Real talentløse...?
- jj_madridista
- Gæst
-
Lidt flere på vej er vel så meget sagt. Når jeg tager et kig hen over de engelske ungdomslandshold, så synes jeg ikke der er meget at komme efter. Jeg mener de har et godt stykke vej endnu.
Jeg bryder mig heller ikke om Wengers måde at agere på. Det er så en anden side af sagen. Han kunne tage et kig i egen baghave, inden han rækker udover Englands grænser i sin handlen med børn og unge.
Han har så travlt med at udtale sig om hvad andre må og ikke må og hvad andre skal og ikke skal. Han har mere travlt med hvad andre foretager sig. Han skal holde kæft i stedet og fokusere på at udrette noget med Arsenal og hans ih og åh så fantastiske talentarbejde.
"Hans projekt har, i hvert fald talentmæssigt, alle dage været en succes."
Der kunne jeg ikke være mere uenig. I hvert fald når det kommer til nyere tid. Der har det arbejde han og Arsenal har foretaget sig, været alt andet end succes. Titlerne, eller rettere manglen på samme, taler for sig selv. Så kan det godt være, at han har gjort et godt stykke forarbejde, men det er i sidste ende for ingenting. For nu at sige det groft. I min optik er det hverken godt arbejde eller succes.
Jeg er ikke en af dem, der falder i svimer over Arsenal og hylder dem, som værende det bedst spillende hold i England. Selvom de selv har travlt med at pointere, hvor flot de spiller og hvor gode de er, når det kommer til talentarbejde. Resultaterne taler for sig selv. Så er det fløjtende ligegyldigt hvordan de spiller og at de gør det mere deres egne. På bundlinien har det været en fiasko de seneste år.
Det er en dårlig undskyldning de bruger til at dække over, at de intet vinder. Wenger har været i Arsenal i 15 år nu. Det eneste han har præsteret i løbet af de 15 år, er at vinde mesterskabet sølle tre gange. Det svarer til ét mesterskab hvert femte år. Det er i øvrigt syv år siden de sidst vandt mesterskabet. Seks år siden de sidst vandt en titel...
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg udtalte mig ikke om resultater. Men ser man på Arsenals gennemsnitsalder, samt hvor mange spillere de har ført fra 'ukendt' talent til etableret Premier League-spiller, så har det været en succes. Det var der jeg ville hen. Om Wenger vinder, ikke vinder eller spiller godt, det har jeg ikke udtalt mig om. På det punkt er vi faktisk enige langt hen af vejen.
Går du henover ungdomslandsholdene, så vil de største talenter mangle, hvorfor man - som nævnt i mit seneste indlæg - ikke helt kan gøre dette.
Der er enkelte rigtig store talenter på vej i det engelske, men der er markant længere mellem dem end i resten af Europa. Derfor søger Wenger vel også udenlands i jagten, det kan man elske eller hade. Personligt er jeg ligeglad.
- jj_madridista
- Gæst
-
"Går du henover ungdomslandsholdene, så vil de største talenter mangle [...]"
Det synes jeg nu ikke. Så er det fordi spillerne er så exceptionelt gode, at de spiller med A-landsholdet. Ellers synes jeg ofte, at de bedste unge spillere bliver brugt flittigt på diverse ungdomslandshold, måske med enkelte undtagelser.
Det sidste er vi for så vidt enige om.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Omkring det sidste, så synes jeg nu der er tydelige mangler, hvis man ser på de enkelte ungdomslandshold i det engelske. Det bliver vi dog næppe mere enige om.
Og yay, til vi blev enige om ét punkt i aften ;)
- jj_madridista
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
God dammit, en langgaber. Der er omtrent 11 Real Madrid-spillere, som har uendeligt langt til førsteholdet!
Japanerne vandt 2-1.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- jj_madridista
- Gæst
-
Jeg kan se Roige (nyindkøb fra Barcelonas afdeling) var med, mens man også spillede med stortalenterne Cristian Benavente, Iván Sáez og José Rodríguez fra start. Sidstnævnte var eftersigende Real Madrids bedste mand i kampen.
- jj_madridista
- Gæst
-
To af målene var selvmål, mens José Rodríguez og Pol Roige stod for de sidste to scoringer. Pol Roige, nyindkøbet fra Barcelonas ungdomsrækker, var eftersigende banens bedste. I det hele taget leverede offensiven igen angiveligt en fin præstation.
Deres sidste kamp i turneringen mod Gheorghe Hagis akademi-hold venter nu forude.
- LosMerengues30
- Gæst
-
- jj_madridista
- Gæst
-
- LosMerengues30
- Gæst
-
- jj_madridista
- Gæst
-
Juvenil B endte som nummer tre i turneringen med tre point, efter en sejr og to nederlag. Academia Hagi vandt turneringen.
José Rodríguez blev i øvrigt valgt som den bedste midtbanespiller i turneringen.