Spiltips

13 år 2 uger siden #37 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Spiltips

El_Juan skrev: Haps! AGF-sejr til 2.20. Jeg er glad for, at oddset kun gik op!

Der er angiveligt kæmpe splittelse i AGF truppen hvor 3-4 grupper slet ikke snakker sammen. Stjernen leder angiveligt efter en ny klub, så det bliver godt nok spændende. :)
Er der en grund til Oddset på sociedad er så højt? Det hj næsten vanvittigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #38 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Spiltips
En halvsløj dag, selv om Mainz og Hannover 96 gav to sejre i det tyske, mens West Ham tog point ude mod Newcastle. Desværre var det kun lige ved og næsten for Real Sociedad og Aston Villa. Sociedad måtte nøjes med 1-1 ude mod Elche, mens Aston Villa tabte knebent 0-1 hjemme til Liverpool. En fortjent Liverpool-sejr. Steaua skuffede fælt med 2-2 ude mod Gaz Metan Medias. Selv om de kom tilbage fra at være bagud 2-0. Espanyol gav lidt igen med deres flotte 3-1-sejr over Valencia, men det gjorde Castilla desværre ikke. Et kedelig 0-1-nederlag til Torils drenge.

I morgen vil jeg igen forsøge at finde fem, seks spil. Og denne gang skal de gerne sidde lige i skabet!

13 år 2 uger siden #39 af El_Juan
I det spanske er der desværre ikke så meget at hente i aften. Det skulle lige være krydset i opgørene Levante mod Sevilla og Betis mod Celta. Her er det jeg har fundet til dagen i dag (bl.a. med lidt inspiration fra Tipsbladets spilekspert(er)). Og et enkelt spil til i morgen, hvor Manchester United og Chelsea tørner sammen. Og der er der god værdi i krydset!

De "sikre" - (Intet er 100 procent sikkert. Det fandt jeg især ud af i går med Hedensteds nederlag til VRI!)

Søn 25/8, kl. 15:00 - Horsens - Hobro - Tip: 1 - Odds: 1.50 - Resultat: 2-5 (2)
Søn 25/8, kl. 18:00 - Inter - Genoa - Tip: 1 - Odds: 1.62 - Resultat: 2-0 (1)

Fem skarpe

Søn 25/8, kl. 14:30 - Club Brugge - Gent - Tip: 1 - Odds: 2.10 - Resultat: 1-1 (X)
Søn 25/8, kl. 15:30 - Braunschweig - Eintracht Frankfurt - Tip: 1 - Odds: 2.90 - Resultat: 0-2 (2)
Søn 25/8, kl. 19:30 - Brøndby - Randers - Tip: 2 - Odds: 3.25 - Resultat: 0-0 (X)
Søn 25/8, kl. 20:45 - Torino - Sassuolo - Tip: X - Odds: 3.30 - Resultat: 2-0 (1)
Man 26/8, kl. 21:00 - Manchester United - Chelsea - Tip: X - Odds: 3.40 - Resultat: 0-0 (X)

(Mærk selv efter! Kan spilles som singler eller systemspil: 2/5, 3/5 og/eller 4/5)

Ønsker man at prøve et system med seks kampe i stedet (2/6, 3/6, 4/6 og/eller 5/6), så har jeg en ekstra fidus til dette spil:

Søn 25/8, kl. 17:00 - Tottenham - Swansea (0-1) - Tip: X - Odds: 3.70 - Resultat: 1-0 (1-1) (X)

Den "skæve"

Søn 25/8, kl. 15:00 - Viborg - Esbjerg (1-0) - Tip: 1 - Odds: 1.70 - Resultat: 3-1 (4-1) (1)
Den her driller mig lidt. Det er to formstærke mandskaber som møder hinanden og det kan meget vel gå hen og blive en tæt dyst. Viborg er inde i en god stime og ligeledes er Esbjerg, trods nederlag til Randers i sidste spillerunde. En lille fordel for Viborg i denne kamp kan være, at Esbjerg spillede Europa League-kvalifikationskamp i torsdags. Det er dog ikke derfor, at jeg hælder mest til Viborg, men noget siger mig bare, at Viborg ikke taber denne kamp, hvorfor 1X-spillet er det jeg har fundet. Ellers er jeg ganske splittet omkring 1-tallet og krydset, som begge kan spilles til odds 3.40.

(Alle odds er fundet hos Danske Spil )
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, JimmyBroe

13 år 2 uger siden #40 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Spiltips
Glimrende indlæg El Juan.

Jeg synes i øvrigt der er en smule værdi i Malaga - FC Barcelona 1X til odds 3,7.

Barca er uden Messi og her har de af og til vist svaghedstegn. Derudover var man ude i en hård kamp i midtugen mod Atletico, hvor man godt kunne have tabt. Malaga er godt nok ikke hvad de har været, men var tæt på at få point med fra Mestalla sidste uge.

Det lugter lidt af at Barca bliver spillet lidt ekstra ned, fordi det er Barca.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

13 år 2 uger siden #41 af El_Juan

raul7=kongen skrev: Glimrende indlæg El Juan.

Jeg synes i øvrigt der er en smule værdi i Malaga - FC Barcelona 1X til odds 3,7.

Barca er uden Messi og her har de af og til vist svaghedstegn. Derudover var man ude i en hård kamp i midtugen mod Atletico, hvor man godt kunne have tabt. Malaga er godt nok ikke hvad de har været, men var tæt på at få point med fra Mestalla sidste uge.

Det lugter lidt af at Barca bliver spillet lidt ekstra ned, fordi det er Barca.

Jeg håber altid Barcelona taber points, men objektivt og realistisk set, kan jeg finde argumenter for at spille imod dem. Heller ikke Messis fravær. Så har de i stedet Neymar, Iniesta, Pedro, Alexis og Cesc, som i øvrigt var fremragende mod Levante.

Og når man kigger på tendensen de seneste par sæsoner, så kan jeg slet ikke få mig selv til at gøre det. Vi ved hvor suværene Barcelona og Real Madrid har været. Realistisk set, så vil de igen i denne sæson hente mellem 90 og 100 points. De smider det bare ikke i disse kampe.

En Barcelona-sejr med præcis et eller to mål, er faktisk det eneste sted jeg umiddelbart kan se lidt værdi i et spil i den kamp. Men jeg holder fingrene fra kampen og håber i stedet, at Málaga kan drille Barcelona, selv om jeg tvivler.

13 år 2 uger siden #42 af El_Juan
Kan ikke just sige, at heldet tilsmilede mine spil i weekenden. Det var mildt sagt en skidt omgang. Det skal der rettes op i aften!

Jeg går med krydset i Manchester Uniteds kamp mod Chelsea. Og så tror jeg på en Örgryte-sejr hjemme over Landskrona! Örgryte har før bragt mig held til pæne odds og det tror jeg de gør igen i aften!

Den sikre
Man 26/8, kl. 20:45 - Fiorentina - Catania - Tip: 1 - Odds: 1.43 - Resultat: 2-1 (1)

Den skæve
Man 26/8, kl. 19:00 - Örgryte - Landskrona - Tip: 1 - Odds: 2.80 - Resultat: 0-0 (X)

Dagens sats
Man 26/8, kl. 21:00 - Manchester United - Chelsea - Tip: X - Odds: 3.35 - Resultat: 0-0 (X)

13 år 2 uger siden #43 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Spiltips
Hvad er dit kendskab til svensk fodbold? Virker jo med et godt odds på hjemmesejren i Örgryte, men ud fra statistikken virker det ret lige mellem de to hold, som begge ser rimeligt skidt kørende ud.

2,55 på en FCM sejr virker også for mig ret godt. Statistisk har Aab dog et godt tag på midtjyderne, men med 5 sejre af 5 mulige så er FCM bare flyvende - hvad tænker du her, El_ Juan?

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 2 uger siden #44 af El_Juan

Roesen7 skrev: Hvad er dit kendskab til svensk fodbold? Virker jo med et godt odds på hjemmesejren i Örgryte, men ud fra statistikken virker det ret lige mellem de to hold, som begge ser rimeligt skidt kørende ud.

2,55 på en FCM sejr virker også for mig ret godt. Statistisk har Aab dog et godt tag på midtjyderne, men med 5 sejre af 5 mulige så er FCM bare flyvende - hvad tænker du her, El_ Juan?

Jeg tager primært en Örgryte-sejr på intuitionen. Havde dem tidligere på måneden til at besejre rækkens nummer seks, Assyriska (det dårligste udehold blandt holdene i top otte), ligeledes på hjemmebane. De vandt kampen 3-0 og sejrede til et - efter min mening - lidt for højt odds 3.

Men hvis vi skal have lidt statistik med: De er 3-3-3 og 9-10 på hjemmebane. Ikke et af de dårligere hold. Faktisk et af de bedre hjemmehold, hvis man kigger alene på de nederste hold i tabellen (dem under stregen). Omvendt har Landskrona rækkens næstdårligste statistisk på udebane (1-1-7 og 9-18). Sidst de mødtes i april måned, vandt Örgryte i øvrigt 4-2 ude.

Kigger man på nuværende form, over de fire kampe de to hold har spillet indtil nu i august måned, så har Örgryte vundet to, tabt en og spillet en uafgjort. De er ubesejret i deres tre seneste kampe. Landskrona har tabt tre ud af de fire kampe. Deres seneste sejr faldt i deres sidste ligakamp, dog vel at mærke på hjemmebane mod Östersunds.

Jeg holder mig fra kampen mellem AaB og FC Midtjylland, men hvis jeg skal spille på noget, så må det blive 1 eller X. Jeg tror midtjydernes stime bliver brudt i aften. AaB plejer at have godt fat i FCM på hjemmebane, som du ligeledes selv pointerer. Det mest interessante spil til den kamp, er vel nok under/over 2,5 mål-spillet. I 39 opgør er de ikke gået fra banen uden at score. I de 39 kampe har de holdt et målsnit på 2,85 mål per kamp.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved El_Juan.

13 år 2 uger siden #45 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Spiltips
Jeg tror jeg vil lytte til dit svenske spiltips. Det virker sku meget fornuftigt! Måske kombineret med over 2,5 mål i det danske opgør, men Aabs offensiv er bare så svingende og begge hold skal vel næsten score før jeg tror på den.

Granada scorer til odds 1,60 har jeg også lidt fidus til. Vi holder sku ret sjældent clean sheet på udebane, men jeg tror alligevel jeg laver en double der lyder:
Man 26/8, kl. 20:45 - Fiorentina - Catania - Tip: 1 - Odds: 1.43
Man 26/8, kl. 19:00 - Örgryte - Landskrona - Tip: 1 - Odds: 2.80

Samlet odds: 4,00.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 2 uger siden #46 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Spiltips
Jeg har været konservativ og taget RM med to i aften.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 uge siden #47 af El_Juan
Krydset blev ramt lige på i Manchester Uniteds opgør mod Chelsea, hvilket jeg er ganske godt tilfreds med. 0-0 endte kampen. Desværre blev 0-0 ligeledes resultatet i opgøret mellem Örgryte og Landskrona, hvorfor 1-tallet ikke holdte. Men ellers jeg godt tilfreds med at have ramt to ud af tre i går.

I dag prøver jeg igen og der skal den gerne hedde tre ud af tre!

Den sikre
Tir 27/8, kl. 17:30 - Ilves - AC Kajaani - Tip: 1 - Odds: 1.25 - Resultat: 0-2 (2)
Der er ikke meget at komme efter her. Jeg kiggede på favoritsejre til Arsenal og Basel, til højere odds end dette, men eftersom de to hold er så godt som videre, så kan jeg godt se dem slappe lidt af i aftenens kampe. I stedet snupper jeg dette spil fra den næstbedste række i Finland. Gæsterne har ikke vundet i de seneste mange kampe. Og vi er derhenne, hvor det end ikke kan tælles på to hænder. De to hold mødtes i starten af måneden og her vandt Ilves sikkert med 3-0. Jeg tror de gentager den bedrift.

Den skæve
Tir 27/8, kl. 20:45 - PAOK - Schalke 04 - Tip: 2 - Odds: 2.10 - Resultat: 2-3 (2)
Grækerne formåede lidt overraskende at få 1-1 med hjem fra Gelsenkirchen og det udgangspunkt skal de ud og forsvare i aften. Omvendt skal Schalke, som har fået en skidt sæsonstart, udover stepperne og angribe. Jeg er ikke i tvivl om, at træner Huub Stevens vil gøre alt for, at stikke en kæp i hjulet på sit tidligere hold, men jeg tror Schalke tager den på rutinen i aften og sikrer sig videre kvalifikation med en smal sejr. Under/over 2,5 mål-spillet er ligeledes interessant. Her er der pæne odds 1.95 på over 2,5 mål, hvilket bestemt ligeledes er spilbart.

Dagens sats
Tir 27/8, kl. 20:45 - Legia Warszawa - Steaua Bukarest - Tip: X - Odds: 3.30 - Resultat: 2-2 (X)
Lidt overraskende fik Legia uafgjort i den første kamp i Rumænien. 1-1 endte opgøret. Det var et tæt opgør mellem de to mandskaber og det forventer jeg ligeledes, at det bliver i aften. Legia har resultat de skal ud og forsvare, men de vil få kamp til stregen i et opgør, hvor krydset til odds 3.30 er yderst spilbart.

13 år 1 uge siden #48 af El_Juan
Fy føj det holdt hårdt. Jeg skal starte med at beklage mit finske spileventyr! Det skal IKKE gentage sig!

Ellers var det overtidsscoringernes aften! Schalke 04 hentede en sen 2-3-sejr ude over PAOK på et mål i overtiden af Szalai, mens Legia udlignede til 2-2 i overtiden. Men heldigvis tæller sådanne scoringer også, så det tager vi glædeligt med! ;-)

Leveret af Kunena Forum