Spiltips

13 år 3 uger siden #1 af El_Juan
Spiltips blev oprettet af El_Juan
Der manglede en tråd til odds og spiltips, så den kommer her. Og HUSK, et hvert spil er på eget ansvar! Her kan vi dele, hvis vi hver især har nogle gode tips og yderst spilbare odds. I sidste ende, er det op til den enkelte at vurdere. Og man behøver ikke spille hver dag! ;-)

Jeg åbner. Alle odds her er fundet hos Danske Spil :

Søn d. 18/8, kl. 21:00 - Osasuna-Granada (0-1) - Tip: 2 - Odds: 1,78
Det første spil jeg har fundet frem, er opgøret mellem Osasuna og Granada. Et spil, hvor der er god værdi i oddset på gæsterne fra Andalusien. Granada har ageret klogt på markedet i løbet af sommeren og jeg tror de fortsætter hvor de slap i forrige sæson. Omvendt virker hjemmeholdet ikke videre forstærket - og med skader til bl.a. Flano, Nino og Lolo - tror jeg de får det svært i deres første kamp. I det hele taget tror jeg Osasuna får en svær sæson. Jeg mener bestemt der er værdi i at spille på, at Granada ikke taber - altså X2 - til odds 1,78. Odds 3,60 på 2-tallet er ligeledes fristende!
Kampen sendes direkte på CANAL8 Sport, fra klokken 20:55.

Søn d. 18/8, kl. 23:00 - Sevilla-Atlético Madrid (1-0) - Tip: 1 - Odds: 1,50
Det helt store brag i første runde og efter min mening weekends bedste spil. Det er to toptunede mandskaber, som går ind til opgøret. Og begge mandskaber vil for alt i verden undgå, at åbne sæsonen med et nederlag, hvilket jeg tror kampen kommer til at bære præg af. Det bliver en meget lige kamp og stik mod oddsene, så tror jeg ikke hjemmeholdet taber kampen, hvorfor 1,50 på 1X er godt givet ud. Størst værdi ser jeg dog i krydset til odds 3,30 og den skal helt sikkert prøves af!
Kampen sendes direkte på CANAL9, fra klokken 22:55.

Weekends TV-kampe:
Lør d. 17/8 - Real Sociedad-Getafe (Direkte på CANAL9 fra kl. 18:55)
Lør d. 17/8 - Valladolid-Athletic (Direkte på CANAL9 fra kl. 20:55)
Lør d. 17/8 - Valencia-Málaga (Direkte på 6'eren fra kl. 22:55)
Søn d. 18/8 - Barcelona-Levante (Direkte på CANAL9 fra kl. 18:55)
Søn d. 18/8 - Real Madrid-Betis (Direkte på 6'eren fra kl. 20:55)
Søn d. 18/8 - Osasuna-Granada (Direkte på CANAL8 Sport fra kl. 20:55)
Søn d. 18/8 - Sevilla-Atlético Madrid (Direkte på CANAL9 fra kl. 22:55)
Man d. 19/8 - Rayo Vallecano-Elche (Direkte på CANAL8 Sport fra kl. 19:55)
Man d. 19/8 - Celta Vigo-Espanyol (Direkte på CANAL8 Sport fra kl. 21:55)

Er man interesseret i at læse et par optakter til den nye sæson, så kan disse to artikler anbefales: Sid Lowes artikel fra The Guardian kan læses her . Guillem Balagues artikel fra Sky Sports kan læses her . Og Graham Hunters artikel fra ESPN kan læses her . God og interessant læsning!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Spiltips
Kun spanske spiltips, eller må man byde ind med øvrige ligaer?

Tip: Esbjerg til at vinde den danske liga.

13 år 3 uger siden #3 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Spiltips

Mathiaska skrev: Kun spanske spiltips, eller må man byde ind med øvrige ligaer?

Man må byde ind med det hele! Det kunne jo være, at der sidder nogle derude, som er eksperter i Premier League, Bundesligaen, Serie A, Ligue 1, Superligaen, den danske 1. division, spansk basketball, tennis eller hvad end det måtte være! Så længe man gør lidt ud af det!

Selv vil jeg nok primært beskæftige mig med Liga BBVA, Liga Adelante, den danske og den rumænske liga. Nu er det trods alt også Real Madrid og spansk fodbold vi er her for.

Jeg vil i øvrigt benytte Danske Spil. Og nej - det bliver jeg ikke betalt for - hverken af Danske Spil eller Madridista.dk! ;-))

Det er forresten et optimstisk bud! :)) Men det vil jeg da håbe for Esbjerg, eftersom jeg selv er fra egnen af. Især nu, hvor Danmarksmesterskabet er billigt til salg ;))
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

13 år 3 uger siden #4 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Spiltips
Glimrende tråd!

Jeg har personligt en fidus til Villarreal ude mod Almeria til odds 2.75. De har forstærket sig godt over sommeren med bl.a. Sergio Asenjo, Jonathan Pereira, Thomas Pina og Giovani dos Santos. Almeria har derimod mistet Charles og har ligaens yngste træner i Francisco, der kommer frisk fra at have trænet Almerias B-hold i Segunda B...

El_Juan skrev: Søn d. 18/8, kl. 23:00 - Sevilla-Atlético Madrid (1-0) - Tip: 1 - Odds: 1,50
Det helt store brag i første runde og efter min mening weekends bedste spil. Det er to toptunede mandskaber, som går ind til opgøret. Og begge mandskaber vil for alt i verden undgå, at åbne sæsonen med et nederlag, hvilket jeg tror kampen kommer til at bære præg af. Det bliver en meget lige kamp og stik mod oddsene, så tror jeg ikke hjemmeholdet taber kampen, hvorfor 1,50 på 1X er godt givet ud. Størst værdi ser jeg dog i krydset til odds 3,30 og den skal helt sikkert prøves af!
Kampen sendes direkte på CANAL9, fra klokken 22:55.

Den havde jeg også udset mig, og jeg må indrømme, at det X til odds 3.30 var for svært for mig at afslå ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

13 år 3 uger siden #5 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Spiltips
Giver Villarreal så gode odds mod almeria?! Øv jeg er i Spanien. Det er gave odds.

13 år 3 uger siden #6 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Spiltips
Jeg har ikke rigtig fået nærstuderet Villarreal ordentligt. Men jeg er helt enig i forhold til Almería. For mig er de ligeledes det hold, som er klar favorit til at rykke. Og det hold af oprykkerne, som jeg forventer får det sværest. Ikke mindst efter Javi Gracias afgang og salget af Charles til Celta Vigo, som du pointerer. Han scorede trods alt 27 mål for Almería i Liga Adelante forrige sæson.

De har hentet Suso ind fra Liverpool på en lejeaftale, som det helt store håb, mens Oscar Diaz er hentet i Lugo. Han scorede 15 mål i Liga Adelante sidste sæson. De var trods alt et af de mest scorende hold, men de får det svært uden Charles. Omvendt lukker de mange mål ind. Jeg tror de får svært ved at finde en balance. Francisco - der rigtig nok er ligaens yngste træner - skal i hvert fald have styr på organisationen.

Det eneste jeg har noteret mig i forhold til Villarreal er at de har en rigtig god træner i Marcelino, en træner jeg godt kan lide, samt en fin trup bestående af unge spillere, rutinerede kræfter og nogle fine indkøb, ikke mindst Giovani dos Santos. Jeg tror de klarer sig.

Tak for tippet! Jeg har vist godt nok sat kryds ved den kamp i Madridistas tipskonkurrence. Opgørene mellem dem i forrige sæson var tætte ;-))

13 år 3 uger siden #7 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Spiltips
FCM-BIF 1 - 2,10
Topholdet hjemme mod Brøndby. FCM må undvære Andersson, men til gengæld mangler BIF også Makienok, så det regnestykker går mindst lige op. Jeg synes klart FCM er større favoritter end 2,10 umiddelbart indikerer.

Esbjerg til at vinde ligaen virker i øvrigt ikke realistisk længere, efter salget af Braithwaite.

FCK-AGF 1 - 1,60
AGF var helt væk mod Esbjerg, FCK virker - trods alt - til at være på vej på rette kurs igen. Hjemme i Parken i Superligaen er 1,60 på FCK næsten altid spilbart i mine øjne, deres ringe start til trods.

Jeg holder i øvrigt med Brøndby herhjemme, så vil ikke mene jeg er biased.
Men hold da op hvor jeg dog glæder mig til der bliver åbnet for noget kvalitetsbold i Spanien og England! Det er altså bare noget federe!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved JesperA.

13 år 3 uger siden #8 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Spiltips

Deler vi ikke i porten, så vi tipper på alt, men følger el_juans fantastiske eksempel og bruger Danske Spil?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 3 uger siden #9 af Mathiaska

Siempre Madrid skrev:

Deler vi ikke i porten, så vi tipper på alt, men følger el_juans fantastiske eksempel og bruger Danske Spil?

Jeg vil da tjekke Danske Spil ud, for din skyld, men umiddelbart bruger jeg unibet, fordi de som få tager hånd om deres mobile brugere. Gør de det ved Danske Spil?

13 år 3 uger siden #10 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Spiltips

Mathiaska skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg vil da tjekke Danske Spil ud, for din skyld, men umiddelbart bruger jeg unibet, fordi de som få tager hånd om deres mobile brugere. Gør de det ved Danske Spil?

Ja. De har da en app, som du kan hente via denne side. Mit forslag skal nu også mere ses son et forsøg på at passe på dem, som passer på os.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 3 uger siden #11 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Spiltips

Mathiaska skrev:

Siempre Madrid skrev:

Tænker du eksempelvis på en app? Så findes der en app der hedder Danske Spil, som du kan bruge. Dog har den ikke fået de bedste bedømmelser.

Edir: Siempre du var lige sekunder hurtigere end jeg var :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved ZizouMo.

13 år 3 uger siden #12 af Mathiaska
#10 + #11

En App eller mobilt website, ja.
Men godt at høre! Tjekker jeg da ud når jeg rammer DK igen.

Leveret af Kunena Forum