Real talentløse...?

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #709 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Skulle han faa succes i Man U, vil det blot vise igen, at det er ligsaa svaert for et talent at komme paa Real Madrids foerste hold, som det er for en udlaending at finde sig til rette i DK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 10 måneder siden #710 af KWE
Besvaret af KWE på emne Real talentløse...?
Hmm, må give Siempre 100% ret.

Javi Garcia fik vist de chancer, han kunne tilkomme sig. Virkede i samtlige 18 optrædener på 1. holdet som en hund i et spil kegler.

Ville i min optik være et selvmål af dimensioner at hente ham tilbage, hvilket jeg er 100% sikker på heller aldrig sker.

14 år 10 måneder siden #711 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Real talentløse...?
Jeg siger heller ikke, at man skal baseret ud fra fakta. Jeg aner ikke om, hvordan han har præsteret siden skiftet.

Men hvis han har leveret godt og gjort det hæderligt, hvilket noget kunne tyde på, så bør man vel tage det ad notum?!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

14 år 10 måneder siden #712 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real talentløse...?
Han var jo et ganske lovende talent i Madrid. At han så ikke slap så heldigt fra det - iøvrigt på den offensive midtbane - skal da ikke udelukke et fremtidigt comeback.

Cambiasso var heller ikke overbevisende, men gennemgik en imponerende udvikling. Aner ikke hvor vidt Garcia er, men Khedira er jo også forholdsvis kluntet...

Han er da bestemt værd at holde øje med, som erstatning for Lass.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #713 af Hugol
Der er ingen tilbagekoebs klausul, eller andet der viser at vi stadig har en krog omkring benene paa ham?

Dog ser jeg stadig at vi gaar efter Javi Martinez til naeste aar.

14 år 10 måneder siden #714 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Real talentløse...?
Martinez i stedet for Khedira. Ja tak! :0)

Og så holder vi på Lass! :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #715 af Hugol
Xabi Alonso, Granero, Lass, Khedira, Nuri,

Tilgang Javi Martinez. Det er der ikke plads til, og enten Lass eller Khedira maa ryge.

Uanset en tilgang eller ej af Javi Martinez, saa ser jeg ikke der er plads til Javi Garcia, medmindre man altsaa finder ham langt bedre.

14 år 10 måneder siden #716 af KWE
Besvaret af KWE på emne Real talentløse...?
Selvfølgelig kan spillere udvikle sig til en vis grad. Mener dog ikke at Javi Garcia´s boldomgang, overblik og manglende hurtighed på nogen måde er tilstrækkelig til at kunne slå nogen af de nuværende centrale midtbanespillere af holdet.

I øvrigt har vi allerede den rette mand i truppen. I vil blive overrasket over Sahin´s kvaliter.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #717 af Hugol
Kender du noget til ham?

Jeg kender intet, og vil gerne hoere mere omkring Nuri. skriv gerne i truppen traaden.

• Wizou
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #718 af Wizou
Besvaret af Wizou på emne Real talentløse...?
Ved heller ikk hvorfor man diskutere om en ny mand paa den plads naar vi har Sahin og Granero...

Tror alt vores viden om Nuri Sahin kommer fra Youtube og saa er det vel heller ikk uden grund han blev kaaret til aarets spiller i bundesligaen.. Af hvad jeg har set minder han Ozil i hans spille stil og ikk bare fordi han er venstre benet men glaeder mig til at se hans defensiv kvaliteter. www.brevguld.net

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 7 måneder siden #719 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Real talentløse...?
&quot;Virkede i samtlige 18 optrædener på 1. holdet som en hund i et spil kegler. &quot;

Javi Garcia har samlet set fået 3 kampe fra start i den hvide trøje, så hvordan du kan komme frem til dette er mig en gåde. Garcia har aldrig fået chancen i Madrid, men han har så heller ikke selv taget den.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #720 af Hugol
Det er måske også lidt svært med kun 3 kampefra start. Bare se hvor lang tid der gik før Benzemanden kom igang.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Leveret af Kunena Forum