Sæsonen 13/14

12 år 4 måneder siden #1873 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 13/14

CristianoRonaldo skrev: Det her, er højst sandsynligt meget off topic..... Men, hvis Barcelona stjæler mesterskabet fra Atletico i sidste spillerunde, ville det da have en positiv effekt for os. Det ville være et stort nederlag for Atletico, og deres mentale styrke ville højst sandsynligt tage en kæmpe dukkert. Dette ville - måske - betyde, at vi ville have større sandsynlighed for at vinde Champions League. Jeg ramte sikkert helt ved siden af.

Jeg tror simeone nok skal sørger for der kommer et top tunet atletico hold der er klar til at dø for det CL trofæ. Uanset hvordan La liga ender.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #1874 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

CristianoRonaldo skrev: Det her, er højst sandsynligt meget off topic..... Men, hvis Barcelona stjæler mesterskabet fra Atletico i sidste spillerunde, ville det da have en positiv effekt for os. Det ville være et stort nederlag for Atletico, og deres mentale styrke ville højst sandsynligt tage en kæmpe dukkert. Dette ville - måske - betyde, at vi ville have større sandsynlighed for at vinde Champions League. Jeg ramte sikkert helt ved siden af.

Off topic og off topic.......jeg er under alle omstændigheder ikke helt enig.

Det er blevet sagt hele sæsonen om dette Atlético Madrid-hold, at nu må de da snart knække og trætheden overmander dem til sidst. Faktum er, at der er ekstremt gode vitaminer i vandet i Manzanares-floden og derfor tror jeg, at vi begår den største fejl, hvis vi tror at de mister mental styrke.

Sat lidt på spidsen: Hvor Ancelottis små pigespejdere mister mental energi af at slå Bayern München (sagt af Ancelotti), så er Atléticos mænd født med store nosser (sagt af Simeone).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Chamartin

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1875 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev:

Off topic og off topic.......jeg er under alle omstændigheder ikke helt enig.

Det er blevet sagt hele sæsonen om dette Atlético Madrid-hold, at nu må de da snart knække og trætheden overmander dem til sidst. Faktum er, at der er ekstremt gode vitaminer i vandet i Manzanares-floden og derfor tror jeg, at vi begår den største fejl, hvis vi tror at de mister mental styrke.

Sat lidt på spidsen: Hvor Ancelottis små pigespejdere mister mental energi af at slå Bayern München (sagt af Ancelotti), så er Atléticos mænd født med store nosser (sagt af Simeone).

Vi kan få os en grimt overraskelse hvis Holdet tror at det bliver nemt at vinde CHL, Atleti er en utrolig farlige modstander hvis man undervurdere dem .
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Pepe.

12 år 4 måneder siden #1876 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 13/14
Sjov debat.

Jeg tillader mig egentlig at tro, at spillere som har viet deres liv til en sport, nok skal være opsat til en Champions League-finale.

Ligegyldigt, hvor store favoritter Real Madrid er, så skal spillerne nok være sat op til den kamp. Med andre ord, en CL-finale har sit eget liv. Den er ikke afhængig af, om det ene eller det andet hold er blevet mester forinden.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved raul7=kongen.

12 år 4 måneder siden #1877 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 13/14
Den kamp skal spilles kontrolleret, Ancelotti-style og så skal Bale og Ronaldo nok gøre forskellen.

Skuffelsen over den missede liga-titel er også en stærk motivationsfaktor.

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1878 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 13/14
Interessante holdninger. Jeg tror i sidste ende, at I har fuldstændig ret i, at Champions League har sit eget liv. Det må da være noget Real Madrid har bekræftet utallige gange. Vi har gentagende gange (måske ikke så meget i indeværende sæson) spillet en mildest talt elendig kamp i ligaen, for derefter at spille en fuldstændig sublim kamp i Champions League. Man kan jo næsten slet ikke vente! ;)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved CristianoRonaldo.

12 år 4 måneder siden #1879 af REAList
Besvaret af REAList på emne Sæsonen 13/14
Worst case scenario, som bare ikke må ske..!

Champions League - Atletico

La Liga - Barcelona

Copa del Rey - Real Madrid

Det vil virkelig gøre at det har været en skuffende sæson!

¡Hasta la Victoria Siempre!

12 år 4 måneder siden #1880 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14

REAList skrev: Worst case scenario, som bare ikke må ske..!

Champions League - Atletico

La Liga - Barcelona

Copa del Rey - Real Madrid

Det vil virkelig gøre at det har været en skuffende sæson!

Odds du bare på det, giver god mening.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1881 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Sæsonen 13/14
Hej REAList.

Hvorfor ikke bare kigge på sæsonen efter den 24 maj. Vinder vi Champions League, så har sæsonen næsten været perfekt. Vi vil have nået en prioritet efter flere sæsoner, og genvundet magten i Europa. Det er best case scenario !
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Kaspercristiano.

12 år 4 måneder siden #1882 af REAList
Besvaret af REAList på emne Sæsonen 13/14

Kaspercristiano skrev: Hej REAList.

Hvorfor ikke bare kigge på sæsonen efter den 24 maj. Vinder vi Champions League, så har sæsonen næsten været perfekt. Vi vil have nået en prioritet efter flere sæsoner, og genvundet magten i Europa. Det er best case scenario !

Jeg håber selvfølgelig på det, bliver bare lidt nervøs med alle de "små" skader og den seneste form taget i mente.
Vinder vi chl vil det pludselig blive den bedste sæson. Selvom de to næste kampe er ligegyldige, så håber jeg ikke at spillerne mister momentum.

¡Hasta la Victoria Siempre!

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #1883 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Sæsonen 13/14

REAList skrev:

Kaspercristiano skrev: Hej REAList.

Jeg håber selvfølgelig på det, bliver bare lidt nervøs med alle de "små" skader og den seneste form taget i mente.
Vinder vi chl vil det pludselig blive den bedste sæson. Selvom de to næste kampe er ligegyldige, så håber jeg ikke at spillerne mister momentum.

De fleste af spillerne med småskader, vil være klar til finalen. Det er kun Pepe som er tvivlsom. Det vigtigste må vel være at, spillerne holder fast i spillestilen, prøver at vinde de to kampe der er tilbage, og får bygget en god form op til kampen mod Atletico Madrid.

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #1884 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Sæsonen 13/14
Jeg mener ikke man skal bedømme sæsonen alene på baggrund af CL finalen. Cup kampe kan gå begge veje og det bedste hold kan nemt tabe på dagen. Et hold bør primært vurderes på baggrund af spil og resultater over en hel sæson i den hjemlige liga. Og her mener jeg ikke Real har været gode nok. Spil og resultater har været fint i perioder, men der har været for mange svipsere. Den første 1/4 af sæsonen var skidt. Herefter fulgte en rigtig god periode, men den sidste 1/4 har desværre vist rig meget skidt med 2 nederlag og 2 uafgjorte. Ligaen har været en skuffelse, men vi har gjort det flot i både copa del rey og CL.

Generelt en godkendt sæson, men på ingen måde fantastisk. Heller ikke selvom vi vinder finalen.

Leveret af Kunena Forum