Sæsonen 13/14

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #709 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Ok, det var faktisk dejligt at Real meldte det ud. En ting jeg inderst inde havde håbet på ville ske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #710 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 13/14
Fantastisk at Real melder det ud nu, håber for alt i verden at Bale kan være klar til malaga, juve og barca kampene og snart komme i form, så bliver han en fantastisk spiller for os ingen tvivl om det.

12 år 10 måneder siden #711 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

rene skrev: Fantastisk at Real melder det ud nu, håber for alt i verden at Bale kan være klar til malaga, juve og barca kampene og snart komme i form, så bliver han en fantastisk spiller for os ingen tvivl om det.

Ja Bale er en fantastisk spiller men er han den rigtige spiller? Nej. Han kommer ikke til at hjœlpe os imod et kompakt forsvar. Ligesom Ronaldo er det pace & power. Ikke teknik, kreativitet, overblik, spil i de små rum. Og derfor kan jeg se os slutte lige så langt bag klovnene som sidste sœson. Det kommer til at vœre den ene en dimensionelle prœstation efter den anden.
Perez har skudt sig selv i foden endnu engang og bevist endnu engang at han ikke forstår fodbold. Han har bedt Ancelotti om at spille possesion, men så sœlger han Özil og henter Bale ind( FACEPALM!) Det eneste der kan rette det her problem er et salg af Ronaldo og et køb af en mere kreativ type.(Mata)
Tœnk over det!

12 år 10 måneder siden #712 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14

M_linding skrev:

Steen skrev: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...nouncement:_Bale.htm

Altså, hva' sker der?!

Jeg begynder virkelig at tro, at Marca/AS er gået i krig mod Perez pga. den droppede medieaftale...

Foruden det Steen skriver, så er det også den omvendte rækkefølge. Medieaftalen blev droppet pga. utilfredshed med den redaktionelle linje fra El Pais og særligt AS (El Pais og særligt deres Madrid korrespondent Diego Torres har været langt mere kritisk end AS, særligt over for Mou, men AS læses af langt flere. Det er forskellen mellem at have Politiken på nakken og så at have Ekstra Bladet på nakken hver dag).

Alfredo Relano, chefredaktøren på AS, var tidligere meget positiv over for Perez og var blandt dem der gik forest da Calderon blev væltet, men siden hmm, efteråret 2011/vinteren 2012 har han kritiseret Perez på lederplads min. en gang om ugen. Pt. er det dagligt. Det kunne være interessant at høre hvad der fik ham til at skifte mening...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, GutiHAZ14

12 år 10 måneder siden #713 af Real-Laudrup
as.com/diarioas/2013/10/12/english/1381592589_896498.html
Tja, det er vidst et godt eksempel på hvorfor folk(inklusiv mig selv) har svœrt ved at holde af ham.
Bale's agent Jonathan Barnett har bœkreftet at det er den dyreste handel nogensinde. Så kan vi godt droppe det der €91M BS.
as.com/diarioas/2013/10/12/english/1381595228_775178.html
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #714 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: Jeg håber at folk herinde forstår at jeg bare siger hvad jeg føler.

Jeg tror jeg har fundet problemet. Det er ren følelser og ingen hjerne. Der bliver ikke tænkt over hvad der bliver skrevet, fordi det kommer direkte fra hjertet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 10 måneder siden #715 af Real-Laudrup

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev: Jeg håber at folk herinde forstår at jeg bare siger hvad jeg føler.

Jeg tror jeg har fundet problemet. Det er ren følelser og ingen hjerne. Der bliver ikke tænkt over hvad der bliver skrevet, fordi det kommer direkte fra hjertet.

Nope, jeg analyser tingene. Ikke ligesom dig, der kalder Ronaldo verdens bedste bare fordi at han spiller for Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #716 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Nope, jeg analyser tingene. Ikke ligesom dig, der kalder Ronaldo verdens bedste bare fordi at han spiller for Real Madrid.

Hvor har jeg gjort det?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 10 måneder siden #717 af Real-Laudrup

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Hvor har jeg gjort det?

Det er grunden til at du (og de fleste herinde) kalder Ronaldo verdens bedste spiller.

12 år 10 måneder siden #718 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 13/14
Ignore-knap pleaseee. Ham real-laudrup er over alt og jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad han skriver.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #719 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Har lige læst, at Bale skulle have være holdt ude i 74 officielle kampe for Tottenham siden januar 2011.
Jeg føler at, vi har købt en ny Arjen Robben!

Jeg må ærligt indrømme, at jeg intet har kendt til Bales skade statistik inden han kom til Real Madrid. Jeg må dog gå ud fra at Real Madrid har, og har vurderet at deres fantastiske læger kunne yde mirakler for Bales krop, som de har gjort med tidligere spillere der har været meget skadet (Pipita, Robben, Kaka, you name it).
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved GutiHAZ14. Begrundelse: Måtte rette i teksten.

12 år 10 måneder siden #720 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Sæsonen 13/14

GutiHAZ14 skrev: Har lige læst, at Bale skulle have være holdt ude i 74 officielle kampe for Tottenham siden januar 2011.
Jeg føler at, vi har købt en ny Arjen Robben!

Jeg må ærligt indrømme, at jeg intet har kendt til Bales skade statistik inden han kom til Real Madrid. Jeg må dog gå ud fra at Real Madrid har, og har vurderet at deres fantastiske læger kunne yde mirakler for Bales krop, som de har gjort med tidligere spillere der har været meget skadet (Pipita, Robben, Kaka, you name it).

Taget i betragtning, at Bale har spillet over 40 officielle/betydningsfulde kampe i hver sæson siden 10/11, lyder det tal meget usandsynligt - er du sikker på at kildekritikken har været i orden? ;)

en.wikipedia.org/wiki/Gareth_Bale#Career_statistics

Leveret af Kunena Forum