Sæsonen 13/14

12 år 10 måneder siden #769 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sæsonen 13/14

r-mb-q skrev: Med chance for at blive bannet - hvorfor smutter du ikke bare over til Barcelona.dk og sutter Messi! Det er simpelthen for klamt det der............. Føj.

Dum kommentar, stram op! Er det sådan du taler til folk ude på gaden? Sørgeligt.
Grunden til at jeg ikke smutter over til Barcelona.dk er at jeg ikke er Barca fan. Simpelt.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #770 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

ElMadrid skrev: 243 indlæg på 7 dage!! Hvad fanden sker der her?? Admin, Tag dig nu sammen og smide manden ud. Det kan ikke være rigtig at vi skal "høre" på den klovn hele tiden. Han er over alt!!!

Han provokerer, irriterer og debatterer på et niveau, hvor selv små børn ikke gider at være med.

Problemet er netop, at der er masser af små børn, som gerne vil diskutere med ham. Det ville være ganske let at smide ham ud af forum for at plædere for Cristiano Ronaldos mangler eller for at lyde som en klovn. Problemet er, at jeg er et retfærdigt menneske og derfor ville jeg også være nødsaget til at smide andre ud, som lyder som en klovn (og det er mange af dem, som indlader sig på en diskussion med ham) eller har holdninger, som viger fra normal-området. Det kan eksempelvis være folk, som ikke er enige i, at Casillas skal sidde på bænken eller som ikke hylder José Mourinho.

Jeg kan (og vil) ikke sidde som admin og være smagsdommer over rigtige og forkerte holdninger, men jeg vil gerne opfordre til at man ikke har som mål at overbevise andre om rigtigheden af sine egne holdninger og at man udvælger sine kampe. Husk det gamle ordsprog om, at mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves, så hvorfor indlade sig på en diskussion med ham, hvis det er helt håbløst. Spring i stedet videre til næste indlæg. Sådan dræber man effektivt trolls.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, -#7-, Real Madrid, r-mb-q, ZizouMo, JimmyBroe, rezamadridista, Jaken, ElMadrid og 2 flere

12 år 10 måneder siden #771 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14
Ignorer dog klovnen. Hvor svært kan det være!!

Hver gang han sovser rundt med messi eller skriver Ronaldo gylde, så ignorer.

På et eller andet tidspunkt stopper spam snakken. Han når sku nok 1000 inden ugen er omme.

12 år 10 måneder siden #772 af Real-Laudrup

asp3200 skrev: Ignorer dog klovnen. Hvor svært kan det være!!

Hver gang han sovser rundt med messi eller skriver Ronaldo gylde, så ignorer.

Og det kommer fra ham som svinede Ronaldo sidste år og kaldte ham bitch og alt andet. Glashuse, eh?
Jeg taler om Ronaldo på banen fordi at ham Kassow kaldte Ronaldo for verdens bedste og sagde at han gør de andre bedre. Hvis jeg er uenig, skal jeg så ikke argumentere?
Kom igen.

12 år 10 måneder siden #773 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 13/14
www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/...?cid=twitter_fifacom

91 millioner euro for Bale, siger Florentino Perez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 10 måneder siden #774 af Real-Laudrup

Steen skrev: www.fifa.com/worldfootball/clubfootball/...?cid=twitter_fifacom

Hans agent sagde at det er en verdensrekord, alle siger at det er €100M. Kun Real Madrid og et par af de spanske medier som sikkert er blevet briefet, siger €91M. Jeg er ikke i tvivl.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 10 måneder siden #775 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Hans agent sagde at det er en verdensrekord, alle siger at det er €100M. Kun Real Madrid og et par af de spanske medier som sikkert er blevet briefet, siger €91M. Jeg er ikke i tvivl.

Hvis florentino Perez siger det er den pris så er det rigtigt Ronaldo er verdens dyreste fodboldspiller.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #776 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Sæsonen 13/14

Real-Laudrup skrev:

Lige meget hvad, så kan han kun blive verdens dyreste i nominelle termer. Pundet er faldet kraftigt i de sidste 4 år og inflationen har også ædt sig ind. Han skal virkelig koste mange pund, før han nærmer sig verdens dyreste. 100 mio. er bare et tal og ikke udtryk for en reel værdi og bare fordi det ene tal er højere end det andet, så er det stadig det samme som at sammenligne æbler og pærer.

12 år 10 måneder siden #777 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 13/14

Casper HN skrev:

Real-Laudrup skrev:

Lige meget hvad, så kan han kun blive verdens dyreste i nominelle termer. Pundet er faldet kraftigt i de sidste 4 år og inflationen har også ædt sig ind. Han skal virkelig koste mange pund, før han nærmer sig verdens dyreste. 100 mio. er bare et tal og ikke udtryk for en reel værdi og bare fordi det ene tal er højere end det andet, så er det stadig det samme som at sammenligne æbler og pærer.

www.ecb.europa.eu/stats/exchange/eurofxr...ef-graph-gbp.en.html

Så er pundet vel heller ikek faldet mere de sidste fire-fem år?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #778 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Sæsonen 13/14
Kaka kom til at koste over 120 millioner euro for Real Madrid, så for mig er han verdens dyreste fodboldspiller og Ronaldo har langt igen. :-)

Lad os håbe at spillerne undgår virus fifa i aftenen.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #779 af falle
Besvaret af falle på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev:

Casper HN skrev:

Real-Laudrup skrev:

www.ecb.europa.eu/stats/exchange/eurofxr...ef-graph-gbp.en.html

Så er pundet vel heller ikek faldet mere de sidste fire-fem år?

Punden er ligegyldig. Inflationen er vigtigst.

12 år 10 måneder siden #780 af Real-Laudrup
www.marca.com/2013/10/15/en/football/rea...drid/1381823309.html
Hvad siger i, er det sidste sæson for ham? Forhåbentlig kommer United ind med et ligeså stort beløb som de gjorde på deadline day

Leveret af Kunena Forum