Spiltips
Mathiaska skrev: #10 + #11
En App eller mobilt website, ja.
Men godt at høre! Tjekker jeg da ud når jeg rammer DK igen.
De har en app, men den er desværre ikke så fyldestgørende. Jeg bruger den ikke selv, men kender nogle der gør og har luret lidt på det, eftersom jeg normalt ellers bruger Danske Spil. Men find det sted, der passer dig bedst :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Der har været meget snak om Bale og Tottenham i løbet af sommeren, men her til eftermiddag flyttes alt snakken for en stund ind på banen, når Tottenham åbner sæsonen med en udekamp mod oprykkerne Crystal Palace. Det bliver Tottenhams første test uden Bale - efter Bale-sagaen for alvor begyndte at rulle - og jeg tror Spurs viser, at de kan præstere og vinde uden deres store stjerne. Derfor spilles 2-tallet til pæne odds 1,70. Udover Bale, så må Spurs undvære Holtby, mens Vertonghen er tvivlsom. Hjemmeholdet er til gengæld uden hele seks spillere. Jeg tror på en smal sejr til gæsterne, hvorfor der måske ligeledes er god værdi i, at spille på en etmåls-sejr til Tottenham til odds 3,55.
Kampen sendes direkte på TV3 SPORT 2, fra klokken 14:25.
Søn d. 18/8, kl. 19:00 - FC København-AGF (0-1) - Tip: X - Odds: 3,60 - Resultat: 1-1 (1-2) (2)
Dagens sats! Men den skal prøves af. FC København jagter stadig sæsonens første sejr, mens AGF skal ud og revancere det smertefulde 5-1-nederlag til Esbjerg i forrige spillerunde. Begge mandskaber har noget at bevise og jeg tror derfor de vil give hinanden en forholdsvis lige kamp, hvor FCK i sidste ende vil hive en smal etmåls-sejr hjem. I forrige runde var FCK lige netop tæt på at vinde med et enkelt mål mod FC Nordsjælland, havde det ikke været for Nordstrands perle. Denne gang tror jeg den går hjem!
Kampen sendes direkte på TV3+, fra klokken 18:55.
Så er det i øvrigt i aften, at de to kampe spilles, som jeg startede med at nævne:
Søn d. 18/8, kl. 21:00 - Osasuna-Granada (0-1) - Tip: 2 - Odds: 1,78 - Resultat: 1-2 (1-3) (2)
Det første spil jeg har fundet frem, er opgøret mellem Osasuna og Granada. Et spil, hvor der er god værdi i oddset på gæsterne fra Andalusien. Granada har ageret klogt på markedet i løbet af sommeren og jeg tror de fortsætter hvor de slap i forrige sæson. Omvendt virker hjemmeholdet ikke videre forstærket - og med skader til bl.a. Flano, Nino og Lolo - tror jeg de får det svært i deres første kamp. I det hele taget tror jeg Osasuna får en svær sæson. Jeg mener bestemt der er værdi i at spille på, at Granada ikke taber - altså X2 - til odds 1,78. Odds 3,60 på 2-tallet er ligeledes fristende!
Kampen sendes direkte på CANAL8 Sport, fra klokken 20:55.
Søn d. 18/8, kl. 23:00 - Sevilla-Atlético Madrid (1-0) - Tip: 1 - Odds: 1,43 - Resultat: 1-3 (2-3) (2)
Det helt store brag i første runde og efter min mening weekends bedste spil. Det er to toptunede mandskaber, som går ind til opgøret. Og begge mandskaber vil for alt i verden undgå, at åbne sæsonen med et nederlag, hvilket jeg tror kampen kommer til at bære præg af. Det bliver en meget lige kamp og stik mod oddsene, så tror jeg ikke hjemmeholdet taber kampen, hvorfor 1,50 på 1X er godt givet ud. Størst værdi ser jeg dog i krydset til odds 3,30 og den skal helt sikkert prøves af!
Kampen sendes direkte på CANAL9, fra klokken 22:55.
Her er det især krydset i Sevillas kamp mod Atlético Madrid, som jeg har størst fokus på. Ikke mindst efter, at det oprindelige 1X-spil er gået under odds 1,50.
Og så har flere nævnt morgendagens kamp mellem Almería og Villarreal, hvor der er pæne odds på en Villarreal-sejr:
Man d. 19/8, kl. 22:00 - Almería-Villarreal - Tip: 2 - Odds: 2,75 - Resultat: 2-3 (2)
Monaco har vundet de seneste 7 indbyrdes kampe og har aldrig tabt mod Montpellier. I de seneste 7 kampe er der blevet scoret 24 mål, dette tyder på en altid målrig kamp iblandt de to hold.
Det skal også med at der er blevet scoret minimum 3 mål i de seneste 7 kampe, derfor vil en odds 2,00 på en målrig kamp med over 2,5 mål være en perfekt match for disse to hold.
Søn d. 18/8, kl. 14:30 - Crystal Palace-Tottenham (1-0) - Tip: 2 - Odds: 2.95 Resultat: 0-1(X)
Jeg kunne ikke lade være med at satse på denne. Næsten 3 gange igen mod et oprykker hold, som mangler nogle store profiler (i alt 6 spillere, som El_Juan også nævner).
Søn d. 18/8, kl. 20.55 - Juventus-Lazio - Tip: 1 - Odds: 2,00 Resultat: 4-0 (1)
Juventus lægger ud med at spille mod et Lazio mandskab der er blevet forstærket i løbet af sommerpausen. Men mon ikke den gamle dame viser hvem der stærkest, som de tit gør mod Lazio.
Siden den 22.04.2009 - altså 11 indbyrdes kampe siden - har Juventus vundet 7, tabt 1 og spillet 3 uafgjort. Derfor synes 2 gange igen til hjemmebane mændene Juventus, at være en god odds at spille på.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Mine systemspil gik desværre lidt i vasken. Men ellers kommer jeg fra weekenden med et lille overskud. Blandt andet takket være en Viborg-sejr over SønderjyskE til odds 4,35. Forhåbentlig holder krydset i den sene kamp, mens Villarreal gerne skulle nuppe sejren i morgen.
Og tak for tippene, ZizouMo! ;-)
Edit: Den gik desværre ikke med krydset i Sevilla-Atlético Madrid. Atléti vandt kampen 3-1. Øv!
El_Juan skrev: 2-1-sejr til Granada ude over Osasuna. Den er jeg meget tilfreds med! Ligeledes Tottenhams 1-0-sejr ude over Crystal Palace, som både ramte 2-tallet rent og spillet på, at Tottenham ville vinde med et mål. FCK og AGF delte desværre i porten. 1-1 endte kampen. Desværre anden uge i træk jeg misser FCK til at vinde med et mål.
Mine systemspil gik desværre lidt i vasken. Men ellers kommer jeg fra weekenden med et lille overskud. Blandt andet takket være en Viborg-sejr over SønderjyskE til odds 4,35. Forhåbentlig holder krydset i den sene kamp, mens Villarreal gerne skulle nuppe sejren i morgen.
Og tak for tippene, ZizouMo! ;-)
Jeg takker igen. Jeg skulle have lyttet mht Tottenham, men sad og hev håret da Defoe brænder en kæmpe friløber i det 83. minut, som han normalt have scoret på. Kampen kunne godt have endt 2-0 til Tottenham, selvom jeg synes 1-1 var meget tættere på.
Jeg er ellers glad for Monaco og Juventus gjorde rent bord, selvom jeg lige før kampstart fandt ud af at Juventus ikke havde vundet de seneste 6 cup kampe mod Lazio (3 uafgjorte og 3 nederlag) :)
Men glæder mig til næste uge, hvor jeg helt sikkert skal lytte lidt bedre på dig El_Juan.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jeg synes det var godt set med Monaco og Juventus. Gave-odds. Dem havde jeg ikke selv luret! Men vi kan ikke alle se det hele, så det er godt vi hver især kan bidrage! ;-)
Rayo vandt aftenens første opgør sikkert med 3-0 hjemme over Elche, mens Espanyol fik 2-2 ude mod Celta Vigo. Celta var ellers foran 2-0, men Espanyol fik det vendt. Krohn-Dehli spillede i øvrigt hele kampen og han leverede en fin indsats.
Der er ikke meget at komme efter i dag, selv om der spilles kvalifikationskampe (playoff) til Champions League. Det mest attraktive spil er vel nok dette. Lyon har set skarpe ud i sæsonstarten, hvor de har vundet deres to første kampe i den franske liga, Ligue 1. I aften tager de - i den første af to kampe - hjemme imod La Real, som uden de store problemer, vandt deres første ligakamp i weekenden. Det spanske mandskab må fortsat undvære et par vigtige folk, heriblandt angriberen Agirretxe og oprydderen Bergara. Godt nok klarede de sig imod Getafe i weekenden, men Lyon er af en lidt anden kaliber. Jeg forventer, at det bliver et tæt opgør, men at Lyon hiver en smal sejr hjem til pæne odds 2.
Kampen sendes direkte på TV3 SPORT 1, fra klokken 20:30.
Spillet her kan eventuelt kombineres med et spil på en sejr til Wigan, i deres hjemmekamp i aften mod Doncaster, så længe en sejr til Wigan kan spilles til odds 1.50 eller derover.