Sæsonen 13/14
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Hvis Bale spiller de sidste 5 min så tæller det jo også for en kamp.
Anyway, Bales skadeshistorik er vist rimelig lang, og vi snakker tydeligvis om endnu en glasbens spiller. Det har Real Madrid ikke forstået, og i stedet for at starte stille og roligt med ham, så har man sat ham længere tilbage. Nu er han her jo, så kan vi jo ligeså godt forholde os til, at han en dag skal tage en offensiv plads, uden diskussion for hvordan denne spiller, der skal på bænken har gjort det. Det bliver desværre nok når vi er en 8-10 points efter Barcelona, hvor Juntos Podemos og Remontada begreber bliver taget i brug.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Real-Laudrup skrev:
Det er grunden til at du (og de fleste herinde) kalder Ronaldo verdens bedste spiller.Kassow-Rossing skrev:
Real-Laudrup skrev:
Nope, jeg analyser tingene. Ikke ligesom dig, der kalder Ronaldo verdens bedste bare fordi at han spiller for Real Madrid.Kassow-Rossing skrev:
Real-Laudrup skrev: Jeg håber at folk herinde forstår at jeg bare siger hvad jeg føler.
Jeg tror jeg har fundet problemet. Det er ren følelser og ingen hjerne. Der bliver ikke tænkt over hvad der bliver skrevet, fordi det kommer direkte fra hjertet.
Hvor har jeg gjort det?
Hvor har jeg skrevet det?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
GutiHAZ14 skrev: Anyway, Bales skadeshistorik er vist rimelig lang, og vi snakker tydeligvis om endnu en glasbens spiller. Det har Real Madrid ikke forstået, og i stedet for at starte stille og roligt med ham, så har man sat ham længere tilbage. Nu er han her jo, så kan vi jo ligeså godt forholde os til, at han en dag skal tage en offensiv plads, uden diskussion for hvordan denne spiller, der skal på bænken har gjort det. Det bliver desværre nok når vi er en 8-10 points efter Barcelona, hvor Juntos Podemos og Remontada begreber bliver taget i brug.
Real Madrid har netop startet "stille og roligt med ham" ved at lade ham sidde ude i mange kampe. Han har endnu ikke spillet en fuld kamp, fordi han bliver sparet og passet godt på. Man vil nødig løbe ind i en skade.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
GutiHAZ14 skrev: Anyway, Bales skadeshistorik er vist rimelig lang, og vi snakker tydeligvis om endnu en glasbens spiller. Det har Real Madrid ikke forstået, og i stedet for at starte stille og roligt med ham, så har man sat ham længere tilbage. Nu er han her jo, så kan vi jo ligeså godt forholde os til, at han en dag skal tage en offensiv plads, uden diskussion for hvordan denne spiller, der skal på bænken har gjort det. Det bliver desværre nok når vi er en 8-10 points efter Barcelona, hvor Juntos Podemos og Remontada begreber bliver taget i brug.
Real Madrid har netop startet "stille og roligt med ham" ved at lade ham sidde ude i mange kampe. Han har endnu ikke spillet en fuld kamp, fordi han bliver sparet og passet godt på. Man vil nødig løbe ind i en skade.
Go humor :-)
Season from to Injury
13/14 02.10.2013 23.10.2013 muscular problems
13/14 21.09.2013 26.09.2013 muscular problems
13/14 11.08.2013 03.09.2013
13/14 27.08.2013 01.09.2013 Mensical Laceration
12/13 04.04.2013 21.04.2013 Malleolar injury
12/13 01.12.2012 22.12.2012 Hamstring Injury
11/12 28.02.2012 06.03.2012 Hamstring Injury
10/11 07.05.2011 06.07.2011 Torn Ankle Joint Ligament
10/11 26.01.2011 23.02.2011 back trouble
Kilde: www.transfermarkt.co.uk/en/gareth-bale/p...l/spieler_39381.html
Man kan se det positive i det i og med han ikke har haft den samme skade år efter år, men at det er en ny skade hver gang.
Det negative er slf at han får alle de skader.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Spillede kampe siden 10/11 sæsonen: 148 kampe.
Antal minutter siden 10/11 sæsonen: 12.499. Cirka 139 kampe.
Antal mål og assist siden 10/11 sæsonen: 60 mål og 47 assist. 1 mål/208 minutter. 1 assist/266 minutter.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
GutiHAZ14 skrev: Har lige læst, at Bale skulle have være holdt ude i 74 officielle kampe for Tottenham siden januar 2011.
Jeg føler at, vi har købt en ny Arjen Robben!
Jeg må ærligt indrømme, at jeg intet har kendt til Bales skade statistik inden han kom til Real Madrid. Jeg må dog gå ud fra at Real Madrid har, og har vurderet at deres fantastiske læger kunne yde mirakler for Bales krop, som de har gjort med tidligere spillere der har været meget skadet (Pipita, Robben, Kaka, you name it).
AS siger også 74 kampe for Tottenham plus 4 for Team GB (Olympiade holdet), men det er siden 2007/08 sæsonen: futbol.as.com/futbol/2013/10/13/primera/1381617376_093442.html
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Ronaldo ER verdens bedste spiller... han er et eksempel på supertalent + Masser arbejde = Super atlet!
RAUL!!!!
GutiHAZ14 skrev:
r-mb-q skrev:
GutiHAZ14 skrev:
DarioGomez skrev: Marca skriver i dag, at Bale muligvis har brok. Noget tilsvarende holdt Higuaín ude af spillet i fire mdr for et par år siden.
Jeps, så har klubben købt en glas spiller igen. Det er da lige til at grine af !!!!!!!!
Hahahahaha, hhihihihihi, hohohohohoho...
FACEPALM
Og Bale er selvfølgelig meget billig, når nu han kan sælge sig selv udenfor banen.
Nu er brok heldigvis noget der kan trænes relativt let og uden at det skulle give problemer på langt sigt.. grunden til at pipita var ude så lang tid var pga det blevet opdaget for sent.. Bales er ikke blevet til rigtig hernia/brok endnu.. No worries!!!!!!! :)
Nu må vi se hvad der sker. Indtil videre har Bale jo kun spillet 90 minutter, og han har kun haft problemer med at komme i form.
Problemer med at komme i form..?????! Det er kun folk uden nogen form for viden inden for træningsfysiologi der kan komme med sådan en påstand.. Lægestaben er i fuld gang med at få ham i form.. Men rom blev altså ikke bygget på 1 dag..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Man kan se, hvad han fejler på dette billede, han har så det der kaldes "bulging" på l5/l4:
ge.tt/3Qlulou/v/0
- GutiHAZ14
- Gæst
-
r-mb-q skrev:
GutiHAZ14 skrev:
r-mb-q skrev:
GutiHAZ14 skrev:
DarioGomez skrev: Marca skriver i dag, at Bale muligvis har brok. Noget tilsvarende holdt Higuaín ude af spillet i fire mdr for et par år siden.
Jeps, så har klubben købt en glas spiller igen. Det er da lige til at grine af !!!!!!!!
Hahahahaha, hhihihihihi, hohohohohoho...
FACEPALM
Og Bale er selvfølgelig meget billig, når nu han kan sælge sig selv udenfor banen.
Nu er brok heldigvis noget der kan trænes relativt let og uden at det skulle give problemer på langt sigt.. grunden til at pipita var ude så lang tid var pga det blevet opdaget for sent.. Bales er ikke blevet til rigtig hernia/brok endnu.. No worries!!!!!!! :)
Nu må vi se hvad der sker. Indtil videre har Bale jo kun spillet 90 minutter, og han har kun haft problemer med at komme i form.
Problemer med at komme i form..?????! Det er kun folk uden nogen form for viden inden for træningsfysiologi der kan komme med sådan en påstand.. Lægestaben er i fuld gang med at få ham i form.. Men rom blev altså ikke bygget på 1 dag..
Bale ender op skadet til en opvarming, hvor der allerede er blevet advaret inden, at man ikke skal oversatse med spilleren.
Mange skader kommer til spillere når de er i dårlig form, Bale har jo ikke ligefrem overtrænet i sommerferien grundet sit skifte til Real Madrid.
Nu hvor klubben er ved at få spilleren i form, har han så fået skader midlertidigt og nu er det også fundet ud af at Real Madrid har haft viden om hans problemer med ryggen. Hvis du mener det går glidende med hans form, så synes jeg du burde revurdere din holdning.
Det lyder som om du tror han bliver klar til lørdag den 26 i top form, og klar til at løbe fra Neymar.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du har ikke skrevet det men det er grunden.Kassow-Rossing skrev:
Real-Laudrup skrev:
Det er grunden til at du (og de fleste herinde) kalder Ronaldo verdens bedste spiller.Kassow-Rossing skrev:
Real-Laudrup skrev:
Nope, jeg analyser tingene. Ikke ligesom dig, der kalder Ronaldo verdens bedste bare fordi at han spiller for Real Madrid.Kassow-Rossing skrev:
Real-Laudrup skrev: Jeg håber at folk herinde forstår at jeg bare siger hvad jeg føler.
Jeg tror jeg har fundet problemet. Det er ren følelser og ingen hjerne. Der bliver ikke tænkt over hvad der bliver skrevet, fordi det kommer direkte fra hjertet.
Hvor har jeg gjort det?
Hvor har jeg skrevet det?