Spiltips

13 år 2 uger siden #25 af Macon
Besvaret af Macon på emne Spiltips
Gode spil som jeg er enig i:

Vil lige komme med et par spil.

Pacos Ferreira - Zenit 2 odds 1.7

Pacos har efter deres fantastiske sæson sidste år mistet flere stamspillere + deres træner til FC Porto.
Startede også sæsonen med at tabe 2-0 til braga hjemme.

Minus for spillet er at Hulk er skadet.

Onsdag:
Steaua - Legia 1 odds 1.7

Steaua er et klart bedre hold og har startet sæsonen på bedste vis.

Schalke 04 - PAOK Scorer FC Paok Thessaloniki mindst et mål? ja odds 1.75, har ikke set oddset ved danske spil, der kan man så spille begge score til odds 1.95
Schalke er selvfølgelig store favoritter, men deres defensiv har været pivhullet i ligaens første 2 kampe, så tror helt sikkert at Paok nok skal få chamcen for at score.

Torsdag:
Esbjerg fB - St. Etienne 2 odds 1.75

Esbjerg har lige spillet kamp mandag og tabt 2-3 til randers, og nu mod et talentfuldt Saint Etienne hold, Braithwaithe er solgt, og Saint Etienne er bare en klasse eller 2 bedre ind esbjerg.
Niels Frederiksen sagde efter kampen igår at flere døjede med skavanker.

så synes det er et godt spil, plus danske hold i europa de sidste år ud over fck, og lige AAb i champions league sæsonen, har jo været pinlige.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Macon.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #26 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Spiltips

Macon skrev: Onsdag:
Steaua - Legia 1 odds 1.7

Steaua er et klart bedre hold og har startet sæsonen på bedste vis.

Den har jeg ligeledes luret på. Jeg tror dog det bliver en tæt kamp. Man skal ikke undervurdere Legia. Og godt nok har Steaua startet sæsonen på fin vis med en sejr i den rumænske Super Cup og sejre i deres tre første ligakampe, men det er desværre på en lidt billig bekostning (selv om de slår både Cluj og Dinamo), eftersom den rumænske liga og flere af holdene sejler, både organisatorisk og økonomisk.

Når det er sagt, så forventer jeg også, at de slår Legia på hjemmebane (fantastisk stadion) og ligeledes går videre til gruppespillet med en samlet sejr. De har trods alt et godt hold, som på papiret - ligesom du pointerer - er bedre end Legia.

13 år 2 uger siden #27 af El_Juan
Desværre en noget sløj aften med nederlaget til Lyon, mens Wigan - noget skuffende - måtte nøjes med uafgjort. Spillede man på Zenit, så var der til gengæld lidt mere held, eftersom de hentede en overbevisende 4-1-sejr.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.

13 år 2 uger siden #28 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Spiltips
Så vil jeg også være med i dag, hvor der blandt andet bliver spillet nogle spændende kvalifikationskampe til Champions League.

Jeg vil som sidst komme med mine tre bud i dag, hvor jeg vil komme med den sikre, den kloge og den satsende:

Jeg vil sjovt nok starte med den sikre. Her har jeg kigget på kampen mellem Fenerbahce - Arsenal:

Ons d. 21/8, kl. 20:40 - Begge hold scorer i kampen ja/nej - Tip:1 - Odds: 1,60 - Resultat: nej (0-3)

En pæn odds af den sikre at være. Jeg kan fortælle jer - om jeg er Arsenal sympatisører eller ej - så har Arsenal trods deres jævne spil scoret næsten hvergang. Et hurtigt kig på nogle stats viser nemlig, at Arsenal har scoret i 45 af deres seneste 50 kampe og i de 13 seneste!

Når det kommer til Fenerbahce ser det ikke så meget dårligere ud. De har nemlig formået at scorer i 43 af deres seneste 50 kampe og 22 af deres seneste 24 hjemmekampe.

Så hvis den her odds ikke går hjem, så bliver dette mit sidste opslag om tips! :DDD

Nok om den sikre, for nu skal vi til den kloge. Her har jeg valgt dagens kamp, som bliver mellem Atletico og Fc barcelona.

Ons d. 21/8, kl. 23:00 - Tip: 2 - Odds: 1,72 - Resultat: X (1-1)

Om det er den kloge er jeg ikke i tvivl om, men den klogeste bliver den nok aldrig. Jeg tror Barca tager den kamp. Atletico taber sjældent hjemme (16 sejre ud af 20 mulige), men de har tabt til Real, Barca, Rubin Kazan og Real Sociedad.

Jeg skal være ærlig og indrømme, at den største grund til at jeg har valgt denne, er at hvis Barca skulle gå hen og tabe eller få uafgjort, så ville jeg blive en smule glad, selvom odds'en ikke gik hjem.

Dagens sats blev også plukket fra denne kamp.

Ons d. 21/8, kl. 23:00 - Messi scorer? - JA/NEJ Tip: 2 - Odds: 2,40 - Resultat: NEJ (2)

Meget pæn odds, som dog ikke passer med tippet om at Barca skal vinde. En god singel at satse på, som alligevel ikke er det store sats.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Jaken

13 år 2 uger siden #29 af El_Juan
Nogle fine fiduser! Selv går jeg hele vejen i aften med spil på en sejr til både Fenerbahce og Atlético Madrid! Måske lidt dristigt, især efter en skidt dag i går, men oddsene på en sejr til de to hold var for gode til at jeg kunne afslå! :))

Mit sikre spil i dag er en sejr til Steaua over Legia. Et spil, som Macon ligeledes var inde på i går!

13 år 2 uger siden #30 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Spiltips
AGF-SønderjyskE
Fredag d. 23/8 - Tip: 1 - odds 2,05 hos Danske Spil

Jeg ville måske gerne lidt højere op, men jeg giver gerne AGF omtrent 50% mod SE. SE har ikke fået den bedste start på sæsonen, mens AGF har været noget svingende. På hjemmebane imod SE skal AGF dog hive alle tre points hjem, hvis man vil ende i den gode halvdel. I de seneste tre opgør mellem de to hold har AGF hevet to sejre og én uafgjort. Senest så det solidt ud i Parken, da man burde have taget alle tre points.

Mit bud er at odds vil falde frem mod kampen og ende omkring de 2. Det afhænger dog også af om SEs offensive folk bliver meldt klar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

13 år 2 uger siden #31 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Spiltips
Nårh, der røg min karriere i tips og odds :)

Fenernahce - Arsenal 0-3, den havde jeg aldrig set komme!

Når jeg havde ellers stolet på El_Juan mht Steau B. og satset på dem i begge mine odds :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 2 uger siden #32 af El_Juan

ZizouMo skrev: Nårh, der røg min karriere i tips og odds :)

Fenernahce - Arsenal 0-3, den havde jeg aldrig set komme!

Når jeg havde ellers stolet på El_Juan mht Steau B. og satset på dem i begge mine odds :)

Sådan er det. Det går op og ned. Det må man leve med. Hvis man ikke kan tåle at tabe lidt penge, så skal man ikke gøre det :))
Jeg havde selv to doubler og ramte 0/4 på dem.

Det vil være synd at sige, at i går og i dag har generet overskud for mit vedkommende, men disse to sløje dage kommer til gengæld efter en brandvarm stime. Og i morgen er det tilbage på sporet igen! ;-))

Edit: Jeg havde næsten glemt, at en Atléti-sejr kan redde lidt af dagen, så det håber jeg for en sjælden gangs skyld på! :))
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 2 uger siden #33 af El_Juan
Og end ikke Atléti kunne redde dagen! Det var måske også for meget at forlange! :)) Men du ramte da dit højeste oods, ZizouMo! ;-))
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 2 uger siden #34 af El_Juan
Haps! AGF-sejr til 2.20. Jeg er glad for, at oddset kun gik op!

13 år 2 uger siden #35 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Spiltips

El_Juan skrev: Haps! AGF-sejr til 2.20. Jeg er glad for, at oddset kun gik op!

Ja, det var i mine øjne et gaveodds og indtil nu det bedste jeg har set i sæsonen. Var ret overrasket over det og den holdt jo heldigvis.

Ellers synes jeg det ser lidt tyndt ud fortiden. Bookmakerne var skarpe i CL-kvalkampene. Jeg fandt lige odds 1,04 på at Cristiano er i Madrid efter transfervinduet lukker, hvilket også var nødvendigt at tage, men den er pillet af nu.

Er der ellers gode spil til weekenden?

13 år 2 uger siden #36 af El_Juan
Der kommer lige en håndfuld spil til i dag her i farten:

Lør 24/8, 14:00 - Hedensted-VRI - Tip: 1 - Odds: 1.60 - Resultat: 1-3 (2)
Lør 24/8, 15:30 - Hannover 96-Schalke 04 - Tip: 1 - Odds: 2.65 - Resultat: 2-1 (1)
Lør 24/8, 15:30 - Mainz-Wolfsburg - Tip: 1 - Odds: 2.70 - Resultat: 2-0 (1)
Lør 24/8, 16:00 - Newcastle-West Ham (0-1) - Tip: 2 - Odds: 1.70 - Resultat: 0-0 (0-1) (2)
Lør 24/8, 18:30 - Aston Villa-Liverpool (1-0) - Tip: 1 - Odds: 2.05 - Resultat: 0-1 (1-1) (X)
Lør 24/8, 19:00 - Elche-Real Sociedad - Tip: 2 - Odds: 2.35 - Resultat: 1-1 (X)
Lør 24/8, 20:30 - Gaz Metan Medias-Steaua Bukarest - Tip: 2 - Odds: 1.75 - Resultat: 2-2 (X)

Castilla spiller i aften mod Alcorcon. Jeg håber på en hjemmesejr, men noget siger mig, at det godt kunne gå hen og blive en 0-0- eller 1-1-kamp. 3.20 på krydset. 2.30 på en hjemme-sejr. Desværre kan man ikke spille 1X eller Castilla til at vinde med en på dette spil hos Danske Spil.

Så mødes Espanyol og Valencia i aften og kan man finde et pænt 1X-spil med god værdi på, at Espanyol ikke taber, så er det værd at kigge nærmere på. Dermed sagt, så tror jeg ikke, at Espanyol taber kampen. Et kryds er oplagt.

Mærk selv efter og se, om der er noget i kan bruge! ;-)

Leveret af Kunena Forum