Real talentløse...?

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #757 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAZO de Jesé og Castilla fører i en utrolig svær kamp mod Leganes.

Det er godt at se det unge stjernefrø være afgørende. Håber at der er en træner og en præsident der ser med idag.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #758 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Jesé med to kasser!

Hugol, ser du kampen på RealMadridTV?

GOOOOOOOOL OSCAR PLANO!!

Sindsyyg Dani Carvajal, han er så gooood.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #759 af Hugol
Jeg ser kampen på Marca tv, men ja gode mål!! :-))

14 år 7 måneder siden #760 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real talentløse...?
Elsker den knægt, Jesé Rodruigez.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

14 år 7 måneder siden #761 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
Er jeg den eneste som tænker, at Mou snart gerne må &quot;gamble&quot; lidt mere med nogle unge spillere?

Morata og co skulle jo gerne rykke sig tættere på førsteholdet, og stjernerne har vel kun godt af at blive aflastet.

Måske en Carvajal og Jesé kunne komme med til Lyon i stedet for Kaka og Arbeloa.....

14 år 7 måneder siden #762 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real talentløse...?
#761: M_linding

&quot;Er jeg den eneste som tænker, at Mou snart gerne må &quot;gamble&quot; lidt mere med nogle unge spillere?&quot;

Ja og nej. Ja fordi at sæsonen er lang og intet er afgjort, det er simpelthen for risikabelt at gamble, når man ikke kan være sikker på spillernes formåen på højeste niveau. Jeg onder naturligvis vores talenter spilletid, men ikke hvis det skulle koste et mesterskab, som jeg ser større værdi. Min enighed består i, at visse af talenterne sagtens kan begå sig på holdet, såfremt der er nogle bærende kræfter på banen. Dette kan være en mulighed imod mindre hold. Hvorfor ikke også Copa del Rey? Det er en spændende debat. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se en Carvajal i nær fremtid.

&quot;Morata og co skulle jo gerne rykke sig tættere på førsteholdet, og stjernerne har vel kun godt af at blive aflastet.&quot;

Igen enig. Men igen, kun imod svagere modstandere. Man kan håbe, at truppen til næste sæson bliver smallere, forstået på den måde, at en Altintop intet har at gøre i truppen på bekostning af vores talenter.

&quot;Måske en Carvahal og Jesé kunne komme med til Lyon i stedet for Kaka og Arbeloa.....&quot;

Spændende. Især med Carvajal. Hvorfor ikke prøve ham af, nu når man næsten sikker på videre avancement. Mourinho har nok desværre en anden tilgang til tingene.

14 år 7 måneder siden #763 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Real talentløse...?
Daniel

Jeg udtrykker mig også lidt uklart... Jeg mener ikke gamble, som i at Morata skal starte inde på søndag. Men indtil videre er der ikke en eneste castilla-spiller, som har være udtaget til 1. holdet(?)....

Okay, ligaen har også vist sig at være ganske tæt og hård so far, men så bør chancerne opstå i CL og CDR + nemme hjemmebanekampe i ligaen...

Jeg tager den også op nu, da jeg synes at det er forkert at Mou har spillet med en halvskadet Ronaldo. Der er kvalitet nok i truppen til, at dette ikke bør være nødvendigt:)

14 år 7 måneder siden #764 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real talentløse...?
#763: M_linding

Er skam ikke uenig med dig. Det er kritisk, at der endnu ikke har været repræsentanter fra Castilla i førsteholdstruppen til kamp. Her udtrykte jeg også min store forundring over, at en Altintop kan få spilletid på bekostning af dette. Det er mig en gåde hvorfor man investerede i ham i første omgang!

Men som mange kloge hoveder har sagt. Hvis talentet er stort nok, hvis de præsterer til træning og hvis de præsterer når chancen byder sig, så skal de nok komme til, at snuse til førsteholdet noget oftere. Vi må håbe, at det nuværende talent der er i Castilla-truppen kan begå sig på højeste niveau i Real Madrid i fremtiden, potentialet er der. Mourinho er ikke dum. Han er også klar over kvaliteten dernede.

I forhold til netop Ronaldo, tjaaaah, ingen kan erstatte ham, halvskadet eller ej ;) !

14 år 7 måneder siden #765 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real talentløse...?
Que GOLAZO de Rodrigo!!!

Klart CL-rundens smukkeste mål!

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #766 af Hugol
Real Madrid Castilla idag mod Toledo klokken 18, på Real Madrid tv og Marca tv.

1-0 til Castilla efter et flot hug på kort afstand. Joselu.

2-0 til Castilla efter endnu et flot hug denne gang lidt ude fra feltet af Joselu.

3-0 til Castilla, Merchan garner efter et flot angreb.

hvis der ikke snart er første holds fodbold til ham, så regner jeg med at han ryger til en bedre liga.

Morata tilbage efter skade og får omtrendt 15 minutter.

Go sejr til Castilla, der sagtens kunne ha været langt størrer. Synes de brændte mange chancer, hvor et par stykker burde ha været banket ind. Castilla virker til at ha kommet ind i en stabil periode, Morata er tilbage og Joselu er i form.

• Jennytram
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #767 af Jennytram
Besvaret af Jennytram på emne Real talentløse...?
Hvor kan man se/købe realmadrid tv? :-D

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #768 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Real talentløse...?
... og hvem er det så liiiiige Joselu skal erstatte? Cristiano, Benzema eller Higuaín? ;-)

Lige nu skal han bare fokusere og bidrage til at skyde Castilla i Liga Adelante. Han er godt i gang.

Leveret af Kunena Forum