Soy de Mou
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Superman2509
- Gæst
-
Manden formår godt nok at komme med nogle kontroversielle udtaleser, gang på gang. Ja man skulle næsten tro det er gået Mou´ næse forbi, at han bliver kritiseret for hans spillestil, altså nu han vælger at opfodre 2. holdet til at følge trop.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Hvis svaret ligger i, at der ikke er samme typer, som må man finde ud af for fremtiden, hvilke typer der passer bedst til holdene, og altså ikke bare hente de største talenter ind.
Det samme gælder trænerprofilen - det skal siges, at jeg er stor fan og har stor respekt for Torill - han må tilrette sig 1. førsteholdet, og sørger for bedst mulig tilpasning til sine spillere, så forskellen bliver endnu mindre fra Castilla til Real Madrid.
Tænker især på Jesé, som Mourinho åbenbart ikke har den store fidus til, så længe han spille 'Messi'-rollen, og altså ikke 'Ronaldo'-rollen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
For så lavede han en fejl i sommer, da han valgte at rykke Nacho op som alternativ til Arbeloa, når han kunne have rykket Carvajal op i stedet for.
Jeg tror, at det er et af Mourinhos små tricks til at måle om Nacho tager skeen i den anden hånd og viser, at træneren har taget fejl. Dem er han ekstremt dygtig til at bruge.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
... og hvis hensigten var han skulle spille back, så lavede man en fejl da man hentede Fabinho som erstatning for Carvajal.
Jeg bryder mig bestemt ikke om Mourinhos seneste udtalelser og attitude. Jeg må sågar sige, at jeg er tilbøjelig til at være enig med MARCA når de skriver, at Mourinho ligefrem modsiger sig selv på nogle punkter, når det kommer til Cantera.
Jeg synes ikke Mourinho har behandlet denne sag med særlig stor ynde. Om der så er en mening med det han gør og siger eller ej.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak
Jeg vil sådan ca. give ham ligeså meget respekt, som han selv har givet til Pepé og Casillas!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hugol skrev: Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak
Har et spørgsmål til dig. Tag det ikke personligt.
Er du meget stolt over at være bosat i Madrid, og kunne se deres kampe. Jeg ved godt det har relevans for forummet, men før hver eneste kamp får du altid lige flettet ind, at du er på stadion. Vi/jeg ved godt du bor i hovedstaden, og derfor er selvskrevet på lægterne. Kan godt forstå at du synes det er lidt "showoff" når vi andre sidder og følger drengene i tv-skærmen.
Eksempelvis dette indlæg. Hvis der bliver buet af Mourinho, så er det nok ikke noget der er iværksat af de 3 fra madridista.dk der sidder på stadion.