Real talentløse...?
- ronaldo_dk
- Gæst
-
Vores problem er lidt ligesom arsenal. Eneste forskel er at arsenal bruger at deres spiller er for unge og mangler erfaring
vi er bare altid under opbygningsfase.
gode undskyldninger kan man altid bruge.
En sæson som 2010-2011 som jeg var ok. hvis de samme spiller havde fået lov til at spille sammen næste år så havde de blevet endnu bedre men nej nej. vi henter lige 5 nye spiller igen. vi køber bare for at købe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- ronaldo_dk
- Gæst
-
Forstår ikke rigtigt hvad du elsker ved madrid når du ikke kan lide overstående ting.. ?
du har måske mere barca blod ?
så kan du og din elskede Xavi og iniesta samt munken ha en god snak om at kontra ikke fungere¨
Den eneste tidspunkt hvos jeg er ærlig er når jeg snakker med realmadrid fan for der føler jeg at vi har samme problem.
Hvorfor tror i at jeg er barca fan fordi jeg siger sandheden. når man snakker om fodbold så skal man tage de hvide briller af. ellers kan det være ligemeget. at du siger vi ikke spillede kontra mod valencia og sevilla så har du ikke set de to kampe. de kan godt være vi vandt stort men vi var effektive på vores kontra.
når okay så du mener hvis vi har hurtige spiler så skal man spille på kontra frem for at styre kampen.?
mener du så at hold som arsenal, barcelona, osv ikke har hurtige folk?
- ronaldo_dk
- Gæst
-
I er en flok æsler herinde der ikke har styr på en skid. og man kan ikke diskutere fodbold med jer.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- ronaldo_dk
- Gæst
-
så han jeg læne mig tilbage og grine af jeres latterlige samtaler hvor i alle sammen røvslikker hinanden.
Ingen af jer gider være ærlig.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Ja jeg mener KLART at barcalona ikke har ligeså hurtige folk på midtbanen som os, derfor vil det være fuldstændigt idiotisk at begynde at spille på hurtige angreb for dem..? kan du vel godt se eller ?
at vi er EFFEKTIVE på vores kontra betyder jo ikke at kampen er spillet på kontra ?? der er en lille bitte forskel min ven..
det vil sige hvis man er effektive på hovedstød så spiller man kun på hovedstød?
jeg vil da sige at langt over halvdelen af vores angreb og mål er via flot spil gennem banen og ikke bare hvor vi har stået på vores halvdel og sparket den op til en af de hurtige.. ? mener du da ikke det fordi så er det da dig der ikke ser kampe.. du så måske Barcalona kampe istedet;)
RAUL!!!!
- ronaldo_dk
- Gæst
-
du nævnte tidligere at vi har:
grunden til vi er så gode på kontra er simpelt.. vi har hurtige folk.. Ronaldo, di maria, gonzalo,Benz,Øzil de er aller hurtige især de første 2-3 stk..
så du mener at spiller som messi, iniesta, villa og pedro er langsomme?
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
du har jo kopiret min tekst.. så kan du sku ligeså godt læse den os ??
sagde bare de ikke er ligeså hurtige som vores..
OG JA INIESTA OG XAVI er sku ikke lige de hurtigeste spiller jeg kender.. Messi han er den eneste sådan RIGTIG hurtige..
derfor ville det skuda være FULDSTÆNDIGT dumt at spiller på kontra med deres spillere..
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
RAUL!!!!
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Det venter jeg stadig på ?
RAUL!!!!
- ronaldo_dk
- Gæst
-
Han er mindst på samme niveau.
At man kan spille på kontra det kan alle. men at de vælger at ikke gør det. det er noget andet.
bare du er tilfreds med vores kontra stil så det ok med mig men jeg er ikke tilfreds. det betyder ikke at vi skal spille som barca hvor de kører den rundt hele tiden. men man kan sagtens styre en kamp uden at spille på kontra.
Den gang med del bosque spillede vi ikke ligesom barca men vi spillede helle ikke kontra fodbold den gang og lad være med at sige vi ikkek havde hurtige spiller dengang.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
har jeg sagt iniesta er langsom eller hvad ??
Og ja jeg vil da mene øzil er lidt hurtigere end Iniesta.. men det jo ikke fordi Øzil er den man vi spiller den op på hvis det skal gå ultra hurtigt så ??
der er det maria eller ronaldo der for den..
og med hensyn til at vi spiller på kontra så fatter du hellere ikke noget der jo.. styre vi måske ikke vores kampe ?? jeg kan huske for 2-3 år siden der var man altid nærvøs for man skulle smide sejeren i sidste minut eller noget men sådan er det jo SLET ikke nu..
og HVIS vi sku spille på kontra og score så mange mål og styrer kampene som vi gør nu og vinder alt.. så ja så sku jeg være tilfreds.. fordi jeg er en MADRIDISTA... og ikke en BARCALISTA som diig !
smut over på et barca forum hvis du vil ha nogle ska tag dig seriøst..
RAUL!!!!