Spiltips
Jeg har fordelt 500 kr. mellem de tre andre semifinalister, således at hvis Real Madrid ikke vinder, så henter jeg et lille overskud på mellem 200 og 700 kr., afhængigt af om vi bliver slået ud i semifinalen eller ej.
Oddsene er fordelt over to forskellige udbydere pga. bedre odds (og nogle bonuspoint).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvad siger folket til et par interessante odds fra Nordicbet. Di Maria til at forlade Real Madrid giver 4,5 igen, i mine øjne alt for højt sat i forhold til rygter og situation. Det giver ligeledes 4,7 igen, hvis Madrid lander Falcao.
Jeg synes det er noget højt for to scenarier, som jeg hver især ville vurdere til omtrent 40% i sandsynlighed for.
Hvad siger I andre?
I øvrigt et kryds i aftenens opgør mellem Holland og Argentina! Jeg er tilbøjelig til, at spille 1X. Ser ikke det store værdi i spillet på et 2-tal (argentinsk sejr). Jeg tror Holland løber med den i sidste ende. Så giver de vist odds 3.75 visse steder, på at Arjen Robben scorer i ordinær spilletid. Den er ligeledes interessant.
Holland - Argentina (0-1) 1 til odds 6,8 for 100kr.
Nej til begge hold scorer til odds 1,9 for 200kr.
Ja til selvmål i kampen til odds 9,6 for 150kr.
Holland straffesparkskonkurrence til odds 10 for 50kr.
Jeg satser ihvertfald på pensionen kommer hjem senere haha :P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Mine odds til dagens anledning hedder:
Så skulle du nok have betalt de 300 af dem ind på din pensionsordning i stedet :-D
El_Juan skrev:
Dios skrev: Mine odds til dagens anledning hedder:
Så skulle du nok have betalt de 300 af dem ind på din pensionsordning i stedet :-D
Haha, ja det er der måske noget om :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
raul7=kongen skrev: Det er på tide at vække denne gamle tråd til live igen!
Hvad siger folket til et par interessante odds fra Nordicbet. Di Maria til at forlade Real Madrid giver 4,5 igen, i mine øjne alt for højt sat i forhold til rygter og situation. Det giver ligeledes 4,7 igen, hvis Madrid lander Falcao.
Jeg synes det er noget højt for to scenarier, som jeg hver især ville vurdere til omtrent 40% i sandsynlighed for.
Hvad siger I andre?
kan man spille at di maria skifter på bet365? kan ikke rigtig rode rundt andre steder en de normale væddemål :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Petroleum skrev:
raul7=kongen skrev: Det er på tide at vække denne gamle tråd til live igen!
Hvad siger I andre?
kan man spille at di maria skifter på bet365? kan ikke rigtig rode rundt andre steder en de normale væddemål :)
Jeg tror ikke Bet365 har så meget transfer-halløj. Det virker primært til at være hos Unibet og Nordicbet/Betsafe.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
raul7=kongen skrev: Nordicbet/Betsafe giver 1,86 for at Atletico får over 70,5 points i den kommende sæson. En ren foræring, hvis man synes de har ageret fornuftigt på transfermarkedet.
Nu er jeg desværre ikke tosset med at lave sæsonbaserede væddemål, men det er da et fantastisk odds, du har fundet. Jeg tror ikke på, at de rammer de 90 igen, men jeg vil da mene, at 'spreadet' bør ligge på ca. 78-80.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg spillede 3 kuponer ala 100 kr.
Første kupon bestod af 6 Bundesliga kampe, hvor 5 gik hjem. Kun Wolsburg formåede ikke at vinde ude over Köln. De var foran 1-2. Stod til at vinde 14000+
Anden kupon bestod af La Liga kampe. 5 Kampe. Real med (0-2) handikap, Bilbao, Eiber, Sevilla og Levante, men sidstnævnte fuckede op. Missede 1600+
Sidste kupon var lidt ala vinde min 300 kroner tilbage. Sejr til Bayern, Dortmund, Monaco, Bordeaux og Caen. Heldigvis gik alle hjem og vandt sølle 700+.
Alligevel fedt at jeg ramte 14/16 samlet.
Sebberg skrev:
raul7=kongen skrev: Nordicbet/Betsafe giver 1,86 for at Atletico får over 70,5 points i den kommende sæson. En ren foræring, hvis man synes de har ageret fornuftigt på transfermarkedet.
Nu er jeg desværre ikke tosset med at lave sæsonbaserede væddemål, men det er da et fantastisk odds, du har fundet. Jeg tror ikke på, at de rammer de 90 igen, men jeg vil da mene, at 'spreadet' bør ligge på ca. 78-80.
Det var sgu meget godt ramt Sebberg. 78point blev det til for Lillesøster.
Godt odds kongen. Vandt nogen af jer på det så?
Jeg er her stadig XOXO