i min personlige prioriterede rækkefølge og kommentarer/konstruktiv kritik ville blive modtaget med kyshånd!! :D
1. At se kampen via Apple-TV på tv-glad. Tv3+HD virker sædvanligvis perfekt derinde, det gør sig dog ikke gældende med mange af de andre kanaler
2. Se via hdmi-kabel fra computeren på Stofa WEBTV, hvilket er udemærket men lidt mindre holdbart pga hack og lack i kvaliteten på videoen
3. Købe kampen på Viaplay for astronomiske (og jeg er ikke ironisk) 179!
Mvh. og god kamp!
A por la decima

12 år 3 måneder siden #1923 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14

Paulochichon skrev: Hej alle sammen! Lidt i tvivl om hvorvidt det er den rigtige tråd at "poste" i men, nu har jeg søgt og ledt lidt efter en bedre uden held :)
Vi er en 10 mennesker der skal se den spændende kamp på lørdag og jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal ses, eftersom det bliver herhjemme i privaten. Mulighederne følger her, i min personlige prioriterede rækkefølge og kommentarer/konstruktiv kritik ville blive modtaget med kyshånd!! :D
1. At se kampen via Apple-TV på tv-glad. Tv3+HD virker sædvanligvis perfekt derinde, det gør sig dog ikke gældende med mange af de andre kanaler
2. Se via hdmi-kabel fra computeren på Stofa WEBTV, hvilket er udemærket men lidt mindre holdbart pga hack og lack i kvaliteten på videoen
Mvh. og god kamp!
A por la decima

Smut i tivoli, klart bedre end de tre forslag.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #1924 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Sæsonen 13/14
Real Madrid Baloncesto har netop tabt Euroleague finalen via et gigantisk choke mod de massive underdogs fra Tel Aviv i overtiden. Det er 2. år i træk man taber Euroleague finalen som man ikke har vundet siden 1995.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved AvatarEyes.

12 år 3 måneder siden #1925 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Sæsonen 13/14

Paulochichon skrev: Hej alle sammen! Lidt i tvivl om hvorvidt det er den rigtige tråd at "poste" i men, nu har jeg søgt og ledt lidt efter en bedre uden held :)
Mvh. og god kamp!
A por la decima

179 / 10 = 17,9 kr.

12 år 3 måneder siden #1926 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14

Inspektøren skrev: Benzema er lige blevet udskiftet. Tilsyneladende er han blevet ramt af en skade på højre lyske. Ser ud til at vi må mangle Pepe, Benzema, Alonso ( 100 % sikkert) og Ronaldo i finalen, hvis det er alvorligt med dem allesammen.. :(

y

Hvilket det ikke er... både Pepe og Cristiano er meldt klar.
Benzema er stadig tvivlsom.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved DarioGomez.

12 år 3 måneder siden #1927 af DarioGomez
Omvendt meldes Arda også klar, mens Costa skulle være i fare for at misse VM. Det er sgu ærgerligt for ham...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 måneder siden #1928 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
It all comes down to this:

Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, BBB

12 år 3 måneder siden #1929 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14
Jeg håber, at det blot var starten på optakten, for det er næsten synd, at se den video flere dage inden finalen :-)

Chills!

12 år 3 måneder siden #1930 af DarioGomez
www.lfp.es/noticias/el-once-ideal-de-la-liga-bbva

Årets hold i La Liga. En Real Madrid-spiller, ingen Barcelona-spillere, syv fra Atlético Madrid, to fra Athletic Club og en fra Sevilla.

Langt ude? Jo tak - det tror jeg nok, jeg synes ...

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, ZizouMo, JimmyBroe, BBB, andreashn

12 år 3 måneder siden #1931 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14
Jeg savner Dí María, Modric og Pepe, men så vil 3. pladsen pludselig have 4 spillere, og det har vi vel egentlig heller ikke fortjent?

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #1932 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 13/14
Er det kun mig, som synes, at Carvajal lige har været en tand bedre? Juanfran har været sikkert rent defensivt, javist, men jeg synes ikke, at han kan det samme rent offensivt + han har en tendes til at smide den sikre bold ud over sidelinjen, hvis der er fare på færde..

Leveret af Kunena Forum