Soy de Mou

13 år 3 måneder siden #205 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Soy de Mou

Dios skrev:

Hugol skrev: Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak

Jeg vil sådan ca. give ham ligeså meget respekt, som han selv har givet til Pepé og Casillas!

Han er jo væk imorgen. Det glæder jeg mig meget til men lad nu vær med at falde ned på hans plan!

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #206 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Soy de Mou

Sebberg skrev:

Hugol skrev: Hey drenge, vis lige mou respekt selvom han ik lige har givet os den bedste tid. Ingen buheri på stadion i aften. På forhånd tak

Har et spørgsmål til dig. Tag det ikke personligt.

Er du meget stolt over at være bosat i Madrid, og kunne se deres kampe. Jeg ved godt det har relevans for forummet, men før hver eneste kamp får du altid lige flettet ind, at du er på stadion. Vi/jeg ved godt du bor i hovedstaden, og derfor er selvskrevet på lægterne. Kan godt forstå at du synes det er lidt "showoff" når vi andre sidder og følger drengene i tv-skærmen.

Eksempelvis dette indlæg. Hvis der bliver buet af Mourinho, så er det nok ikke noget der er iværksat af de 3 fra madridista.dk der sidder på stadion.

Der er intet der er selvskrevet med de forhold vi har under blå regering. Den danske jantelov eksistere ikke i mit hjem.

Og nej der vil nok være nogle spanske periodistas som starter hele showet i aften, men der kan også blot ties.
Ps jeg er ik på stadion i aften.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #207 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Soy de Mou
En sidste hævn mod alle. Mod Iker og mod Toril, ved at udtage halvdelen af hans hold :P
Hold kæft han er arrogant den goe Mou :D

13 år 3 måneder siden #208 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Soy de Mou

Sebberg skrev:

Har et spørgsmål til dig. Tag det ikke personligt.

Er du meget stolt over at være bosat i Madrid, og kunne se deres kampe. Jeg ved godt det har relevans for forummet, men før hver eneste kamp får du altid lige flettet ind, at du er på stadion. Vi/jeg ved godt du bor i hovedstaden, og derfor er selvskrevet på lægterne. Kan godt forstå at du synes det er lidt "showoff" når vi andre sidder og følger drengene i tv-skærmen.

Eksempelvis dette indlæg. Hvis der bliver buet af Mourinho, så er det nok ikke noget der er iværksat af de 3 fra madridista.dk der sidder på stadion.

Hvis han har lyst til at prale med at han er på stadion, ja så lad ham da gøre det!!
Det at kunne være på stadion til mange af Real Madrids kampe er noget vi alle herinde på madridista.dk drømmer om - kan sagtens forstå hvis Hugol er stolt af at være i stand til dette som følge af at han bor i Madrid.

Så jeg synes da bare det er super fedt at han ytrer sig omkring det - bliv endelig ved med det, Hugol.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, rezamadridista, MMM

13 år 3 måneder siden #209 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Soy de Mou
Vi er åbenbart mange, der er "Soy de Mou".

Spillertruppen har godt nok haft travlt i den seneste uge med at takke The Special One for hans tid i Real Madrid. Jeg havde ellers hørt, at han var hadet af dem alle og at det ville ende i spillerflugt, hvis han blev......jeg må have misforstået noget.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 3 måneder siden #210 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Soy de Mou
Tak for alt Mourinho du har gjordt noget godt og skidt :)

Hala Madrid

13 år 3 måneder siden #211 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Soy de Mou

Siempre Madrid skrev: Vi er åbenbart mange, der er "Soy de Mou".

Spillertruppen har godt nok haft travlt i den seneste uge med at takke The Special One for hans tid i Real Madrid. Jeg havde ellers hørt, at han var hadet af dem alle og at det ville ende i spillerflugt, hvis han blev......jeg må have misforstået noget.

Var det ikke Ramos, Casillas og Alonso eller noget i den stil?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 3 måneder siden #212 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Soy de Mou
Tak for alt Mou.

Den sidste sæson har desværre taget fokus fra det du ellers har opnået. Du overtog et hold der år efter år var favorit i ottendedelsfinalen i CL, men på tragisk hvis alligevel formåede at udspille sine chancer. Dette ændrede du ved 3 semifinaler i streg.

Du overtog et hold der ikke var kommet i CdR finalen i 6 år, og som i det hele taget havde det med slet ikke at kunne sætte sig op til de små kampe. Dette har du ændret med 2 finaler på 3 år.

13 år 3 måneder siden #213 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Soy de Mou

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev: Vi er åbenbart mange, der er "Soy de Mou".

Var det ikke Ramos, Casillas og Alonso eller noget i den stil?

Eller var det kun Casillas og Pepe? Ramos og Alonso har i hvert fald været ude og rose ham, omend førstnævnte ikke har gjort det i så overmåde positive vendinger som flere andre i truppen.

La Caverna Anti-Mourinhistas var i hvert fald på gyngende grund med deres aldeles udokumenterede påstand om spillerflugt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 3 måneder siden #214 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Soy de Mou

Sebberg skrev: Tak for alt Mou.

Den sidste sæson har desværre taget fokus fra det du ellers har opnået. Du overtog et hold der år efter år var favorit i ottendedelsfinalen i CL, men på tragisk hvis alligevel formåede at udspille sine chancer. Dette ændrede du ved 3 semifinaler i streg.

Du overtog et hold der ikke var kommet i CdR finalen i 6 år, og som i det hele taget havde det med slet ikke at kunne sætte sig op til de små kampe. Dette har du ændret med 2 finaler på 3 år.

Og vigtigst af alt, vandt han et historisk spansk mesterskab, og fik Barcelona ud af kurs, selvom det ikke er blevet til trofæer i år, har det været mig en stor fornøjelse at se, hvordan vi har fået overtaget mod dem gennem hele sæsonen!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum