Spiltips

13 år 1 uge siden #49 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spiltips

El_Juan skrev: Fy føj det holdt hårdt. Jeg skal starte med at beklage mit finske spileventyr! Det skal IKKE gentage sig!

Ellers var det overtidsscoringernes aften! Schalke 04 hentede en sen 2-3-sejr ude over PAOK på et mål i overtiden af Szalai, mens Legia udlignede til 2-2 i overtiden. Men heldigvis tæller sådanne scoringer også, så det tager vi glædeligt med! ;-)

Super fedt med de her tips El_Juan. Det kan vi spillefugle godt lide:P
Fin og overskuelig måde du stiller det op på. Helt perfekt...

Men jeg må indrømme at jeg blev ked af at jeg blindt havde lyttet til din "den sikre". Men igen, hva' fanden, hvad ville det sjove være hvis ikke der var en chance for, at man tabte en gang imellem:-)

Keep up the good work..:)

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #50 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Spiltips

JimmyBroe skrev: Super fedt med de her tips El_Juan. Det kan vi spillefugle godt lide:P
Fin og overskuelig måde du stiller det op på. Helt perfekt...

Men jeg må indrømme at jeg blev ked af at jeg blindt havde lyttet til din "den sikre". Men igen, hva' fanden, hvad ville det sjove være hvis ikke der var en chance for, at man tabte en gang imellem:-)

Keep up the good work..:)

Tak!

Det skal lige siges, at jeg bestemt ikke er stolt af mit lille finske tips. Det er en om'er :)) Men sådan kan det gå. Jeg skulle alligevel have gået med Basel, Arsenal eller Southampton, men sådan kan man altid være bagklog.

Jeg er dog ganske godt tilfreds med, at jeg så ramte de andre og har ramt fire ud af seks mandag og tirsdag! Efter i dag skal den gerne hedde syv ud af ni!
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved El_Juan.

13 år 1 uge siden #51 af El_Juan
Som sagt en god dag i går, bortset fra min enlige finske svipser. Det skal der rettes op på i aften, hvor Milan lever op til favoritværdigheden, Brønshøj går videre i den danske pokalturnering og Maribor jagter en hjemmesejr over Viktoria Plzen.

Den sikre
Ons 28/8, kl. 20:45 - AC Milan - PSV Eindhoven - Tip: 1 - Odds: 1.60 - Resultat: 3-0 (1)
Milan var heldige med at slippe fra det første opgør i Eindhoven med 1-1. PSV spillede en rigtig god kamp og havde godt fat i italienerne, men alligevel fik holdet fra modebyen hentet det uafgjorte resultat til sidst. I aften skal det så afgøres og jeg tror Milan lever op til favoritværdigheden. Flere af de andre favoritter har indtil nu vist, hvad erfaring, rutine og klasse betyder i kampe som disse. Ikke mindst Arsenal, Schalke 04 og Zenit. Milan tager den ligeledes på rutinen og sender PSV ud i mørket til pæne odds 1.60.
(Kampen sendes direkte på TV3+)

(Bemærk: Favoritsejre til Celtic og Barcelona var de åbenlyse, men jeg fandt ikke den store værdi i spil til henholdsvis odds 1.20 og 1.35.)

Den skæve
Ons 28/8, kl. 18:30 - HIK - Brønshøj - Tip: 2 - Odds: 2.35 - Resultat: 0-2 (2)
Efter en skidt start på sæsonen, er Brønshøj så småt begyndt at vågne op i den danske 1. division. Godt nok har holdet tabt fire ud af deres fem første ligakampe i sæsonen, men i de sidste tre kampe har de vist tegn på fremgang. Vendepunktet kom med en 2-0-sejr i pokalturneringen over Fredensborg. Herefter fulgte et 1-0-nederlag ude over det formstærke tophold, Hobro, men trods nederlaget leverede Brønshøj en fin indsats. I sidste spillerunde kom forløsningen så med en flot 3-1-sejr ude over Lyngby. De gode takter fra det opgør skal følges op i aften, når de gæster 2. divionsholdet, HIK, i den danske pokalturnering. HIK har fået en god start på sæsonen i 2. divison vest med to sejre, en uafgjort og et nederlag. De er ubesejret på hjemmebane, men deres to hjemmesejre har været smalle. Jeg tror på et tæt opgør, hvor Brønshøj følger op på den fine præstation mod Lyngby med en sejr over HIK og videre avancement i pokalturneringen.

Dagens sats
Ons 28/8, kl. 20:45 - NK Maribor - Viktoria Plzen - Tip: 1 - Odds: 3.40 - Resultat: 0-1 (2)
Viktoria Plzen vandt det første opgør med 3-1 på eget græs og derfor skal slovenske Maribor ud og jagte en sejr i aftenens returopgør. Jeg forventer et tæt opgør mellem to mandskaber, som normalvis er ganske stærke på eget græs og netop hjemmebanefordelen tror jeg ligeledes kommer Maribor til gode i aften. Slovenerne svigter ikke hjemme i egen baghave på Ljudski vrt. De er pisket til sejr - og den får de. Er man lidt mere konservativ, så kan 1X (Maribor-Viktoria Plzen (1-0)) i stedet spilles til odds 1.70.

Edit: Så er der i øvrigt god værdi i spil på sejre til Nottingham Forest og Watford i aftenens Capitol One Cup-kampe. Godt nok er jeg ikke meget for engelsk pokalfodbold, eftersom alt kan ske, men Nottingham Forest og Watford har været stærke i starten af sæsonen og odds 1.65 på en Forest-sejr over Millwall og odds 1.60 på en Watford-sejr over Bournemouth, er ganske spilbart. Odds 1.62 på, at Barcelona og Atlético begge scorer i ordinær spilletid, er ligeledes ganske spilbart.

13 år 1 uge siden #52 af El_Juan
Endnu engang ramte jeg to ud af tre i går. Desværre smuttede "dagens sats", men efter to dage i træk, hvor den er gået hjem, så kan jeg ikke helt klage. Milan og Brønshøj hentede trods alt også pengene hjem igen. I dag skal den gode stime holdes ved lige. Det sker med en pokalsejr til et reservespækket FC Midtjylland-hold, en FC Nordsjælland-sejr over Elfsborg og en deler i opgøret mellem Petrolul og Michael Laudrups Swansea!

Den sikre
Tor 29/8, kl. 19:00 - Vendsyssel FF - FC Midtjylland - Tip: 2 - Odds: 1.45 - Resultat: 2-2 (X)
Superligaens absolutte tophold, FC Midtjylland, skal i aften en tur til det nordjyske, nærmere bestemt Hjørring, hvor 1. divisionsholdet Vendsyssel FF tager imod. FC Midtjylland træder ind i turneringen som favoritter til at gå videre og det til trods for, at de drager nordpå med et reservespækket mandskab. Således er de uden profiler som bl.a. Erik Sviatchenko, Pione Sisto og topscorer Morten Duncan. Omvendt kommer hjemmeholdet med det tunge skyts i håbet om, at kunne drille midtjyderne, heriblandt målmand Karim Zaza og delt topscorer i 1. division - den tidligere AGF'er - Jesper Blicher. Selv om FCM drager til kampen uden en håndfuld af deres profiler, så sikrer de sig videre avancement i pokalturneringen her til aften, om end det godt kan gå hen og blive et tæt opgør. Nordjyderne er trods alt et godt hjemmehold. Men FCM viser sig at være for stærke, selv uden nogen af deres bedste spillere.

Den skæve
Tor 29/8, kl. 18:00 - FC Nordsjælland - Elfsborg - Tip: 1 - Odds: 2.05 - Resultat: 0-1 (2)
Dette opgør har jeg længe studset over. Efter 1-1 i den første kamp, så skal FC Nordsjælland forsøge, at sikre sig videre avancement til Europa League-gruppespillet. Og jeg tror det lykkes for dem. Men det bliver tæt. Det er to meget lige hold som mødes i Farum, hvilket det første opgør i Sverige ligeledes vidnede om. Ingen af holdene er særlig godt kørende i deres hjemlige ligaer, som de får et tiltrængt pust fra i forsøget på, at sikre sig starten på et lille europæisk eventyr. FCN trækker det længste strå, men det bliver med hiv og sving. Jeg spår en taktisk affære, som langt henad vejen godt kan blive målløs, men det danske mandskab hiver en sejr hjem i ordinær spilletid.

Dagens sats
Tor 29/8, kl. 19:30 - Petrolul Ploiesti - Swansea - Tip: X - Odds: 3.35 - Resultat: 2-1 (1)
Med en 5-1-sejr i bagagen fra det første opgør skal meget gå galt i aften, hvis ikke Swansea skal kvalificere sig til Europa League-gruppespillet. Opgøret er reelt set lukket og holdene har ikke meget andet end æren at spille for i aften. I hvert fald hjemmeholdet. Swansea drager til Rumænien velvidende, at de har fået en skidt start på Premier League med to nederlag i lige så mange kampe. Med det in mente, så vil Michael Laudrup formentlig spare nogle af profilerne i aftenens kamp, eftersom Swansea er så godt som videre. Af samme grund - og eftersom Swansea har så godt som afgjort tingene i den første kamp - forventer jeg en tæt og lige kamp, som ender ud i et kryds. Om de er uden deres profiler eller ej, så er Swansea et hold, der har for vane at stå godt på banen i deres udekampe. Det så man ligeledes i deres seneste udekampe mod Malmö og Totteham. Det kommer de også til i aften, hvor de står overfor for et ganske habilt hjemmehold, som endnu ikke har tabt hjemme på Ilie Oană i Ploiesti i denne sæson. Således er det i seks kampe blevet til tre sejre og tre uafgjorte på eget græs i den hjemlige liga. Et sikkert kryds i dette opgør.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 1 uge siden #53 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Spiltips
Arsenal og west bromwich

Har valgt at takke af på forum!

• Dalzar
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #54 af Dalzar
Besvaret af Dalzar på emne Spiltips
Er jeg den eneste der kan se et kongeodds i kampen Esbjerg vs FCM, på en god 2er til 2.75? Esbjerg har for 3 dage siden været i en hård Europa League kamp.

13 år 5 dage siden #55 af El_Juan
Den sikre
Ons 4/9, kl. 18:30 - Greuther Fürth II - 1860 Rosenheim - Tip: 1 - Odds: 1.45 - Resultat: 0-2 (2)

Den skæve
Ons 4/9, kl. 17:30 - Viby - FC Djursland - Tip: 2 - Odds: 1.95 - Resultat: 3-3 (X)
(Kan spices op ved at spille på en etmålssejr til Djursland til odds 3.85)

Dagens sats
Ons 4/9, kl. 19:00 - Hansa Rostock - Regensburg - Tip: X - Odds: 3.45 - Resultat: 4-2 (1)
(Kan evt. spilles som X2 til odds 1.85)
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved El_Juan.

13 år 4 dage siden #56 af JimmyBroe

El_Juan skrev: Den sikre
Ons 4/9, kl. 18:30 - Greuther Fürth II - 1860 Rosenheim - Tip: 1 - Odds: 1.45 - Resultat:

Den skæve
Ons 4/9, kl. 17:30 - Viby - FC Djursland - Tip: 2 - Odds: 1.95 - Resultat:
(Kan spices op ved at spille på en etmålssejr til Djursland til odds 3.85)

Dagens sats
Ons 4/9, kl. 19:00 - Hansa Rostock - Regensburg - Tip: X - Odds: 3.45 - Resultat:
(Kan evt. spilles som X2 til odds 1.85)

Det var sgu på tide med en ny;P Du gør os forvent.:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 3 dage siden #57 af El_Juan
Har holdt mig lidt fra det her på det seneste. Der røg lidt momentum! :))

Lad os nappe et enkelt spil i dag, hvor der er masser af landskampe på programmet.

Fre 6/9, kl. 18:00 - Tjekkiet - Armenien - Tip: 2 - Odds: 7.80 - Resultat: 1-2 (2)
En Armenien-sejr til 7,8 gange pengene igen. Den skal simpelthen prøves af. Jeg fik den selv til odds 8.50 og ved, at det visse steder har være muligt at spille helt op til odds 10, hvilket er helt uhørt. Nuvel, Tjekkiet er favoritter og sidste de to hold mødtes - i Armenien - vandt tjekkerne 3-0, men alligevel synes jeg oddset er alt for højt.

Ellers er der et par krydser der skal prøves hist og her. Ikke mindst i opgørene Irland-Sverige og Serbien-Kroatien, hvor uafgjort kan spilles til henholdsvis odds 3.20 og 3.10.
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 dage siden #58 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Spiltips

El_Juan skrev: Har holdt mig lidt fra det her på det seneste. Der røg lidt momentum! :))

Lad os nappe et enkelt spil i dag, hvor der er masser af landskampe på programmet.

Fre 6/9, kl. 18:00 - Tjekkiet - Armenien - Tip: 2 - Odds: 7.80 - Resultat:
En Armenien-sejr til 7,8 gange pengene igen. Den skal simpelthen prøves af. Jeg fik den selv til odds 8.50 og ved, at det visse steder har være muligt at spille helt op til odds 10, hvilket er helt uhørt. Nuvel, Tjekkiet er favoritter og sidste de to hold mødtes - i Armenien - vandt tjekkerne 3-0, men alligevel synes jeg oddset er alt for højt.

Ellers er der et par krydser der skal prøves hist og her. Ikke mindst i opgørene Irland-Sverige og Serbien-Kroatien, hvor uafgjort kan spilles til henholdsvis odds 3.20 og 3.10.

Hvad kan man sige andet end: RESPEKT!

Det er eddermame godt fundet!!

Tillykke, hvis du vinder. Du har i sandhed fortjent det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Steen, JimmyBroe

13 år 2 dage siden #59 af JimmyBroe
Du er så pisse vild Jan:-)

Jeg spillede den samt et par andre kampe. Lad mig sige det sådan her, jeg er kæmpe Wales fan lige nu... Kom så.

Edit:
@Brylle
Tjek nu dine "private beskeder"..... For fanden:P

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved JimmyBroe.

13 år 2 dage siden #60 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Spiltips

El_Juan skrev: Har holdt mig lidt fra det her på det seneste. Der røg lidt momentum! :))

Fre 6/9, kl. 18:00 - Tjekkiet - Armenien - Tip: 2 - Odds: 7.80 - Resultat:

Jeg satsede på x til Irland-Sverige og Serbien-Kroatien, tog også Solvansk sejr over Albanien og så Polen uafgjord med Montenegro.

Desværre vandt sverge 1-2. Stod ellers til lidt mere end 12000. Satsede 200kr.

Leveret af Kunena Forum