Sæsonen 13/14

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #745 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev: Bale er slet ikke spillet ind på holdet. Han skal slet ikke spille den kamp fra start ! Ja det virker til at være gode nyheder ellers.

Der er jo 2 kampe før den. 30 min imod Malaga, 45-60 imod Juve og så får vi at se om han er klar til at spille i El Clasico. Hvis han er 100% så skal han starte inde, Di Maria på højre, Ronaldo på venstre og Bale bag ved angriberen. WOW, sikke et kontraangreb!

Det hjælper jo nu ikke på, at Bale ikke er spillet ind på holdet. Skal de hurtige kombinationer køre mod Barcelona, så er det nok bedre at bruge Di Maria, som har gjort det fremragende i denne her sæson. Der skal da køres kontra fodbold mod Barcelona, men det er jo ikke hvad Ancelotti/Zidane har fokuseret indtil videre.

Har du nærsturderet Barcelona ? Deres forsvar er ret kompakt og står meget dybt i banen, hvilket gør det endnu mere svært for Real Madrid at køre kontra fodbold. Du må derfor ud i en anden strategi, og bruger man Bale fra start, så er chancerne nok ikke særlig store for sejr, det bliver på tilfældigheder at Real Madrid kan få points.

Hold nu op. Ja Tata har fået dem til at spille lidt mere direkte men det betyder jo ikke at de kommer til at pakke sig og overlade bolden til os, deres fans slagter dem hvis det sker. Og de kan jo ikke forsvare, før plejede de at presse højt, det gør de ikke længere. De kommer til at have mindst 60% af bolden, vi skal være kompakte og bruge den pace vi har i Ronaldo, Di Maria og Bale.

Nej men selv med mere direkte fodbold, står forsvaret stadig dybt i banen. Så det er ikke på kontra, vi kommer til at slå Barcelona, dermed ikke sagt at vi ikke får kontra angreb. Real skal slå Barcelona på dødbolde og skud fra distancen.

Jeg forventer at Ancelotti er klar til at give bolden væk, tror at det kan komme op på 70%. Atleti overlod bolden til Barca & satsede på kontra. og fortjente at vinde Super Cuppen. Barca kan ikke forsvare, de har aldrig gjort det. Bare fordi at du står dybt, betyder det ikke at du forsvarer godt. Chelsea havde 10 mand bag bolden imod Barca men de forsvarede ikke særlig godt

Nu har Atletico også haft en stamme af spillere der har kørt længe, de har en succes træner, der forstå at sætte et hold sammen, holde en taktik og udnytte hver enkelt spillers kvalitet. Real Madrid kommer med nye spillere som Isco, Illarramendi, Carvajal, Bale, Jese, og til dels Morata. Du kan yderlig tilføje at spillere som Khedira, Arbeloa, Coentrao, Benzema og Pepe ikke har leveret varen. Holdet er ikke spillet sammen, og de har på intet tidspunkt satset på kontra spillet. Så det ville være at skære halsen over på sig selv, at lave en Atletico på Camp Nou. Jeg er ikke imponeret over dit syn på denne kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #746 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14

Hoy a las 12, FLORENTINO PÉREZ HABLARÁ EN #PuntoPelota sobre la LESIÓN DE BALE y la actualidad del Real Madrid. ¡No te lo pierdas!

Klokken 00:00 i nat er Florentino Perez på besøg hos Punto Pelota, hvor han vil snakke om Bale's ''skade'', og alt andet der vedrører Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: GutiHAZ14

12 år 10 måneder siden #747 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...t&utm_medium=twitter
Uha! Khedira sviner de spanske medier. For at være ærlig, kan man aldrig være 100% sikker da det er The Daily Fail, men de har citaterne fra Kicker så der må være noget i det.
Hey Sami, hvis du præsterede bedre kunne det være at du ikke ville blive kritiseret

12 år 10 måneder siden #748 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæsonen 13/14

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 10 måneder siden #749 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...t&utm_medium=twitter
Uha! Khedira sviner de spanske medier. For at være ærlig, kan man aldrig være 100% sikker da det er The Daily Fail, men de har citaterne fra Kicker så der må være noget i det.
Hey Sami, hvis du præsterede bedre kunne det være at du ikke ville blive kritiseret

Fra AS: as.com/diarioas/2013/10/14/english/1381771149_426029.html

Kicker har ikke interviewet tilgængeligt online, da det er fra dagens udgave. Men citaterne fra AS stemmer nogenlunde overens med hvad den tyske presse skriver. Jeg ville dog nok have oversat (...)bin ein Mourinho-Schüler, som Mourinho elev, ikke Mourinho discipel.

12 år 10 måneder siden #750 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev: Jeg håber at folk herinde forstår at jeg bare siger hvad jeg føler.

Jeg tror jeg har fundet problemet. Det er ren følelser og ingen hjerne. Der bliver ikke tænkt over hvad der bliver skrevet, fordi det kommer direkte fra hjertet.

Nope, jeg analyser tingene. Ikke ligesom dig, der kalder Ronaldo verdens bedste bare fordi at han spiller for Real Madrid.

Hvor har jeg gjort det?

Det er grunden til at du (og de fleste herinde) kalder Ronaldo verdens bedste spiller.

Hvor har jeg skrevet det?

Du har ikke skrevet det men det er grunden.

Det har jeg nemlig ikke så luk sodavandssvælget lille ven.
Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han holder et stabilt højt niveau og ikke er så svingende som Messi og andre konkurrenter til titlen, fordi han gør sine medspillere bedre, fordi han har præsteret for alle landshold og klubhold han har spillet for og fordi han kan noget, som ingen andre kan. Ikke pga hans mål eller fordi han er Real Madrid spiller. Jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller pga hans niveau på banen og i øvrigt også han ageren udenfor banen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #751 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Sæsonen 13/14
Morata scorer for Spanien u-21

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 10 måneder siden #752 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Sæsonen 13/14

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real-Laudrup skrev: Jeg håber at folk herinde forstår at jeg bare siger hvad jeg føler.

Jeg tror jeg har fundet problemet. Det er ren følelser og ingen hjerne. Der bliver ikke tænkt over hvad der bliver skrevet, fordi det kommer direkte fra hjertet.

Nope, jeg analyser tingene. Ikke ligesom dig, der kalder Ronaldo verdens bedste bare fordi at han spiller for Real Madrid.

Hvor har jeg gjort det?

Det er grunden til at du (og de fleste herinde) kalder Ronaldo verdens bedste spiller.

Hvor har jeg skrevet det?

Du har ikke skrevet det men det er grunden.

Det har jeg nemlig ikke så luk sodavandssvælget lille ven.
Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, fordi han holder et stabilt højt niveau og ikke er så svingende som Messi og andre konkurrenter til titlen, fordi han gør sine medspillere bedre, fordi han har præsteret for alle landshold og klubhold han har spillet for og fordi han kan noget, som ingen andre kan. Ikke pga hans mål eller fordi han er Real Madrid spiller. Jeg indrømmer at Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller pga hans niveau på banen og i øvrigt også han ageren udenfor banen.

Messi er en klaphat udenfor banen... Ikke engang 1/100 af Ronaldo!

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #753 af Real-Laudrup
Du kender vist ikke ordet objektivitet, gør du?
Messi svingende? For det første er det jo fuldstændig idioti. Og selv hvis han var svingende, så er det vel ret godt at han har flere mål og assist end alle andre. Han har haft nogle uheldige skader.
Ronaldo gør de andre bedre? Den må du godt forklare for det har jeg aldrig hørt før, det er normalt sagt omkring Messi. Ronaldo er ikke en holdspiller, han skyder på alt og dribler på dumme tidspunkter når han kan spille folk i bedre positioner, bl.a. i cup finalen hvor han prøver at drible igennem 2-3 spillere, han mister bolden og Costa scorer. Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber.
Du har lige bevist at du er farvet og ikke kan se på tingene objektivt.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #754 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
"Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber."

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 10 måneder siden #755 af Real-Laudrup

DarioGomez skrev: "Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber."

Hvorfor gentager du det? Er du enig eller uenig?

12 år 10 måneder siden #756 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev: Du kender vist ikke ordet objektivitet, gør du?
Messi svingende? For det første er det jo fuldstændig idioti. Og selv hvis han var svingende, så er det vel ret godt at han har flere mål og assist end alle andre. Han har haft nogle uheldige skader.
Ronaldo gør de andre bedre? Den må du godt forklare for det har jeg aldrig hørt før, det er normalt sagt omkring Messi. Ronaldo er ikke en holdspiller, han skyder på alt og dribler på dumme tidspunkter når han kan spille folk i bedre positioner, bl.a. i cup finalen hvor han prøver at drible igennem 2-3 spillere, han mister bolden og Costa scorer. Hans overblik er ringe, han er ikke kreativ, ikke god på små områder og hans pasningsspil er ringe for en spiller af hans kaliber.
Du har lige bevist at du er farvet og ikke kan se på tingene objektivt.

Med chance for at blive bannet - hvorfor smutter du ikke bare over til Barcelona.dk og sutter Messi! Det er simpelthen for klamt det der............. Føj...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, ElMadrid

Leveret af Kunena Forum