Soy de Mou

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #193 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Soy de Mou
Han er vel også utilfreds med, at Nacho ikke spiller på backen, som Mourinho gerne vil have. Det er vel det kritikken bunder i. Dog ser jeg ikke det store problem ved det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Superman2509
  • Gæst
  • Gæst
13 år 10 måneder siden #194 af Superman2509
Besvaret af Superman2509 på emne Soy de Mou
Kan man forstå det på andre måder!? :-)

Manden formår godt nok at komme med nogle kontroversielle udtaleser, gang på gang. Ja man skulle næsten tro det er gået Mou´ næse forbi, at han bliver kritiseret for hans spillestil, altså nu han vælger at opfodre 2. holdet til at følge trop.

13 år 10 måneder siden #195 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Soy de Mou
Jeg synes bare det er ærgerligt, at 2. holdet og ned efter ikke bliver tvunget til at spille på samme måde, samme formation og med samme typer, som 1. førsteholdet.

Hvis svaret ligger i, at der ikke er samme typer, som må man finde ud af for fremtiden, hvilke typer der passer bedst til holdene, og altså ikke bare hente de største talenter ind.

Det samme gælder trænerprofilen - det skal siges, at jeg er stor fan og har stor respekt for Torill - han må tilrette sig 1. førsteholdet, og sørger for bedst mulig tilpasning til sine spillere, så forskellen bliver endnu mindre fra Castilla til Real Madrid.

Tænker især på Jesé, som Mourinho åbenbart ikke har den store fidus til, så længe han spille 'Messi'-rollen, og altså ikke 'Ronaldo'-rollen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 10 måneder siden #196 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Soy de Mou
Soy de Mou, men ikke her, hvis han virkelig mener, at Nacho ikke kan bruges som højreback, når han har brug for en højreback.

For så lavede han en fejl i sommer, da han valgte at rykke Nacho op som alternativ til Arbeloa, når han kunne have rykket Carvajal op i stedet for.

Jeg tror, at det er et af Mourinhos små tricks til at måle om Nacho tager skeen i den anden hånd og viser, at træneren har taget fejl. Dem er han ekstremt dygtig til at bruge.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 10 måneder siden #197 af Dios
Besvaret af Dios på emne Soy de Mou
Mourinho er da bare en nar for hans seneste udtalelser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 10 måneder siden #198 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Soy de Mou
#196: Siempre Madrid

... og hvis hensigten var han skulle spille back, så lavede man en fejl da man hentede Fabinho som erstatning for Carvajal.

Jeg bryder mig bestemt ikke om Mourinhos seneste udtalelser og attitude. Jeg må sågar sige, at jeg er tilbøjelig til at være enig med MARCA når de skriver, at Mourinho ligefrem modsiger sig selv på nogle punkter, når det kommer til Cantera.

Jeg synes ikke Mourinho har behandlet denne sag med særlig stor ynde. Om der så er en mening med det han gør og siger eller ej.

13 år 3 måneder siden #199 af Steen
Besvaret af Steen på emne Soy de Mou
Khedira med et par rørende ord omkring afskeden med Mourinho. www.facebook.com/photo.php?fbid=66286567...27551&type=1&theater

13 år 3 måneder siden #200 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Soy de Mou
Fjern nu det banner. Nu er det sjove væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, Hugol

13 år 3 måneder siden #201 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Soy de Mou
Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

13 år 3 måneder siden #202 af Dios
Besvaret af Dios på emne Soy de Mou

Hugol skrev: Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak

Jeg vil sådan ca. give ham ligeså meget respekt, som han selv har givet til Pepé og Casillas!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

13 år 3 måneder siden #203 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Soy de Mou

Hugol skrev: Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak

Har et spørgsmål til dig. Tag det ikke personligt.

Er du meget stolt over at være bosat i Madrid, og kunne se deres kampe. Jeg ved godt det har relevans for forummet, men før hver eneste kamp får du altid lige flettet ind, at du er på stadion. Vi/jeg ved godt du bor i hovedstaden, og derfor er selvskrevet på lægterne. Kan godt forstå at du synes det er lidt "showoff" når vi andre sidder og følger drengene i tv-skærmen.

Eksempelvis dette indlæg. Hvis der bliver buet af Mourinho, så er det nok ikke noget der er iværksat af de 3 fra madridista.dk der sidder på stadion.

13 år 3 måneder siden #204 af NDR
Besvaret af NDR på emne Soy de Mou
Ja, det er lidt en sørgelig dag da man ved at det er sidste kamp iaften med Mourinho.....En stor del af spillerene har det på samme måde, ingen tvivl om det.

Leveret af Kunena Forum