Sæsonen 13/14

12 år 4 måneder siden #1849 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev:

BBB skrev: Med forlov så blev der sagt det samme om Dí María på den centrale midtbane, da jeg foreslog det for 1½ år siden (efter at Mou havde brugt ham der i korte perioder). Andrea Pirlo startede også længere fremme - uden yderligere sammenligning i øvrigt.

Jeg har tillid til, at Ancelotti vælger den rigtige mand, men jeg forventer ligeledes, at det bliver Illarramendi. Om Ancelotti vælger Ramos, Illarramendi eller Lopez så stoler jeg i øjeblikket på, at den person han vælger, han vil kunne varetage positionen.

Og der er stadig en anden lille ting vi skal have med in mente her. De kan sagtens vælge, at erstatte Xabi med Isco, men det bliver ikke direkte. Så vil Modric formentlig - med overvejende sandsynlighed - blive flyttet ned på den defensive midtbane og hvis det sker, så vil Real Madrid komme til at mangle Modric i den rolle, som han hidtil i sæsonen har udført så fantastisk. Det er blot den lille krølle der er.

Så ikke alene, vil man skifte holdets deciderede defensive midtbanespiller ud med en mere offensiv orienteret spiller, men man vil ligeledes spille Modric ud af position. Netop derfor adskiller dette scenarie sig fra Di Marías (som erstatning for Khedira). Kan du følge mig?

Vi har begge en forventning om, at Isco ikke erstatter Alonso, og hvis han gjorde, så ville det blive ved at rykke Modric længere ned. Vi har også begge en forventning om, at det vil være en fejl. Jeg skriver blot, at jeg ikke kategorisk kan afvise, at Ancelotti overvejer det, og hvis han overvejer det, så stoler jeg på, at hans beslutning er den rigtige.

For mig er det et spørgsmål om tillid til både træner og spiller :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #1850 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
I princippet taler vi i bund og grund om det samme. Om end jeg stadig ser en forskel, når nu du nævnte Di María. Vi får se den 24. maj ;-)

12 år 4 måneder siden #1851 af BBB
www.marca.com/2014/05/01/en/football/rea...drid/1398956030.html

Jeg synes, at det er skræmmende, at Khedira og Casemiro får så mange stemmer ift. Illarramendi. Den ene har været langtidsskadet, og den anden har kun fået sporadisk spilletid.

Det er også tydeligt, hvilken spiller der elskes højest af fansene. Isco med over 50% af stemmerne til at starte på midten i finalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 4 måneder siden #1852 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 13/14
Ancelotti skulle have udtalt at Lopez sæson slutter på onsdag, hvor Casillas vil stå fast mod finalen. Virker umiddelbart fornuftigt nok.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 4 måneder siden #1853 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14

Roesen7 skrev: Ancelotti skulle have udtalt at Lopez sæson slutter på onsdag, hvor Casillas vil stå fast mod finalen. Virker umiddelbart fornuftigt nok.

Ikke helt. López vil spille mod Valencia og Celta Vigo, Iker mod Valladolid og Espanyol. Så det bliver en egentlig rotation - en kamp til den ene, så en kamp til den anden etc.

12 år 4 måneder siden #1854 af El_Juan
Det var ikke helt ved siden af med Khedira og Illarramendi. Her er hvad Ancelotti sagde om de to på dagens pressemøde:

“We have to be cautious with Khedira. His recovery has been very good, he came back quickly and he’s well. He needs to play. He’ll start on the bench tomorrow and next week we’ll have a friendly in Valdebebas to help him get up to speed”.

“The most obvious replacement is Illarra because he has that ability and habit of playing in that position. The candidate is Illarra, but we’re going to appeal against Xabi Alonso’s card and we hope they’ll withdraw it.”

Roesen7 skrev: Ancelotti skulle have udtalt at Lopez sæson slutter på onsdag, hvor Casillas vil stå fast mod finalen. Virker umiddelbart fornuftigt nok.

Som MMM siger, så passer det ikke helt. Lidt mere præcist lød det således:

“I’ve decided what I’m going to do with the goalkeepers. Diego will play tomorrow, Iker on Wednesday. Then Diego will return against Celta and Iker will play against Espanyol. I’ve spoken to them and they’re both happy with it. Casillas needs to play this month. It didn’t seem right leaving him out for a month to prepare for the final”.

Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved El_Juan.

12 år 4 måneder siden #1855 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 4 måneder siden #1856 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14
Jeg har stadig ikke helt forstået at vi 5-0 gennembankede det hold der 7-0 gennembankede Barcelona sidste sæson på samme tidspunkt. Ufatteligt.
Inden sæson var jeg: Ancelotti skal have masser af tid til at spille holdet op. En sæson uden titler er OK.

Nu er jeg bare wuuuuut... Ufatteligt..
Soy the Ancelotti

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 4 måneder siden #1857 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14
Jeg tænkte jeg lige ville dele den her:

Siden 2009/2010 sæsonen har Real Madrid stort set haft eneret på at score flest mål i La Liga, men for første gang i utallige år har Real Madrid rent faktisk også en chance for at være holdet med den stærkeste defensiv. Den har Barcelona ellers haft patent på hvert år. Dette skyldes naturligvis ikke kun vores tre fantastiske midterforsvarer men i særdeleshed hele holdets balance som El Juan og Carlo så ofte snakker om.

09/10
Real: 102-35
Barca: 98-24

10/11
Real: 102-33
Barca: 95-21

11/12
Real: 121-32
Barca: 114-29

12/13
Real: 103-42
Barca: 115-40

13/14 indtil videre
Real: 98-32
Barca: 99-32

Med en kamp i baghånden efter Barcelona spillede 2-2 i går mod Getafe, ser det også ud til at Real Madrid står tilbage som det mest scorende hold igen i år. En sjov detalje: Real Madrid er det eneste hold der kan sige at de score tre-cifret hvert år.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 4 måneder siden #1858 af BBB
Hvis vi skal have stærkeste defensiv, så skal der minimum scores 10 gange mod Atletico over de næste par kampe. Og så deler vi endda kun værdigheden med dem.

12 år 4 måneder siden #1859 af El_Juan
Hvilken fantastisk sæsonafslutning! Og hvilken fantastisk duel det er og har været mellem Real og Atlético. Med Barcelona som en yderst værdig aktør.

¡Hay liga!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved El_Juan.

12 år 4 måneder siden #1860 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
Jeg melder lige ind.

På Goa 500 meter fra Bernabéu er stemningen formidabel. ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ZizouMo, El_Juan, Chamartin

Leveret af Kunena Forum