Real talentløse...?
- Hugol
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Javi Garcia fik vist de chancer, han kunne tilkomme sig. Virkede i samtlige 18 optrædener på 1. holdet som en hund i et spil kegler.
Ville i min optik være et selvmål af dimensioner at hente ham tilbage, hvilket jeg er 100% sikker på heller aldrig sker.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men hvis han har leveret godt og gjort det hæderligt, hvilket noget kunne tyde på, så bør man vel tage det ad notum?!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Cambiasso var heller ikke overbevisende, men gennemgik en imponerende udvikling. Aner ikke hvor vidt Garcia er, men Khedira er jo også forholdsvis kluntet...
Han er da bestemt værd at holde øje med, som erstatning for Lass.
- Hugol
- Gæst
-
Dog ser jeg stadig at vi gaar efter Javi Martinez til naeste aar.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og så holder vi på Lass! :)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Hugol
- Gæst
-
Tilgang Javi Martinez. Det er der ikke plads til, og enten Lass eller Khedira maa ryge.
Uanset en tilgang eller ej af Javi Martinez, saa ser jeg ikke der er plads til Javi Garcia, medmindre man altsaa finder ham langt bedre.
I øvrigt har vi allerede den rette mand i truppen. I vil blive overrasket over Sahin´s kvaliter.
- Hugol
- Gæst
-
Jeg kender intet, og vil gerne hoere mere omkring Nuri. skriv gerne i truppen traaden.
- Wizou
- Gæst
-
Tror alt vores viden om Nuri Sahin kommer fra Youtube og saa er det vel heller ikk uden grund han blev kaaret til aarets spiller i bundesligaen.. Af hvad jeg har set minder han Ozil i hans spille stil og ikk bare fordi han er venstre benet men glaeder mig til at se hans defensiv kvaliteter. www.brevguld.net
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Javi Garcia har samlet set fået 3 kampe fra start i den hvide trøje, så hvordan du kan komme frem til dette er mig en gåde. Garcia har aldrig fået chancen i Madrid, men han har så heller ikke selv taget den.
- Hugol
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>