Real talentløse...?

• ronaldo_dk
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #517 af ronaldo_dk
Besvaret af ronaldo_dk på emne Real talentløse...?
Bare fordi jeg nævner Enzo så er det det eneste i fanger. I forstod åbenbart ikke hva jeg mente og det er også ligemeget.

Jeg er tilfreds med at vi er køberklub men så skal vi heller ikke får ondt i røven over barca og alle de andre hold. for den diskussion kan vi ikke tage op med nogen. selv Man city som bliver kaldt køberklub har flere talenter i starts 11. end os. vi har kun 1 og det er målmanden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 1 måned siden #518 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real talentløse...?
Jamen Ronaldo det er ikke en kvalitet i sig selv at have talenter i truppen.. Det er et plus, men ikke et krav. Det lyder til, at du bliver manipuleret af den danske presse :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• ronaldo_dk
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #519 af ronaldo_dk
Jeg forstår bare ikke hvordan kan NÆsten alle de andre hold have kvalitet i deres ungdomarbejde undtagen os.?

Det kan virkelig ikke være rigtigt. Vi giver dem aldrig chance så hvordan skulle vi finde ud af om de er gode nok?

man kan ikke udvikle en talent ved at give dem 5 min på en sæson. Jeg vil gerne have set Morata får flere kampe. Selv i Cup kampe fik han ikke spilletid som normalt er en tunering for reserve fordi man vil have benzema i form.

Sarabia er måske for ung.

15 år 1 måned siden #520 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
Præcis Kassow

Hvorfor skulle det være ideelt at have egne talenter?

Når der nu f.eks. render en Ronaldo rundt oppe i Manchester, som er Real Madrid-tilhænger og passer ind i spillestilen, hvorfor skulle man så ikke købe ham? (Ronaldo var bare et eksempel på en spiller, som passer lige så godt i truppen en fra egen avl)

Jeg er helt overbevist om, at Perez og co har en plan med vores 17-19 årige talenter. Og de bliver snart en del af holdet. (Det er jo nærmest symbolsk, at man har gjort et stort nummer ud af at give 10 unge spillere debut denne sæson)... Men som Siempre siger, så er vi i en opbygningsfase hvor man kan gøre mere skade en gavn med talenter... Tænk på det pres der er næste sæson (Se hvad der skete med Drenthe f.eks..)?!

Og der er vel ingen grund til at bruge krudt på Altintop... Alle tror han bliver et flop, og hvis det ender sådan, så er der heller ingen grund til at bruge krudt på DET.. Mou ser en fidus i ham, og han er gratis. Færdig arbejde. OG NEJ! Lige præcis Altintop's rolle, er der nemlig ikke nogen ung spiller som kan udføre.. Hans tempo, arbejdsradius og rutine kan i glimt vise sig at være guld værd...

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

15 år 1 måned siden #521 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Real talentløse...?
Til alle dem som er utilfredse med antallet af selvlavede talenter i 1. holdstruppen!!!

Nævn lige talenterne fra ungdomsrækkerne i følgende andre topklubber: Chelsea, Arsenal, Inter, AC Milan og Man. City (nok ikke en traditionel topklub).

Spis mig ikke af med Terry, Lampard, Pirlo, Santon, Cesc...

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

• ronaldo_dk
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #522 af ronaldo_dk
Hvis du ikke mener at der er mange talenter i Arsenal f.eks så har d overhoved ikke styr på fodbold. Hvem er ikke talent på det hold

15 år 1 måned siden #523 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Real talentløse...?
heheh hvem er det lige du mener ARSENAL har der stammer fra deres 2 hold ?

de gøre præsis det vi gør... de køber unge talenter.. ligesom vi gøre.. tror bare de er ude en smule tidligere.. thats it ?

RAUL!!!!

15 år 1 måned siden #524 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
521

En rigtig god pointe, som jeg ikke forstår at jeg ikke selv kom med:)

Og må jeg lige tilføje en ting. Der er mange som ser Carles Puyol og Pedro som nogle symboler på Barcelonas ungdomsarbejde... Men de blev jo også købt som 18 årige fra andre klubber, (næsten) præcis som Marcelo, Ramos og Higuain...

Sergio Ramos er lige så meget Madridista, som Puyol er Culé!!!

• Los Blancos
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #525 af Los Blancos
Besvaret af Los Blancos på emne Real talentløse...?
@Ronaldo_DK

Læs nu hvad Pena skriver!!!

Du virker forhippet i det du skriver og det virker som om du ikke læser de indlæg du svare på ordentlig.

Pena skriver talenter af egen avl, og ikke talenter man har erhvervet fra andre klubber som 18 årige.

Endvidere klager du over manglende talenter af egen avl, men referrer i et af dine indlæg på 2 spiller som netop ikke er af egen avl netop Zizou og Ronni, ifht. Enzo.

Synes sgu det var spøjst og grænsen til tvetydeligt, når man på den ene side snakker om talenter af egen avl men referrere til to stjernespiller der kom til klubben og som ikke er af egen avl.

15 år 1 måned siden #526 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Real talentløse...?
Jeg er enig. Det er mindst lige så effektivt at købe Ronaldo'er derude i verdenen frem for at udvikle Raul'er. Jeg tror bare kun der er én vej frem for talenterne, og det er at få Castilla på et højere niveau.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

15 år 1 måned siden #527 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real talentløse...?
Trænerens opgave er vel at stille med det bedst mulige hold, og for ham er det fløjtende ligegyldigt hvad man hedder og hvor man kommer fra. Hvorfor skal Sarabia, Morata etc. have en ekstra &quot;stjerne&quot; hos ham, fordi de er canteranos? Det er Mou da fuldstændig ligeglad med.

Det var tydeligt at han satte Joselu ind mod Almeria for at please fansene, og det kan man jo også sagtens gøre når man fører 7-1, men havde den stået 1-0 så er jeg ret sikker på at Joselu ikke var kommet ind. Men Mourinho bruger jo alle de bedste spillere fra Castilla i den daglige træning når han synes der er brug for det, og hvis de ikke kan overbevise ham til træning, hvordan skulle de så kunne i kamp?

Han har et indgående kendskab til f.eks. Nacho, efter at have set ham i kampe og formentlig også i masser af timer på træningsbanen. Alligevel går han benhårdt efter Coentrao. Fordi han er bedre, og kan bidrage med meget mere til holdet. Skulle han hellere bruge Nacho, fordi denne er Castilla-spiller, og så er det ligemeget at han er dårligere?

Jeg tror spillere som Sarabia og Morata bliver hypet ekstra meget, til mere end deres talent i virkeligheden kan bære, fordi det er så lang tid siden at Real Madrid sidst hev en superstjerne ud af akademiet. Der har bare ikke været nogle siden Iker, og det må man bare lære at leve med. Hvis man kigger rundt omkring hos andre klubber, så har de heller ikke nogen rendende rundt fra Real Madrids akademi som man ville sige kunne forstærke Real Madrids hold væsentligt. Og hvis de ikke kan det, hvorfor skulle man så beholde dem? Jeg er ikke i tvivl om at den dag der igen kommer en stor profil ud fra akademiet, så skal han nok få chancen. Der har bare ikke været nogle siden Iker, og nej, Mata er ikke en stor profil, han ville formentlig ikke engang kunne starte inde for Real Madrid, og han ville i hvert fald ikke kunne forstærke holdet i en så stor grad at man skal sidde og græde sig selv i søvn over at han smuttede, og at Real i stedet nu har hentet Di Maria.

Desuden synes jeg det er en smule tåbeligt at man samtidig får Barcelona til at fremstå som om at de spytter den ene verdensstjerne ud efter den anden. De håndplukker de bedste unge spillere (12-18 årige) og videreudvikler dem på La Masia. At tro at der i Barcelona bare bliver født den ene superstjerne efter den anden er en forvrængelse af virkeligheden, for Iniesta er født i Albacete, Messi er fra Argentina, Valdes er fra Tenerife, Puyol er godt nok fra Catalonien men langt fra Barcelona, og sådan kan man faktisk blive ved. Det er det samme Arsenal har gjort i lang tid, og efter hvad man kan læse her på siden, er det også i høj grad det Real Madrid er i gang med.

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #528 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Real talentløse...?
Der er ikke plads til de unge her og nu. Det handler om én ting; at vinde titler. Det kræver en bred og slagkraftig trup med spillere, som kan præstere, her og nu! I den forstand har Siempre helt og aldeles ret i det han siger i #516

#493: raul7=kongen

Det er vel netop det der er pointen med, at leje dem ud eller sælge dem med en tilbagekøbsklausul. De skal nu en gang modnes, have spilletid og drage nye erfaringer. Hvis det er forudsætningen, hvorfor så se så pessimistisk på det?

Hvis det ikke er den optimale vej, hvad er så optimalt i dine øjne? Om de får chancen på førsteholdet eller på et andet hold. De skal stadig ind og bevise, at de er gode nok til Real Madrid, uanset hvilken vej de tager. Er de gode nok, så slipper de igennem nåleøjet før eller siden.

Det er vel bedre at leje dem ud, fremfor at lade dem være fjerdevalg og ikke få chancen overhovedet. Så kan man lige så godt, som du også siger, lade dem træne med førsteholdet og spille for Castilla. Er det så ikke bedre, at man lejer dem ud til en klub, hvor de rent faktisk har bedre muligheder for at udvikle sig her og nu.

Som Siempre har påpeget indtil flere gange, så må det ikke blive en besættelse.

#499: ronaldo_dk

&quot;[...] men for helved hvorfor købe en spiller som altingtop når vi har andre spiller som kan udfør samme arbejde&quot;

Fordi man netop ikke har andre spillere, som kan udføre det samme arbejde. Hvis man havde det, så ville man ikke hente en spiller som Altintop.

Det er egentlig ret simpelt. De unge spillere er heller ikke gode nok.

&quot;Jeg tvivler på at Altingtop nogensinde slå igennem i real.&quot;

Hvad er kriteriet? Han er købt som breddespiller, specifikt til at udfylde visse roller og bidrage med sin erfaring. Det er jo ikke fordi han er købt ind som den næste store stjerne...

&quot;ENZO skal være vores næste Zidane. Jeg savner Zidane og ronaldo på vores nuværende hold. Et hold med 2 gange ronaldo&quot;

Kom nu ned af den lyserøde sky du svæver på og se lidt realistisk på tingene.

Leveret af Kunena Forum